کد خبر 1423338
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
تیم ملی فوتبال ایران در خط دفاعی ضعف دارد/ کی‌روش درس خوبی گرفت

کارشناس فوتبال با بیان این که تیم ملی هنوز در خط دفاعی ضعف‌هایی دارد گفت: کی‌روش از برگزاری دیدارهای اردوی اتریش درس‌های خوبی گرفت که می‌تواند در آینده به این تیم کمک کند.

به گزارش مشرق، ‌هاشم حیدری در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اتریش و برگزاری دیدارهای تدارکاتی گفت: تیم ملی کشورمان دو بازی خوب را انجام داد تا یک محک جدی را تا شروع جام جهانی خورده باشد. در این دو دیدار بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند البته با تغییراتی که کارلوس کی روش در بازی با سنگال انجام داد شرایط دو بازی با یکدیگر فرق می‌کرد اما در مجموع فکر می‌کنم سرمربی تیم ملی به آنچه که می‌خواست دست پیدا کرد.

وی افزود: نباید فکر کنیم چون در این دو دیدار خوب بودیم پس در جام جهانی هم مشکلی نخواهیم داشت. در باد این دو دیدار نخوابیم. باید تلاش کنیم تا بتوانیم در جام جهانی حتی اگر صعود نکردیم بازی‌های قابل قبولی ارائه دهیم.

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد کارلوس کی روش در این دو دیدار گفت: نباید همه موفقیت را به نام کی روش بنویسیم. اسکوچیچ را هم نباید بیش از این زیر سوال ببریم. او هم برای تیم ملی زحمت کشیده است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات درآمدزایی فدراسیون فوتبال از دو بازی دوستانه تیم‌ملی/ چرا ۸۰۰ هزار دلار تبدیل به ۱۷۰ هزار دلار شد؟

وی ادامه داد: با آمدن کارلوس کی روش آن اختلافات آشکار شده از بین رفت و همدلی بین بازیکنان برقرار شد و امیدواریم که تیم ملی کشورمان بتواند در جام جهانی بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارد.

حیدری در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توانیم در جام جهانی به دور بعد صعود کنیم گفت: در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست. تا ثانیه‌های پایانی هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد. گروه سختی داریم اما اگر بازیکنان ما با تمام توانشان به میدان بروند مطمئناً حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. در دیدارهای دوستانه آنها بیشتر نگران این بودند که دچار آسیب دیدگی نشوند اما به طور حتم در سه بازی که مقابل انگلیس، ولز و آمریکا دارند با تمام قوا بازی خواهند کرد.

حیدری در پاسخ به این پرسش که عملکرد بازیکنان تیم ملی را مقابل سنگال چگونه دیدید گفت: برخی از بازیکنان عملکردی متوسط داشتند و هنوز به آن سطح بالا نرسیده اند. در خط دفاع هنوز نقاط ضعفی داریم که باید پوشش داده شود.

مهاجم سابق فوتبال ایران ادامه داد: در خط حمله خوب بودیم اما باید بهتر اینها باشیم. درون دروازه هم حسینی فوق العاده بود و اگر او نبود به طور حتم چند بار دروازه ما مقابل سنگال باز می‌شد. اعتقاد دارم کارلوس کی روش درس خوبی از این بازی‌ها گرفته و به طور حتم تا شروع جام جهانی نقاط ضعف تیم ملی را برطرف خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 1
    با داشتن خط حمله باین خوبی دفاعی بای کردن کیروش روی اعصابه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس