وجه تشابه استقلال و پرسپولیس در شکست خانگی از تیم‌های شهرستانی

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال متحمل شکست شد تا تعداد تیم های بدون شکست در این فصل به ۳ تیم کاهش یابد.

به گزارش مشرق، درست یک شب بعد از پیروزی استقلال در سیرجان مقابل گل گهر و ۱۴ امتیازی شدن این تیم در جدول، رقیب سنتی آنها در تهران مقابل تراکتور تن به شکست یک بر صفر داد تا در پایان هفته هفتم دو تیم در امتیاز ۱۴ برابر شده و سرخ پوشان تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به آبی‌ها در صدر جدول قرار گیرند.

تا هفته ششم این مسابقات پرسپولیس به همراه ۳ تیم دیگر مس رفسنجان، فولاد و ذوب آهن ۴ تیم بدون شکست مسابقات بودند که پیروزی تراکتور مقابل پرسپولیس، تعداد تیم‌های بدون شکست مسابقات تا هفته هفتم را به ۳ تیم کاهش یافت.

استقلال که فصل گذشته توانسته بود بدون شکست به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد تا رکورد جالبی در این زمینه از خود به جای بگذارد، در اولین هفته از فصل جدید و در خانه مقابل سپاهان تن به شکست داد تا خیلی زود مشخص شود قرار نیست در فصل جدید هم بدون شکست به کارش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

چرا استقلال و سپاهان تمرکز داشتند؛ پرسپولیس نه؟!

پرسپولیس هم در هفته هفتم مقابل تراکتور در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب شد تا وجه تشابه دو تیم در هفت هفته ابتدایی مسابقات، تحمل شکست از تیم‌های غیر تهرانی در ورزشگاه آزادی و در دیدارهای خانگی باشد.

استقلال و پرسپولیس هر کدام با ۴ پیروزی، ۲ مساوی و یک شکست توانسته‌اند ۱۴ امتیاز از ۷ بازی به دست آورند تا حد نصاب ۲ امتیاز به ازای هر بازی را در این بازه زمانی ثبت کرده باشند.

در هفته هشتم این رقابت‌ها استقلال در خانه میزبان فولاد، یکی از ۳ تیم بدون شکست مسابقات است و پرسپولیس در اصفهان باید با سپاهانی دیدار کند که در هفته اول استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست داد.

به نظر می‌رسد هفته هشتم می‌تواند در معادلات بالای جدول تاثیر گذار باشد؛ چون حریفان استقلال و پرسپولیس خود از تیم‌های مدعی و بالای جدولی بوده که روی امتیازات کامل این بازی حساب باز کرده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس