کد خبر 1423480
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
صعود سخت ژاپن به نیمه‌نهایی/ شاگردان هاشم‌زاده یک ثانیه کم آوردند!

تیم ملی فوتسال ژاپن توانست با برتری ۳ بر ۲ برابر اندونزی به جمع ۴ تیم برتر آسیا صعود کند.

به گزارش مشرق، در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۲ دو تیم ملی ژاپن و اندونزی از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه سعد عبدالله کویت به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر ۲ ژاپن همراه شد تا دومین مربی ایرانی حاضر در این رقابت‌ها یعنی محمد هاشم‌زاده پس از محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی عراق از گردونه این رقابت‌ها کنار بروند.

بیشتر بخوانید:

ایران ویتنام را ۸ تایی کرد/صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی

شاگردان محمد هاشم‌زاده در اندونزی برابر ژاپن که یکی از مدعیان قهرمانی جام است، بازی زیبایی را ارائه داد و حتی توانست در دقیقه نخست نیمه دوم با یک گل از حریفش پیش بیافتد اما در ادامه ۲ گل دریافت کردند. در ۳ دقیقه پایانی اندونزی رو به پاور پلی آورد و در یک غفلت، پیرس، دروازه‌بان ژاپن توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا سامورایی‌ها اختلاف را به دو برسانند. در ۷ ثانیه پایانی اندونزی اختلاف را به حداقل رساند. در لحظات پایانی اندونزی گل سوم را به ثمر رساند اما به دلیل پایان یافتن زمان بازی،  این گل قبول نشد تا هاشم‌زاده و شاگردانش با حسرت با این مسابقات وداع کنند.

تیم ملی فوتسال ژاپن باید در دیدار نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار کویت و ازبکستان برود. پیش از این تیم ملی ایران موفق شده بود با از پیش رو برداشتن ویتنام به جمع ۴ تیم برتر آسیا صعود کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس