کشورهای ناتو آماده جنگ هستند/ سیاست تهاجمی را نادیده نمی‌گیریم

وزیر دفاع بلاروس امروز در سخنانی فاش کرد: کشورهای ناتو آماده جنگ هستند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ویکتور خرِنین» (Viktor Khrenin) وزیر دفاع بلاروس امروز سه شنبه در مراسمی با حضور «الکساندر لوکاشنکو» رئیس جمهور این کشور اعلام کرد که مینسک نمی تواند سیاست تهاجمی ناتو و کشورهای همسایه اش را نادیده بگیرد.

وزیر دفاع بلاروس در ادامه گفت که شواهد ملموسی وجود دارد که نشان می دهد کشورهای ناتو زیرساخت ها و نیروهای خود را برای جنگ آماده می‌ کنند.

وی اضافه کرد که مینسک نمی تواند نظامی‌ سازی همسایگان غربی خود را نادیده بگیرد و در حال فعالیت برای اتخاذ اقدامات بازدارنده است.

«ویکتور خرِنین» افزود: شرایط امروز واقعاً سخت است، متأسفانه تعدادی از رهبران متخاصم کشورهای همسایه می خواهند اهداف خود را با اقدام علیه کشور ما محقق کنند. ما نمی‌ توانیم نسبت به این موضوع بی‌ تفاوت باشیم. با سرعت و دقت کافی به همه تهدیدهای احتمالی پاسخ خواهیم داد.

این مقام بلاروسی خاطر نشان کرد: آنها نه تنها نظامی‌ سازی می‌کنند؛ بلکه آماده جنگ می‌ شوند. ما آنها رصد می کنیم و می دانسم که در حال انجام چه کاری هستند.

در همین رابطه، رئیس جمهور بلاروس چندی پیش بار دیگر بر حمایت کشورش از روسیه تاکید کرد.

«الکساندر لوکاشنکو» جمعه گذشته اعلام کرد بلاروس همراه با روسیه بوده و خواهد بود.

رئیس جمهور بلاروس، که از حامیان جدی روسیه است، در ادامه تاکید کرد که اتحاد این کشور با فدراسیون روسیه صادقانه تر از اتحاد میان اعضای ائتلاف نظامی ناتو است.

رئیس جمهور بلاروس در ماه ژوئن، به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیشنهادی برای مقابله با اقدامات غرب ارائه داد که بخشی از آن پیشنهاد این بود که هواپیماهای بلاروس بازطراحی شوند تا قادر به حمل کلاهک های اتمی باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 6
    همه حتی در کوچه وبازار فقط از خیانت سران ارتش روسیه حرف می زنند پوتین باید انها را که شکست خورده اند برکنار یا اعدام نماید به مقامات نیز برسانید
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 0
    خیانت در سران ارتش روسیه به حد بسیار خطرناکی بالا رفته شکست های اخیر و تاکید مشاوران پوتین موئد آن است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس