اینتر 1-0 بارسا؛ تیم ژاوی در سن‌سیرو زمین‌گیر شد

هاکان چالهان اوغلو، ستاره اینتر، از پیروزی این تیم برابر بارسلونا بسیار خوشحال است.

به گزارش مشرق، اینتر شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو میزبان بارسلونا بود و موفق شد با نتیجه 0-1 از سد این تیم عبور کند. تک گل تیم سیمونه اینزاگی که باعث پیروزی آنها در این دیدار و کسب سه امتیاز این بازی شد را چالهان اوغلو به ثمر رساند تا نقش مهمی را برای تیمش ایفا کند.


او پنج سال بود که در لیگ قهرمانان گلزنی نکرده بود و آخرین بار با پیراهن بایر لورکوزن در سپتامبر 2016 موفق به انجام این کار شده بود اما حالا گل مهمی را برای نراتزوری زده که ممکن است شرایط این تیم را در فصل جاری تغییر دهد.

چالهان اوغلو پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« بسیار مهم بود که بتوانیم در بازی امشب به پیروزی برسیم. ما باید به هواداران نشان می‌دادیم که آماده هستیم چون آنها هستند که هر بازی کنار ما و نزدیک به ما هستند و امشب هم به ما کمک کردند.»

این ملی‌پوش ترکیه‌ای درباره شرایط این بازی اظهار داشت:« ما نشان دادیم که شایسته پیروزی هستیم. این بازی واقعا اهمیت زیادی داشت و ممکن است سرنوشت اینتر در ادامه فصل را تغییر دهد چون ما می‌خواهیم همین روند را در دیدارهای دیگر نیز ادامه دهیم. هنوز برای صحبت درباره صعود به مرحله بعدی زود است، ما باید آرام باشیم و بازی به بازی پیش برویم.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس