وحیدی

وزیر کشور فراجا را یکی از ارکان مهم ثبات و امنیت پایدار کشور دانست و از تلاش‌های شبانه روزی، جهادی و انقلابی مدافعان جان برکف نیروی انتظامی قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی فراجا را یکی از ارکان مهم ثبات و امنیت پایدار کشور دانست و از تلاش‌های شبانه روزی، جهادی و انقلابی مدافعان جان برکف نیروی انتظامی قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی نهادی برآمده از متن مردم و انقلاب اسلامی است که با تکیه بر اخلاق، صلابت، اقتدار و مجهز شدن به فناوری‌های نوین برای مقابله با عاملان ناامنی و شرارت در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی کشور، نقش اثرگذار و مهمی را در تامین امنیت پایدار ایفا کرده است.

این نیرو علاوه بر تلاش برای برقراری نظم در کشور، در مواقع حساسی چون همه گیری کرونا، برگزاری مراسم چشمگیر راهپیمایی اربعین، مبارزه با مواد مخدر و قاچاق و همچنین ناامنی‌های سایبری، شبانه روزی و با تمام ظرفیت خود برای خدمتگزاری به مردم حضور داشته است.

اکنون نیز که دشمنان و جریان نفاق هم صدا و متحد در برابر ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی صف آرایی کرده‌اند و به بهانه واهی نقض حقوق زنان به دنبال بر هم زدن آرامش کشور و تشویق به ناامنی و اغتشاش با هدف ممانعت از پیشرفت و رشد همه جانبه کشور هستند، مدافعان امنیت همچون همیشه با چشمانی بیدار و آگاه به نیات و اهداف دشمنان و با روحیه انقلابی و پاسداری از ارزش‌های دینی و الهی، نقشه دشمنان را خنثی ساخته و بار دیگر به جهانیان نشان دادند که حراست و دفاع از امنیت عمومی، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

در این مسیر خطیر، جان برکفان فرماندهی انتظامی کشور قهرمانانه در میدان امنیت حضور چشمگیر و فعال داشته‌اند که با درود به ارواح پاک شهدای مدافع امنیت، از تلاش‌های مدافعان و پاسداران امنیت مردم، در این برهه تاریخی که با ایمانی الهی ایستادگی کرده‌اند، کمال قدردانی را دارم و از خدای متعال، توفیق و خدمت روز افزون در مسیر اسلام، انقلاب و مردم درخواست می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس