کد خبر 1423761
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
پویش تحریم کالاهای اماراتی در یمن

فعالان شبکه‌های اجتماعی در یمن پویش جدیدی را در خصوص تحریم کالاهای اماراتی راه‌اندازی کردند.

به گزارش مشرق، فعالان شبکه‌های اجتماعی در یمن هشتگی تحت عنوان «مقاطعة ـ المنتجات ـ الإماراتیة» را در اعتراض به مشارکت امارات در تجاوزات سعودی-آمریکایی علیه کشورشان و نیز سازش این کشور با رژیم صهیونیستی راه‌اندازی کردند.

این فعالان اجتماعی خواستار تحریم جدی کالاهای اماراتی و همبستگی بیشتر یمنی‌ها برای موفقیت این پویش شدند.

در همین ارتباط «أنیس منصور» نویسنده یمنی در حساب توئیتری خود نوشت: «پول‌هایی که برای خرید کالاهای اماراتی پرداخت می‌کنید، برای حمایت اقتصادی اسرائیل، کشتار و آواره کردن ملت یمن، زندان‌های سری و تشکیل باندهایی برای ترور انسانیت، آزادی و حاکمیت یمن استفاده می‌شود».

پویش تحریم کالاهای اماراتی در یمن

حساب «هاشتاق الیمن» نوشت که خشم افکار عمومی یمن از امارات بایستی در تحریم کالاهای این کشور منعکس شود، شایسته نیست که یک یمنی آزاده ببیند که امارات کشورش را نابود و اموالش را غارت می‌کند و فرد یمنی با خرید کالاهای اماراتی از آن حمایت کند.

پویش تحریم کالاهای اماراتی در یمن

حساب توئیتری «أسیر الصمت» نیز نوشت: «هر کجا کودتا یا توطئه و تروریسمی هست باید به دنبال ردپای امارات بود، هر جا یک حزب مخالف اسلام هست ابوظبی از آن حمایت می‌کند و هر کجا حمله‌ای غربی علیه یک کشور مسلمان و تحریک علیه اسلام و مسلمانان دیدی باز هم پای ابوظبی در میان است بنابراین بایستی کالاهای اماراتی را تحریم کرد».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس