جزئیات لایحه افزایش حقوق‌ کارکنان و بازنشستگان بررسی شد

عصر امروز، جزئیات لایحه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری در کمیسیون‌های اجتماعی و برنامه و بودجه مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، عصر امروز (سه‌شنبه ۱۹ مهر ماه) جزئیات لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

نمایندگان حاضر در این نشست پیشنهاداتی در مورد افزایش حقوق مستمری‌بگیران کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و بازنشستگان مطرح کردند.

همچنین در جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس جزئیات لایحه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری بررسی شد.

در این نشست ۳ کمیته شاغلین، بازنشستگان و منابع که در جلسه روز گذشته کمیسیون برنامه و بودجه و برای بررسی این لایحه تشکیل شده بود، پیشنهادات خود را ارائه کردند. همچنین دولت و سازمان برنامه و بودجه گزارش مفصلی از منابع مورد نیاز اجرای این لایحه ارائه کردند.

در نهایت قرار شد نشست مشترکی بین کمیسیون‌های اجتماعی و برنامه و بودجه مجلس برای جمع‌بندی در رابطه با این لایحه برگزار شود و گزارش مشترکی به منظور ارائه در صحن علنی مجلس آماده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناصر IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    تبعیض عجیب نسبت به تامین اجتماعی
  • یوسف از همدان IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    مگر طرح های دو فوریتی پس از تصویب دو فورت توسط مجلس آن موضوع کمسیون ها ارجاع نمی شود و طرح بین نمایندگان توزیع شده و آنان پس از مطالعه در جلسه بعدی نظر خود را با رای گیری اعلام نمی کنند؟ پس چطور طرح به کمسیون های اجتماعی و بودجه ارجاع شده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس