محمد ایمانی

در یمن، جنگ نیابتی رژیم سعودی برای غرب را با مقاومتی شگفت، در هم شکست.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی طی یادداشتی در کانل تلگرامی خود نوشت:

قدرت سخت و نرم جبهه مقاومت اسلامی، در حال غلبه دادن تدریجی اراده خود بر اراده جبهه استکبار است:

در یمن، جنگ نیابتی رژیم سعودی برای غرب را با مقاومتی شگفت، در هم شکست.

در مرز دریایی لبنان و فلسطین اشغالی، صهیونیست ها را بر سر میدان گازی وادار به عقب نشینی کرد و حال آن که صهیونیست ها تهدید به جنگ می کردند. پیش از آن، نقشه آمریکا و اسرائیل، برای تحریم و فشار بر مردم لبنان و تحمیل جنگ داخلی را نقش بر آب کرد. ارسال سوخت به لبنان، نقطه عطف تحریم شکنی بود.

در عراق، فتنه انگیزی های آمریکا و اسرائیل، برای برگزار نشدن انتخابات، و یا تشکیل دولتی تابع غرب از درون نتایج انتخابات پارلمانی را با خویشتنداری پشت سر گذاشت و موفق شد خلاف اراده آمریکا، کار را تا معرفی نخست وزیر مکلف به جای نخست وزیر موقت فعلی (کاظمی) پیش ببرد.

ترمز آمریکا و اسرائیل را با به میدان آوردن روسیه، در جنگ نیابتی و مهم "سوریه" کشید. روسیه از همان جا بود که جرئت پیدا کرد مقابل پیشروی ناتو در مرزهای غربی اش بایستد و ترمز آمریکای مهاجم را در اوکراین بکشد.

حالا پهپادهای ویژه بودند که پنتاگون و ناتو را با همه قدرت نظامی اش، درمانده وانگشت به دهان می کردند و ورق معادلات را بر می گرداندند. پنتاگون و محافل اطلاعاتی و پژوهشی همسو چند بار اقرار کردند پهپاد های فوق مدرن ایران، برتری هوایی هفتاد ساله آمریکا را به چالش کشیده اند و آن برتری را از بین برده اند.

جبهه مقاومت، در آمریکای لاتین (ونزوئلا)، اراده قاهر آمریکا برای سرنگونی دولت مردمی مادورو (توسط مزدوری به نام خوان گوایدو) را شکست؛ توان فنی و مهندسی خود را گسیل کرد و ضمنا با زیر پا گذاشتن تحریم های نفتی، به احیای صنعت نفت ونزوئلا همت گماشت. حالا غرب درمانده در اوکراین، از مادورو نفت التماس می کند.

در دنیایی که جادوی فرهنگ و رسانه غرب می کوشد همه کشورها را به تسخیر خود درآورد و برده داری نوین را برپا سازد، راهپیمایی چند ده میلیونی اربعین، اقدامی شالوده شکن بوده است.

در دنیایی که موسیقی و هنر غرب، می کوشد از انسان، حیوانی شهوت طلب و بی آینده و رام بسازد، ناگهان سرود "سلام فرمانده" از شرق تا غرب عالم جاری شد و با زبان های مختلف، از  کشمیر و هند و پاکستان و افغانستان و جمهوری آذربایجان و ترکیه تا عراق و سوریه و لبنان و فلسطین و یمن و بحرین و نیجریه و سنگال و انگلیس و فرانسه و استرالیا و آمریکای لاتین، دهان به دهان خوانده شد.

اینها هنوز از نتایج سحر "بیداری و مقاومت اسلامی" است، تا به مدد الهی، صبح دولت کریمه بدمد و مستضعفان را امامان و وارثان روی زمین قرار دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    17 8
    اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . اینترنت ملی راه اندازی کنید.
    • بابک IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      2 1
      خیلی خوشحالیم که این فتنه ما رو از شر اینستاگرام و تلگرام و واتساپ خلاص کرده. الان دسترسی ما به اینستاگرام و ... قطع نشده بلکه دسترسی آمریکا و غرب به اطلاعات دقیق و لحظه ای مردم داخل کشور مسدود شده و توان تحلیل دقیق وضعیت داخل کشور رو از دست دادن. امیدوارم این محدودیت برای آمریکا و غرب ادامه پیدا کنه. من یک معلم هستم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس