کد خبر 1426448
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
مرتضوی

معاون امور مجلس رئیس جمهور از معرفی «سید صولت مرتضوی» به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور با اعلام اینکه نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا یکشنبه در صحن علنی مجلس مجلس شورای اسلامی اعلام وصول خواهد شد، گفت: سید صولت مرتضوی بلافاصله با حضور در کمیسیون‌ها مربوطه به تشریح برنامه‌ها و پاسخ به سوالات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهد پرداخت.

وی گفت: به پیوست نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی، خلاصه‌ای از رزومه کاری و نیز رئوس برنامه‌های مرتضوی نیز به مجلس ارسال شده است.

معاون رئیس جمهور گفت: مرتضوی سابقه مدیریت از بخشداری و معاون فرمانداری تا استانداری و معاونت سیاسی وزارت کشور برخوردار بوده است.

حسینی با بیان اینکه تنوع و سطوح مسئولیت‌های اجرایی مرتضوی به گونه‌ای است که به خوبی از عهده مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برمی‌آید، گفت: او شهردار کلان شهری همچنین مشهد مقدس بوده است و در آستان مقدس رضوی مدیرعامل سازمان موقوفات و در بنیاد مستضعفان نیز رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد بوده است.

وی گفت: مرتضوی همچنین یک چهره رسانه‌ای است که مدتی مدیرمسئول روزنامه حمایت و دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: عضویت و ریاست هیئت مدیره بنیاد تعاون قوه قضائیه و آزادراه تهران - شمال از دیگر مسئولیت‌های او است.

حسینی گفت: مرتضوی همچنین از آغاز دولت سیزدهم معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری است که مسئولیت سفرهای استانی و پیگیری مصوبات سفرهای استانی را به عهده داشته و تعامل گسترده‌ای با نماینده مجلس شورای اسلامی دارد که نمونه آن دیدارهای متعدد ایشان با مجامع استانی نمایندگان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 2
    بسیار آدم تلاش گری هست
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      0 0
      جدی؟ امیدوارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس