چمران:در شرایط کنونی بر سر قیمت سطل زباله چانه می‌زنند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شاهد هستیم که برخی بر سر قیمت مخازن زباله چانه‌زنی می‌کنند و می‌گویند که قیمت اصلی چهار میلیون تومان بوده و ۱۵ میلیون تومان نیست؛ مسئله اصلی خسارت به اموال عمومی است.

به گزارش مشرق، مهدی چمران روز یکشنبه پیش از آغاز نود و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره اتفاقات اخیر گفت : ماهیت این حوادث را مقام معظم رهبری توضیح دادند و همه توجیه شدند.

وی با یادآوری این موضوع که رئیس جمهوری آمریکا و کنگره آمریکا به میدان آمدند و از اغتشاشات حمایت کردند، افزود: این افراد اگر می‌خواستند از مردم حمایت کنند، راه ورود دارو را برای بیماران نمی‌بستند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که اسرائیل نیز در این جریانات به میدان آمد؛ اگر این اتفاق نیز نمی افتاد موضوعی دیگر را علم می ‌کردند تا اول مهر جریاناتی ایجاد کنند.

چمران با تاکیدبر اینکه در اتفاقات اخیر، بحث اصلی نظام است افزود: نظام جمهوری اسلامی خط نوینی را آغاز کرده و خط نه شرقی و نه غربی را پیش می‌برد که برای دنیای سرمایه‌داری خطرناک است زیرا کشورهای دنیا و مردم آن بیدار می‌شوند که این به ضرر دنیای سرمایه‌داری است و در چنین مواردی می‌بینیم که بر سر قیمت سطل زباله چانه می‌زنند.

وی با اشاره به انتشار برخی اخبار درباره قیمت سطل های زباله گفت: قیمت مخازن هرچقدر باشد نباید به آتش کشیده شود؛ این موضوع مطرح شده که قیمت هر مخزن چهار میلیون تومان است اما اگر همه تجهیزات را در نظر بگیرند قیمت به همان ۱۵ میلیون تومان می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران انتقاد کرد که این موضوعات را به شهید دکتر چمران ربط داده‌اند.

وی درباره خسارت وارده به تاسیسات شهری و ضربه زدن به نیروهای آتش‌نشانی یا پلیس نیز تاکید کرد: باید تحلیل کنیم که از کجا به اینجا رسیده‌ایم.

چمران تاکید کرد که باید فکر درستی برای نسل جوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    2 0
    شماها خودتون خسارت ندیدین؟؟؟؟؟؟
  • . IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس