فتح‌الله‌زاده:‌ هر چی بدهی‌ است، روی میز من گذاشتند!

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال می‌گوید بدهی‌های مختلفی جلوی روی باشگاه قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، شنبه شب به یک‌باره خبر برکناری مصطفی آجورلو، هواداران استقلال را غافل‌گیر کرد. هرچند در روزهای گذشته زمزمه‌هایی درباره برکناری مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال به گوش می‌رسید اما در نهایت در جلسه‌ای کوتاه و بدون کم‌تر چالشی، مصطفی آجورلو از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار و با نظر هیات مدیره باشگاه، علی فتح‌الله‌زاده جانشین او شد.

علی فتح الله‌زاده، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، درباره بازگشت خود به کرسی مدیریت این باشگاه اظهار کرد: تصمیم مدیریتی بود که تغییراتی رقم بخورد. دوستان هم به ما محبت کردند و ما هم استقلالی هستیم و می‌خواهیم مشکلات را برطرف کنیم و کمک کنیم تا استقلال با آرامش کار خود را پیش ببرد.

او درباره شرایط ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال و شوکه شدن او از تغییرات مدیریتی این باشگاه گفت:‌ ایشان مربی ما هستند و با او قرارداد داریم. ما باید به ساپینتو کمک کنیم تا کار خود را بهتر جلو ببرد.

بیشتر بخوانید:

دلیل برکناری آجورلو از مدیرعاملی استقلال چه بود؟

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال درباره مشکلات مالی این باشگاه و مطالبات بازیکنان تیم و گله‌مندی برخی بازیکنان نسبت به عقب‌ماندن طلب‌های‌شان گفت:‌ ما باید تلاش کنیم تا دغدغه بازیکنان کم‌تر شود و بتوانند با خیال راحت کار خود را انجام دهند. وظیفه ما این است که شرایط خوبی را فراهم کنیم و وظیفه بازیکنان این است که عملکرد خوبی داشته باشند تا تیم بتواند نتیجه مورد نظر را کسب کنند.

فتح‌الله‌زاده درباره بدهی‌های باشگاه استقلال در مورد تبلیغات محیطی و بازیکنان و مربی پیشین این تیم گفت:‌ هنوز امضای حکم من خشک نشده است! من هنوز به باشگاه نرفته‌ام. ما حدود ۷۰ میلیارد بر سر تبلیغات محیطی بدهکار هستیم. ۶۰ میلیارد به استراماچونی باید پرداخت کنیم. یک بازیکن است که می‌گویند باید به او ۵۰ میلیارد پول بدهیم. گفته می‌شود ۴۰-۳۰ میلیارد هم به آقای پادوانی عزیز باید پرداخت کنیم. هر چی بدهی است که روی میز گذاشته‌اند و باید به باشگاه بروم وقتی به باشگاه رفتم، به شما می‌گویم که چه کاری باید انجام داد.

او درباره هدف‌گذاری‌های خود در باشگاه استقلال و چشم‌اندازهای مدیریتی خود در این باشگاه گفت:‌ من همیشه برای باشگاه دوندگی و تلاش و پیشرفت مد نظر داشته‌ام. ان‌شاءالله با کمک هواداران و حمایت‌ آن‌ها کار را جلو خواهیم برد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    6 1
    ما باید تلاش کنیم تا دغدغه بازیکنان کم‌تر شود و بتوانند با خیال راحت تر ، در فضای مجازی دعوت ب اغتشاش کنند.
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    2 0
    بابت دروغ پراکنی و دعوت به آشوب باید جریمه بشن و از قراردادهاشون به خزانه واریز بشه. به غیر از فوتبالیسها و بازیگرها و اختلاسگرها چه کسی در ایران درآمد میلیاردی در سال داره؟
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      0 0
      آقا زاده ها
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    3 0
    قرمز و آبی اصلا و بهیچ عنوان مبلغ قرارداد و محل تامینش براشون اهمیت نداره چون میدونن بعد از اینکه صدها میلیارد تومن قرارداد بستن و بدهی بالا آوردن همه هم رو هوا ، صورتحسابش رو میفرستن پیش وزیر ورزش یکروزه چکش رو از بیت المال فقرا براشون پاس میکنه
  • سعید رضایی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    2 0
    به در نمی خورد فقط کیسه را به حاشیه می برد
  • نامجو IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    نقشه جدید وزارت و فدراسیون برای به حاشیه بردن استقلال بود تا لنگ قهرمان لیگ بشه
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    تنها مدیر فوتبالی لایق که دستش با بهائی ها تو یه کاسه نیست آجرلو بود، که تونست جلوی بازیکنانش رو بگیره که در حد کپنشون حرف بزنن! الانم که باند اختلاسگر و دزد تاج اومده بالا
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    بی عرضه جاه طلب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس