کد خبر 1429412
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
توقف ارزهای دیجیتالی

علاوه بر نوسان محدود بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی، بازدهی روزانه اتریوم، دوج‌کوین، ترون و شیبا صفر درصد به ثبت رسیده است.

به گزارش مشرق، بیت‌کوین با پشت سر گذاشتن ۲۴ ساعت آرام، به درجا زدن در کانال ۱۹ هزار دلار ادامه داد. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز سه‌شنبه سوم آبان با افت یک‌دهم درصدی نسبت به دیروز ۱۹ هزار و ۳۲۰ دلار به ثبت رسید و در این مدت، بیت‌کوین مثل شش هفته قبلی رفت‌وبرگشت‌های کسل‌کننده‌ای را تجربه کرد. تحلیل‌ها نشان می‌دهد تا زمانی که بیت‌کوین نتواند از مرز ۲۰ هزار دلار عبور کند، خبری از روند صعودی جدید در بازار نیست و از دست رفتن حمایت ۱۸ هزار دلار می‌تواند شروعی دوباره برای ریزش قیمت‌ها باشد. به همین دلیل وضعیت فعلی بیت‌کوین به آرامش قبل طوفان تشبیه می‌شود. علاوه بر نوسان آرام بیت‌کوین که حکم سردمدار بازار ارز دیجیتال را دارد، در ۲۴ ساعت قبلی تقریبا هیچ اتفاق خاصی در بازار ارز دیجیتال رخ نداده است. بازدهی اتریوم، دوج‌کوین، ترون و شیبا صفر درصد به‌ثبت رسیده و کاردانو یک درصد از قیمت خود را از دست داده است. ارزش کل بازار ارز دیجیتال هم بدون تغییر محسوس درمقایسه با دیروز، تقریبا ۹۷۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۹ هزار و ۳۲۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز سه‌شنبه سوم آبان نسبت به صبح دیروز ۲۰ دلار کاهش پیدا کرد. درحالی که بیت‌کوین صبح امروز ۱۹ هزار و ۳۲۰ دلار ارزش داشت، دیروز ۱۹ هزار و ۳۴۰ دلار معامله می‌شد. در این مدت کف و سقف قیمت بیت‌کوین به‌ترتیب ۱۹ هزار و ۲۱۹ دلار و ۱۹ هزار و ۴۲۹ دلار به‌ثبت رسیده و افت ۲۰ دلاری قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین نسبت به دیروز معادل کاهش یک‌دهم درصدی ارزش آن به‌شمار می‌رود. این رقم نسبت به هفته قبل که بیت‌کوین کمی بیش از ۱۹ هزار و ۵۰۰ دلار ارزش داشت، به منفی یک درصد می‌رسد. درقیاس با آبان پارسال، اما شاهد ریزش ۷۲ درصدی قیمت بیت‌کوین هستیم. چون ۱۲ ماه پیش بیت‌کوین تا قله تاریخی ۶۸ هزار دلار بالا رفت. درحال حاضر بیت‌کوین با حجم ۳۷۱ میلیارد دلاری معاملات، چیزی معادل ۳۸ درصد از سهم بازار ارز دیجیتال را دراختیار دارد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۳۴۵ دلار

نمودار اتریوم بازدهی روزانه این ارز دیجیتال را صفر درصد نشان می‌دهد. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز سه‌شنبه سوم آبان هزار و ۳۴۵ دلار به‌ثبت رسید و دیروز خرید این ارز دیجیتال هزار و ۳۴۵ دلار تمام می‌شد. البته در شبانه‌روز گذشته اتریوم یکبار تا هزار و ۳۲۹ دلار پایین آمده و بالاترین سطح روزانه آن هزار و ۳۵۲ دلار به ثبت رسیده است. اگر به هفته قبل برگردیم، بازدهی هفتگی اتریوم تفاوت چندانی ندارد. چون سه‌شنبه ۲۶ مهر قیمت اتریوم هزار و ۳۳۰ دلار تثبیت شده بود. با این وجود درقیاس با آبان پارسال که اتریوم توانسته بود تا بالاترین سطح تاریخی خود – چهار هزار و ۸۵۱ دلار- پیشروی کند، الان شاهد ریزش ۷۳ درصدی قیمت این ارز دیجیتال هستیم. از طرفی حجم ۱۶۴ میلیارد دلاری معاملات اتریوم، تسلط این ارز دیجیتال به کل بازار را نزدیک ۱۷ درصد نشان می‌دهد و از این حیث بعد از بیت‌کوین، دومین ارز دیجیتال مهم دنیا به شمار می‌رود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت شیبا در شبانه‌روز گذشته روی پله ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار باقی ماند و در این مدت بازدهی روزانه دوج‌کوین و ترون هم صفر درصد به‌ثبت رسید. شیبا که درحال حاضر از نظر تسلط به بازار پانزدهمین ارز دیجیتال مهم دنیا به‌شمار می‌رود، درقیاس با هفته قبل نیز بازدهی صفر درصدی را تجربه می‌کند. دوج‌کوین با نماد DOGE و سهم هشت‌دهم درصدی از بازار امروز سه‌شنبه سوم آبان ۰.۰۶۰ دلار ارزش داشت و دیروز با همین رقم معامله می‌شد. خرید هر واحد ترون نیز امروز مثل صبح دیروز ۰.۰۶۱ دلار تمام می‌شد. قیمت کاردانو، اما با افت یک درصدی به ۰.۳۶۱ دلار تقلیل پیدا کرد و ترا کلاسیک که امروز با قیمت ۰.۰۰۰۲۳۲ دلار معامله می‌شد، بازدهی روزانه منفی دو درصدی را تجربه کرد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۹ هزار و ۵۶۰ دلار

۱۹ هزار و ۳۴۰ دلار

۱۹ هزار و ۳۲۰ دلار

اتریوم

هزار و ۳۳۰ دلار

هزار و ۳۴۵ دلار

هزار و ۳۴۵ دلار

کاردانو

۰.۳۷۰ دلار

۰.۳۵۸ دلار

۰.۳۶۱ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۵۴۹ دلار

۰.۰۶۰ دلار

۰.۰۶۰ دلار

ترون

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۶۱ دلار

۰.۰۶۱ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۲۶۸ دلار

۰.۰۰۰۲۳۶ دلار

۰.۰۰۰۲۳۲ دلار

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لینک IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    آخه بشما چه قیمت رمز ارز... اینترنت بین‌المللی قطع هست...کی میخاد معامله کنه؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس