کد خبر 1430944
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
.

رسانه‌های عراق از انفجار تانکر حمل گاز در بغداد و کشته شدن دستکم ۱۵ نفر خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عراقی گزارش دادند که یک تانکر حمل گاز در نزدیکی یک زمین فوتبال و قهوه‌خانه‌ای در حی البنوک واقع در شرق بغداد منفجر شده است.

وبگاه «شفق نیوز» نیز به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که یک تانکر حمل گاز که در یک گاراژ در نزدیکی یک قهوه‌خانه در منطقه البنوک پارک شده بود، به دلیل نامعلومی منفجر شد.

به گفته این منبع، کارشناسان مواد منفجره در محل حاضر شده و در حال بررسی علت انفجار هستند تا مشخص شود که به دلیل نقص فنی بوده یا مواد منفجر در زیر تانکر جاسازی شده بود.

به نوشته وبگاه «بغداد الیوم»، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح و «عبدالأمیر الشمری» وزیر کشور عراق در محل انفجار حاضر شدند.

کانال صابرین نیوز همچنین به نقل از برخی رهبران الحشد الشعبی گزارش داد که طبق گزارش‌های اولیه نیروهای امنیتی اقدام تروریستی را بعید دانسته‌اند و کسانی که اقدام به شایع‌پراکنی درباره بمب‌گذاری‌ها همزمان با تشکیل دولت کرده‌اند، هدفشان ایجاد رعب و وحشت است.

انفجار تانکر تروریستی نبوده است

«احمد سلیم» فرمانده عملیات بغداد وجود هر گونه انگیزه‌های تروریستی در این انفجار را رد کرد و گفت که طبق گزارش‌های اولیه نُه نفر کشته و ۱۳ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

وی افزود: علت انفجار تانکر فنی بوده نه تروریستی.

پیشتر کانال صابرین نیوز گزارش داده بود که در این انفجار یک خانه و حصار بیرونی زمین فوتبال تخریب شد و بر اساس آمار اولیه ۱۵ نفر در این حادثه کشته شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس