پیام لیز تراس به بلینکن بعد از انفجار نورداستریم

نخست‌وزیر و وزیر خارجه سابق انگلیس اندکی بعد از انفجار نورداستریم پیامی به وزیر خارجه آمریکا ارسال کرده و خطاب به او گفته است: «انجام شد.»

به گزارش مشرق،  در شرایطی که رسانه‌های انگلیس از هک موبایل لیز تراس، نخست‌وزیر و وزیر خارجه سابق انگلیس منتشر شده برخی منابع خبری مدعی شده‌اند او بعد از انفجار در خط لوله گاز نورداستریم پیامی به آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا ارسال کرده و خطاب به او نوشته است: «انجام شد.»

وزارت دفاع روسیه روز ۲۹ اکتبر گفته بود که پرسنل نیروی دریایی انگلیس عامل انفجار این خط لوله بوده‌اند. لندن این ادعا را رد کرد و گفت که هدف آن، منحرف کردن حواس‌ها از شکست‌های نظامی روسیه در اوکراین است.

در همین حال، از دولت انگلیس خواسته شده تحقیقاتی را درباره ادعاهای مربوط به هک‌ شدن تلفن موبایل لیز تراس در زمانی که او وزیر خارجه بوده آغاز کند.

«کیم داکتوم»، خبرنگار نیوزلندی در توییتر نوشته است: «روس‌ها چطور فهمیدند که انگلیس خط لوله‌های نورد استریم را با همکاری آمریکا منجفر کرد؟ چون لیز تراس یک دقیقه بعد از انفجار این خط لوله و قبل از آنکه کسی خبردار باشد با استفاده از گوشی آی‌فون خود پیامی برای بلینکن ارسال کرد و گفت: "انجام شد."

جدا از این، روزنامه «دیلی میلی» روز یکشنبه به‌نقل از منابع بی‌نام گزارش داد که گوشی شخصی تراس در زمان حضورش به‌عنوان وزیر خارجه انگلیس توسط عوامل روسی هک شده بود و آنها به جزئیات محرمانه مذاکرات لندن با متحدان بین‌المللی دست یافته بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 2
    اینا فقط میخان قحطی سازمان یافته مثل کرونا درست بکنن، بندازنش گردن روسیه. چون روسیه بندر اودسا رو گرفته و... خو حرامی اروپایی-آمریکایی، شماها که بلدید راه دیگه ایی پیدا کنید برای انتقال غلات... از لهستان و رومانی و...بفرستید به کشورهای جهان... یعنی واقعا نمیشه؟ نمیشه بی شرفهای صهیونیست...!؟
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    3 1
    هرجا جنایتی رخ میدهد،آمریکا ،انگلیس و رژیم صهیونیستی (با تامین مالی سعودی )دخالت دارند!،وهیچ شکی در این نیست!.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس