مصوبه امشب شورای عالی بورس/ تخلفات اشخاص تحت نظارت سازمان بورس افشا می‌شود

رئیس سازمان بورس در مورد مصوبه امشب شورای عالی بورس گفت: دستورالعمل افشای تخلفات عملکرد اشخاص تحت نظارت سازمان بورس به تصویب رسید.

به گزارش مشرق، مجید عشقی در مورد مصوبات امشب شورای عالی بورس اظهار داشت: براساس مصوبه امشب شورای عالی بورس تصمیم گرفته شد، عملکرد اشخاص تحت نظارت سازمان بورس از حیث تخلفات افشا شود که این اشخاص شامل ناشران، نهادهای مالی و تمام کسانی که تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار قرار دارند که اگر این اشخاص تخلفاتی انجام دهند یا احکام کیفری در ارتباط با بازار سرمایه دریافت کنند، براساس بند «چ» ماده ۳۶ احکام دائمی مقررات دولت، سازمان بورس مکلف است، اسامی این اشخاص را افشا کند.

وی افزود: این دستورالعمل امشب به تصویب شورای عالی بورس رسید و افرادی که از این به بعد تخلفات انجام دهند و تحت نظارت سازمان بورس باشند،  در آینده نزدیک افشا می‌شوند.

رئیس سازمان بورس در مورد اینکه آیا تخلفات اشخاص از طریق کدال اعلام می‌شود یا سایت دیگری، عنوان کرد: به زودی سامانه‌ای مربوط به افشای تخلفات افراد تحت نظارت از سوی سازمان بورس اعلام می‌شود و سازمان بورس براساس مصوبه شورای عالی بورس اجازه دارد تا اسامی اشخاص متخلف را چه حقیقی و چه حقوقی که تحت نظارت سازمان بورس باشند، در ارتباط با جرایم بورسی افشا کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    5 0
    ادم قحط بود این بابا شده رئیس سازمان بورس...پدر هرچی سهامدار بود در اومده مبتدی و حرفه ای هم نداره سود ساز غیره هم نداره دولتی خصوصی هم نداره ...حالا شما هی عشقی مدیریت کن ببین اخرش چی میشه
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    5 0
    خاک عالم تو سرتون با این بورستون، ملت رو به خاک سیاه نشوندید. 80٪ سرمایه ملت رو دزدید و حالا برا من قانون تصویب میکنید، همتون دزد سر گردنه هستید
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    3 0
    با توجه به تورم و افزایش قیمت ها در این ۲ سال اخیر که قیمت‌ها چندین برابر شده اند ، در حال حاضر شاخص کل بورس باید بالای ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار باشه نه یک میلیون و ۲۰۰هزار . آقای عشقی بی کفایت و نالایق باید جلوی ساختمان بورس گردن زده شود . اون را چه به بورس . اون باید میرفت گوسفند چرانی . عشقی بی کفایت و دزد با فدایی مزخرف رئیس فرابورس و ناظرين همراه با حقوقی ها تبانی کرده اند تا حقیقی ها را از میدان به در کنند . سهام حقیقی ها را مفت از چنگالشان در بیاورند. نماد فرابورس ۱۰ روز پشت سر هم روزی ۷ درصد منفی میشه و یک روز هم مثل امروز ۲۵ صدم درصد ، سبز میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • زیان 80% IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    2 0
    نوش داروبعدازمرگ سهراب!!! پس اونهمه تخلف یافسادی ک شده تواین دوسال چی؟؟ باشعارو وعده سرخرمن سرمایه 80تا90درصدی ازدست رفته سهامدارن برنمیگرده. مردباشیدفقط یه نگاهی به معاملات نمادکاما یاحآساوغدام بکنیدبچه دوساله هم میفهمه خرابکاری در کاره.نمادکاماباتوجه به کلی سودسازی ودادن پاداشهای میلیاردی شرکت وخریدسهام چندین شرکت اماسهام خودش از2800تومن رسیده به 300تومن بالای 90درصد زیان تخلف حقوقی کاملاواضحست
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    عذاب خداوند کی نازل میشه دامن مسولین بورسو بگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس