تشریح تجربه‌های روزنامه‌نگاری در ناآرامی‌های اخیر

«نشست تجربه‌روزنگاری در ناآرامی‌های اخیر»با هدف اینکه چگونه تجربه‌ روزنامه‌نگاران از انعکاس حوادث اخیر باعث افزایش توانایی،دانایی و مهارت‌های روزنامه نگاران در مواجهه با یک رخداد می‌شود برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق از دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه، «نشست تجربه‌روزنگاری در ناآرامی‌های اخیر» چهارشنبه- ۱۸ آبان ماه - از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن شهدای رسانه‌های دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می شود، محبوبه نیاورانی و سارا هوشمند و دیگر کارشناسان عرصه رسانه، تجربه روزنامه‌نگاران از ناآرامی‌های اخیر مورد بررسی و کنکاش قرار می‌گیرد.

براساس این گزارش، تجربه اعتراضات اخیر که با مرگ مهسا امینی رخ داد نشان می‌دهد ثبت تجربه از سوی روزنامه‌نگاران از اهمیت بالایی برخوردار است. اصولا ثبت تجربه‌ها با مدل‌ها و تکنیک‌های مختلفی صورت می‌پذیرد. تجربه‌نگاری عملکردی است مبتنی بر رخداد و رویداد سیاسی، اجتماعی در سطوح مختلف شغلی و مسئولیتی در یک دوره خدمتی یا یک شغل و مسئولیت مشخص گفته می‌شود که می تواند با بررسی و کنکاش جهت اتخاذ تدابیر و تصمیات مقتضی برای آینده مفید واقع شود. 

تشریح تجربه‌های روزنامه‌نگاری در ناآرامی‌های اخیر

هدف برگزاری این نشست این است که تجربه‌ روزنامه‌نگاران از انعکاس حوادث اخیر چگونه باعث افزایش توانایی، دانایی و مهارت‌های روزنامه نگاران در مواجهه با یک رخداد می‌شود.

این نشست سومین جلسه از مجموعه‌ نشست‌هایی‌ است که تحت عنوان «تجربه‌کاوی و رسانه» به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این نشست تخصصی می‌توانند به دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به نشانی: خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان کوچه دوم غربی(هرات) پلاک ۱۱ طبقه اول سالن شهدای رسانه مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس