کد خبر 1436186
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
پایان کار رونالدو و منچستریونایتد

به نظر می‌رسد داستان رونالدو و منچستریونایتد به پایان راه رسیده است.

به گزارش مشرق، اریک تن هاگ، سرمربی تیم منچستریونایتد به مدیران این تیم اعلام کرده کریستیانو رونالدو دیگر نباید برای این تیم به میدان برود.

شبکه ESPN به نقل از منابع خود خبر داده سرمربی هلندی منچستریونایتد پس از مصاحبه جنجالی شماره ۷ تیمش، روز دوشنبه جلسه‌ای را با سران شیاطین سرخ داشته و درباره عواقب این مصاحبه رایزنی کرده است.

تن هاگ که تعطیلات خود را به خاطر این موضوع به تأخیر انداخته، معتقد است رونالدو در صحبت‌ها و انتقادهای خود زیاده‌روی کرده است.

سران منچستریونایتد نیز پس از پیروزی دراماتیک تیم خود ۲-۱ برابر فولام از محتوای این مصاحبه باخبر شدند و در حال بررسی حقوقی هستند تا بهترین راه را برای حل و فصل این مشکل پیدا کنند.

منابعی به ESPN گفته‌اند شماری از بازیکنان کلیدی منچستریونایتد از زمان مصاحبه رونالدو عصبانی هستند آن هم چند ساعت پس از اینکه الخاندرو گارناچو، گل پیروزی‌بخش شیاطین سرخ در لحظات پایانی در بازی خارج از خانه را به ثمر رساند.

این رسانه آمریکایی یا این حال نوشته تن هاگ همچنان معتقد است یک رونالدو آماده و باانگیزه می‌تواند به منچستریونایتد در ادامه فصل کمک کند اما او نمی ‌خواهد اتحاد درون تیمی را به خاطر ستاره پرتغالی‌اش قربانی کند و آماده است او را بر در خروجی باشگاه ببیند حتی اگر جایگزین مناسبی برای رونالدو در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی وجود نداشته باشد.

رونالدو در مصاحبه‌ای جنجالی با «پیرس مورگان» مجری انگلیسی، گفته بود احترامی برای اریک تن‌هاگ سرمربی منچستریونایتد قائل نیست و به او خیانت شده است. رونالدو همچنین مدعی شده بود تلاش‌هایی برای بیرون انداختن او از جمع شیاطین سرخ انجام شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس