پزشکیان

"مسعود پزشکیان" که در ماجرای درگذشت تصادفی مرحومه مهسا امینی مدعی شده بود فوت او تصادفی نبوده است، اخیراً در یک توییت خواستار انصاف و عدالت در برخورد با مردم شد!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

بانیان آشوب همچنان مشغول کارند

"پروانه‌های سمّی" برای ادامه اغتشاشات

"پروانه‌های سمّی" برای ادامه اغتشاشات/ عماد افروغ: مسئولان در مقابل اغتشاشگران کوتاه نیایندعلی ربیعی، از کنشگران ستادی جریان چپ و سخنگوی دولت اعتدال، اخیرا طی یادداشتی که آفتاب‌نیوز آنرا منتشر کرده است درباره اغتشاشات نوشت: اعتراضات خیابانی بالاخره در جایی فروکش می‌کنند، اما ذهنیت و علل اعتراض باقی می‌ماند که با هر اثر پروانه‌ای می‌تواند تکرار شود.

او در ادامه با ذکر 3 نگرانی خود در قبال اغتشاشات و ارائه راه‌حل‌هایی (به زعم خود) برای بلوای پیشامده اما می‌نویسد: پس از بحران، هیچ‌کس مثل قبل نیست. حداقل در ساحت اذهان، این دگرگونی‌ها پدید آمده و شکل گرفته‌اند. چنانچه سیاست‌گذاری و حکمرانی بر همان مناط سابق باشد، این‌بار هم دو ساختار سیاست‌گذار و ذهن جامعه تعارض جدیدی را تجربه خواهند کرد.[1]

*نکته‌ای که در عبارات منقول از ربیعی مستتر است اما به زعم ما می‌توان پیام آنرا آشکارا دید؛ تأکید بر "ادامه بحران" است.

دقت شود که منظور ما این نیست که آقای ربیعی یا هرکس دیگری باید دریچه عقلانیت را ببندد و اعلام کند که اغتشاشات دیگر تمام شد یا دیگر هرگز اغتشاش نخواهیم داشت؛ لکن مسئله بر سر تئوری‌پردازی‌هایی است که می‌تواند ذهن یک اغتشاشگر را راهبری کند و فی‌المثل به او بگوید که اگر اعتراض داری منتظر اثر پروانه‌ای باش یا اینکه این اغتشاشات یک اثر مبنایی (تغییر همه) خواهد داشت و در آخر هم اینکه تعارض جدید ایجاد شده و تعارض جدید هم یعنی اغتشاش جدید!

اینها همه پیام‌هایی است که علی ربیعی تنها در چند خط آنرا مخابره کرده و ما نمی‌دانیم که چه کسی هست که پادتن آنها را بسازد و ذهن جوانان کشور را علیه این سخنان واکسینه کند...

در خدشه‌آوری بر اظهارات ربیعی هم بیان این نکات کافیست که به اثبات تجربه؛ فضای عمومی ایران پس از اغتشاشات 78، فتنه 88 و آبان 98 هرگز دچار تعارض جدید یا تغییر اجتماعی نشد.

اثر پروانه‌ای هم در فضایی قابلیت ایجاد دارد که حاکمیت دولتی بعنوان حاکم اصلی اجرائیات کشور و مسئول نیروی انتظامی؛ بی‌تدبیر و دچار فقد اقتدار باشد.

و اما در ادامه بایستی چند جمله دیگر را نیز از علی ربیعی نقل کنیم و این قضاوت را به مخاطبان محترم بسپاریم که جمع‌بندی این حرف‌ها به چه معناست؟!

او چند روز قبل در بحبوحه اغتشاشات نوشته بود: صدای خیابان ترسناک نیست![2]

ربیعی پس از آبان 98 هم در یادداشتی نوشت: حکایت همچنان باقیست.[3]

مجموعه سخنان علی ربیعی به چه معناست... اثر پروانه‌ای، تغییر قطعی، ملودی گوشنواز خیابان و حکایتی که همچنان باقیست.

***

آتش‌بیار معرکه مهسا امینی خواستار انصاف شد!

"پروانه‌های سمّی" برای ادامه اغتشاشات/ عماد افروغ: مسئولان در مقابل اغتشاشگران کوتاه نیایند

مسعود پزشکیان، فعال چپ، نماینده مجلس و کسی که در ماجرای درگذشت تصادفی مرحومه مهسا امینی مدعی شده بود فوت او تصادفی نبوده است، اخیراً در یک توییت نوشت:

"راه‌حلِ مشکلات امروز شنیدن اعتراضات و جلوگیری از تبدیل اعتراض به اغتشاش و برخورد عادلانه و صادقانه با مردم است. اگر بر اساس عدالت و انصاف با مردم برخورد شود بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد."[4]

*ما این قضاوت را بر عهده مردم عزیز ایران می‌گذاریم که مشاهده می‌شود فردی که خودش از عوامل اصلی آتش‌بیاری معرکه اغتشاشات اخیر بوده است و علیرغم توصیه رهبری به اصلاح موضع اما هرگز از دروغ زشت خودش عذرخواهی نکرد؛ اکنون رویکرد ظاهرالصلاحی به خود گرفته است و از عدالت و انصاف سخن می‌راند!

مصداق همان بیت معروف حضرت حافظ که فرمود:

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند

چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند

همچنین به آقای پزشکیان عرض می کنیم کلید حل مشکلات در وهله اول در دست خواص است. خواصی که اگر مشتبّث به اخلاقیات و عقلانیت نباشند؛ حل مشکلات نیز به مشکل بدل خواهد شد...

***

این‌همه سال و 60 روز...

عماد افروغ: مسئولان در مقابل اغتشاشگران کوتاه نیایند

"پروانه‌های سمّی" برای ادامه اغتشاشات/ عماد افروغ: مسئولان در مقابل اغتشاشگران کوتاه نیایند

عماد افروغ، استاد دانشگاه و جامعه‌شناس به تازگی سخنان مهمی را پیرامون التهابات اخیر کشور مطرح کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، گزیده صحبت‌های دکتر افروغ به این شرح است:

_جوانان در چارچوب قانون اساسی مطالبه‌گر باشند.

_زن بعد از انقلاب اسلامی هم آزادی داشته و هم زندگی کرده و هم به بخش اعظمی از خواسته‌های خود رسیده است.

_زن، موجودی فراموش شده در تاریخ انقلاب اسلامی نیست.

_امروز در درون این نظام با برخی از تبعیض‌ها علیه جامعه زنان مقابله می‌شود.

_این ادعا مطرح می‌شد که «این نظام یک فساد سیستمی و یک فساد سازمان‌یافته دارد» متاسفانه نظام با این برچسب یعنی فساد سازمان‌یافته مقابله نکرد.

_نظام جمهوری اسلامی فساد سیستمی ندارد.

_من به عنوان مدافع اسلام و ارکان رکین انقلاب اسلامی می‌گویم، اگر سوء‌تدبیرها و جنگ رسانه‌ای را نادیده بگیریم، به زبان عامیانه بازی را بسیار مفت باخته‌ایم.

_مقامات با مشاهده شعارهای ساختارشکنانه (که متاسفانه خود نیز در این رابطه مقصر هستند) کوتاه نمی‌آیند؛ نباید هم کوتاه بیایند. اگر بخواهند در مقابل این شعارها کوتاه بیایند، در واقع می‌گویند بفرمایید؛ ما خداحافظی می‌کنیم.

_ما انقلاب را آسان به دست نیاوردیم که آن را آسان از دست بدهیم.[5]

* صحبت‌های جامع و مانع و صحیح دکتر افروغ که در واقع یک میزان‌الحرارة از خواسته فعلی اکثریت دلسوز و نجیب ایرانی است را به مسئولان و مردم عزیز عرضه می‌داریم.

تحلیل اخیر دکتر افروغ؛ کاملا صحیح و نجیبانه است

پیش از این، حجت الاسلام سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خطاب به قوه قضائیه گفته بود: برخی از اغتشاشگران سه عنوان دارند – و مثلا فردی بین آنهاست- که قاتل است و می گوید اگر هم آزاد شوم مردم را به قتل می رسانم. قضات دیگر منتظر چه هستند؟ این محارب است و باید حکم قصاص بر آن داده شده و محاکمه شود.[6]

***

1_ https://aftabnews.ir/003OD5

2_ mshrgh.ir/1430662

3_ https://irna.ir/xjwnW5

4_isna.ir/xdMN7H

5_https://www.etemadonline.com/fa/tiny/news-583101

6_mshrgh.ir/1437172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 148
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 37
  • سید IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    فرصت طلبی و سهم خواهی اصلاح طلبان تهـ..ع آور از نظام در هنگامه فتنه ها و دمیدن بر آتش تفرقه در جهت استفاده از فرصت آن برای تبلیغات انتخابات آینده حقیقتاً شرم آور و مشمئز کننده است!!!
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      48 17
      هوالقهار، در مورد مهاباد و حضور متاسفانه باتاخیر نیروهای نظامی برای سرکوب ضدانقلاب (نفوذ کرده به شهر)، اطلاع‌رسانی عمومی شود تا مردم اخبار‌ را از ماهواره نگیرند. چون شبکه های معاند با کمک افرادی مثل علی کریمی و.. شدیدا دارند اغتشاشگران سراسر کشور را فراخوان میدهند به سمت مهاباد. راهها سمت مهاباد و اطراف باید مسدود و بازرسی صورت گیرد.
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      64 20
      ربیعی ، پزشکیان و... پشتشان به کی گرم است ، چون می دانند موُاخذه ای در کار نیست و انگار نه انگار که علیه امنیت مردم و نظام و کشور فعاليت مي کنند و افکار عمومی هاج و واج از این همه ندیدن و عمل نکردن ، در قوه قضاییه چه خبر است ؟؟؟امنیت ملی تحت نفوذ کیانند ؟؟؟آیا افکار عمومی لایق یک پاسخ روشن و شفاف نیست؟؟؟
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      63 23
      اغتشاشگران داخل ماشین شخصی مردم نارنجک دستی پرتاب کردند و کودک معصوم را کور کردند و به حافظان امنیت با سلاح سرد و گرم حمله می کنند و آنها را مجروح و شهید می کنند آنوقت پزشکیان از انصاف دم می زند !
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      60 18
      دار و دسته هاشمی و روحانی آنچنان بلایی بر سر اقتصاد کشور و فرهنگ دینی مردم آوردند که مغول ها نیاوردند ربیعی بهتره سکوت کند.
    • شاکی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      53 17
      شاید اینا هم به نوعی جزو گروه اوباشان باشند . ولی قطعا باد نمای این فرصت طلب ها گیر کرده و مثل خودشون داره گیج میزنه
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      23 12
      ظاهراً دادستان کل نقاط ضعفی داره که اینگونه کنارکشیده و مماشات می‌کنه مثل اون شایعه قرارداد قوه قضاییه با دخترش که شرکت بیمه داره و... واویلا
    • آرش IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      45 6
      دشمنان داخلی که دم از اصلاح طلبی می زنند دیگر هرگز در انتخابات رای نخواهند آورد و خودشان این را خوب می دانند. به همین دلیل هم انتخابات قبلی را تحریم کردند. و شورش فعلی نیز به شدت مرتبط با همین قضیه است. اغتشاشات 1401 آخرین تیر ترکش آنها برای براندازی است. به همین دلیل هم آن را کش می دهند چون اگر این بار به هدفشان نرسند دیگر هرگز به اهدافشان (ساقط کردن نظام اسلامی) نخواهند رسید.
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      21 0
      آنچه که برخی از این صاحب نظران به آن دقت نمیکنند، عدم توجه به این نکته است که اغتشاشگری و کشتار خواسته مردم نیست اینکه همه جنایت های انجام شده را در قالب یک کلمه " اعتراض " تقلیل دهیم و آن را خواسته مردم بدانیم جفا در حق مردم ، نظام و خون شهداست .
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      7 1
      آقای دادستان کجایید ؟ چرا با روزنامه ها و سایتهای محرک که نمی‌گذارند اغتشاش جمع شود برخورد نمیکنید؟
    • سوخته IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      7 1
      این خائنین مثل پزشکیان را باید کاه در پوست شان کرد
    • DE ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      1 0
      پس از بحران، هیچ‌کس مثل قبل نیست
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      2 0
      طیف جناب ربیعی بنظر میرسد با فعالیت دولت انقلابی که قصد دارد مشکلات و اشکالات بجا مانده که صدای بحق مردم بعنوان اعتراض سالها پیش اینجا و اونجا شنیده میشد احتمالا نگران دستاوردهای فعال شده و حاصل شده از امکاناتی که وجود داشت اما دیدگاه دولت شان بدان سمت و سو توجه و اعتقاد راسخی نداشت و سبب میشود امید به آینده افزایش یابد و با گسترش و جلب همکاری جوانان با ایجاد دانش بنیان ها در حوزه های مختلف که تا کنون دستاوردهای مهمی داشته اند که در زنجیره تولید و توانائی های ملی از مرحله بالقوه به بالفعل و اجرایی که نقش فراوانی در تولید و اشتغال و کسب سرمایه ملی نقش بارزی دارند و ضمن رفع وابستگی اثرات خنثی سازی منظور دشمن نیز دارند حالا نتیجه خود عملکردی را با زرنگی بدوش دولت جدید بیاندازند و در بیانات امثالهم برای پایان بخشی به حوادث را بازگشت خود به پیکره دولت داری میدانند یکجور سهم خواهی و از طرفی نشان دهنده وابستگی و یا حداقل هم نظری و شاید همکاری با باعثان اغتشاشات و نا آرامی ها دیده شود همانکه با کم کاری نخواستند مشکلات و اشکالات اقتصادی را با توان درونی مرتفع سازند بلکه با این پا آن پا کردن در پی برجام رفتند که معلوم شد هدف دشمن همان تضعیف و شکست ایران است مگر اینکه مجبور باشند که آن بستگی به قدرت افزائی ایران دارد خواهید دید با پشت سر گذاردن اتفاقات مورد نظر و حمایت شان و اینکه در عرصه اقتصاد با اتفاقات خوبی که بیشتر فعال شده و دستاوردهای مهم داشته و چند برنامه مهم دولتی دیگر که نتایج آنها نیز نقش بارز خنثی سازی با هم افزائی ها در برابر تحریم ها دارند باز به میز برمیگردند که هر چه میگذرد از اعتبار تحریم ها کاسته میشود و بسمتی میرود که خواستار کاهش عرضه توانائی های ایران میشوند بقول سردار حاجی زاده از زمان جنگ که شرق و غرب یا ناتو و ورشو به صدام کمک کردند بجائی رسیدند که ناتو نگران کمک ایران به ابر قدرت دیگر است و با پیغام و پسغام به التماس رسیده این همه دستاورد و توانمندی حاصل توانائی بچه های ایران است که بدان ها توجه شد را نبینند و سفیهانه همنوا با تجزیه خواهان بدنبال ماهی گرفتن خود هستند که فکر کردند فضا چنان هست که بخود اجازه باز فریب جامعه دهند با خاک پاشی به چشم مردم خاصه جوانان همانکه امید های فردای ایران هستند که با پیشتازان خویش ایران را ابر قدرت میسازند
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      2 0
      مرگ بر وطن فروشان بی هویت و خائن
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      پزشکیان باید محاکمه بشه...
  • بنده خدا IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    83 43
    حزب فقط حزب الله رهبر فقط روح الله جان آقای رهبر سلامت هزاران سال
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      36 23
      اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      16 6
      به کوری چشم دشمنان خارجی و داخلی
    • عبدالله IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      30 0
      اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    83 29
    چندتاکثافت مثل شماافسارطلبهااغتشاشات رابوجوداوردید
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      28 64
      اولش تو چرا غیبت می کنی مگر غیبت گناه کبیره نیست دوما همه باید از این به بعد حرف بزنند و تو که دو رکعت نماز خواندی چه با عمل چی بی عمل حق نداری خودتو بزرگتر از مردم بدانی سوما باید در هر کاری از همه مردم رای گیری شود
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      60 14
      افسادطلبان سرمایه های اسرائیل در ایران هستند و از طرف دشمن با نظام جمهوری اسلامی ایران و مردمش می جنگند
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      46 13
      غیبت پشت سر سرمایه های رژیم صهیونسیتی مشکلی نداره
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      35 5
      متاسفم برای پزشکیان
    • شهرام IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      2 4
      یکی بیت المال میخورد و حیف و میل میکند به اطرافیانش و دم از اسلام میزند تا تو پشتبانش باشی جون نمیدانی مسلمانی به زبان نیست به عملاست آفرین به تو
    • عبدالله IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      7 1
      شهرام@ به فرموده پیمبر ص «مسلمان کسی است که مردم از دست و زبانش در امان باشند». سیاست با خباثت عجین است و ارزش طرفداری ندارد امّا این دولت -که بهش رأی ندادم- هرچه باشد باز بقول امیرالمؤمنین ع از نبودش بهتره. عوام کالأنعام که گول تهمت و شایعه خورده مثل گلّه رم کرده دنبال موج تحریک و هیجان رفته تماشاچی و سیاهی‌لشکر اراذل و اوباش شود لیاقتش جز این نیست که درد ناامنی و بی‌حجابی بر مشکلاتش افزوده گردد. و السلام
    • شهرام IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      1 1
      عبدالله پیامبر و قرآن از من و تو مسلمان میخواهند با هرزمینه ظلم مبارزه کنیم و مدافع مظلوم باشیم
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    29 38
    این آشوبها و اعتراضات کاملا قابل پیش بینی بود. همه افراد دانا و فرهیخته هشدار میدادند که خشم مردم کشور فقط نیاز به جرقه دارد! الان هم مشخص ست با سیاستهای غضنفری دولت رئیسی معلوم نیست این دولت سر سال به انتخابات برساند!
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      18 3
      خشم مردم کشوراین نبود که تخریب فحاشی وولنگاری که خلاف هویت ایران ودین است ودرسازمان ملل هم محکوم شدند باشه خشم مردم ایران درراهپیمایی حمایت ازدین وعفت وامنیت بود
    • عبدالله IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      31 3
      توی دلقک اغتشاشگران رو مردم خطاب میکنی؟!! آخه عوضی همین چند نفر فاسد نجس و فاضلاب که مردم رو مورد حمله قرار میدن و اثباتا از بیرون پول به حسابشون ریخته میشه و کل مزدوران خارج نشین و اربابان آمریکایی و صهیونیستی شما از اونها حمایت میکنند مردم هستند؟خجالت بکش بدبخت مفلوک. مردم میلیونها انسان وارسته ای هستند که علیه ارازل و اوباشی مثل تو و رفقات قیام کرده و به صحنه آمدند و پوزه نجس اربابان آمریکایی تو امثال تو رو به خاک مالیدند.
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    20 43
    حرف آقای پزشکیان درست است و بهتر است بجای دشمن دست کردن و تفرقه اندازی و انگ زدن به این و آن ، ببینید آیا طرف حرفش حساب است یا نه. جای دوری که نمیره
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      38 5
      اصلاح طلبان و پزشکیان جزو بانیان وضع موجودند و صحبت های ایشان در قضیه فوت مهسا امینی اشتباه بود و باعث تشویش افکار عمومی شد.
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 5
      ما هرچه بگیم مشرق پحشش نمیکنه جز تعریف از یک حالت بخصوص
  • عرفان IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    37 9
    از بی عرضه گی یا سیاست نظام هست نمیدونم ولی باید اول اصلاح طلب ها رو از بین برد .وبعد رفت سراغ فتنه های دیگر
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      37 2
      سرمایه های صهیون نجس در ایران همین اصلاحطلبان فاسدن
  • احمد IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    16 10
    آنچه که الان در این اغتشاشات واضح دیده میشود نفوذ دشمن در افکار جوانان و نوجوانان و سازماندهی بی بدیلی است که انجام داده است تغییر تفکر در طول زمان با استفاده از تهاجم فرهنگی و از طریق اینترنت و فضای مجازی و تلویزیونها صورت گرفته و متاسفانه روحانیت و دستگاههای فرهنگی در قبال أنها کار موثری انجام نداده آند ولی در مورد سازماندهی بی نظیر باید گفت مثل اینکه دشمنان ما در این کشور أزادانه میکردم و کار میکنند هروقت دلشان خواست و هر دانشمندی را اراده کردند در قلب تهران میکشند و جوانان راجرز میکنند و به خارج میفرستند و آموزش میدهند و سلاح می‌آورند و...مثل اینکه کشور بدون حصاراست
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    28 12
    وقتی امثال پزشکیان با دروغ اعتراض را تبدیل به اغتشاش کردند و دهها نفر را به کشتن دادند مصونیت داشته باشند مطمئن باشید اغتشاشات تا مدتها ادامه خواهد داشت
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      11 2
      متاسفانه
  • اقبال مهدوی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    48 7
    پزشکیان خاص نیست تا جزء خواص باشد او نوکر خاتمی است فقط این حیث باشد بله او نوکرخاص است
  • اقبال مهدوی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    19 3
    شاید بطور غیر مستقیم منظورش از پروانه های سمی همون پروانه سلحشور یار غار اصلاح طلبان باشد و امثال او
  • خلیل IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    40 7
    آقای پزشکیان پیاده نظام آمریکا و اسرائیل است انشاالله مردم غیور و با بصیرت تبریز تو دهنی محکمی بر دهان این یاوه گو خواهند زد
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    17 2
    این پروانه های سمی در طی این سالها از طریق زد و بند در مدیریت اجرایی کشور کلی پول به جیب زدن و با تاسیس انواع موسسات شخصی و شرکت ها پیمانکار تمام دولت ها هستند . کاش نوجوان های معترض و پدر و مادرهاشون میدونستند این قبیل افراد برای خواسته های اونها هیچ ارزشی قائل نیستند و فقط اونها رو به عنوان قربانی لازم دارن تا همچنان از بیت المال بهره ببرن و نظام فرصت و جرات پیدا نکنه به خیانت های اونهاکه عامل ایجاد بسیاری از ناکارمدی هاست رسیدگی کنه
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    24 3
    مسعود پزشکیان فقط پزشکی بلد است و هرچه درباره مسائل سیاسی و اجتماعی میگوید عامیانه و برای مردم دردسرساز است
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      25 2
      پزشکی ام بلد نیست. میگفت امکان نداره مهسا امنیتی اتفاقی فوت کرده باشه. منظورش این بود زدنش.
    • خلیل IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      11 2
      اگر پزشکی بلد بود الان در مطب نشسته و مردم را مداوا میکرد.چون بلد نبود آمد در سیاست دخالت کرد.انشاالله مردم غیور و با بصیرت تبریز مشت محکمی بر دهان این یاوه گو و پیاده نظام آمریکا و اسرائیل خواهند کوفت
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    17 8
    تمام فتنه ها و آشوبها و اغتشاشات و به دنبال آن،. تهدید ها و تحریم‌های اقتصادی و افزایش قیمت دلار و تورم ها، پس از شکل گیری اصلاحات «ستون پنجم دشمن» در کشور ایجاد شد
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    25 4
    تا جایی که یادم میاد پزشکیان همیشه با توسل به آیه و حدیث موعظه هایی کرده که عملکرد خودش کاملا عکس همون پند و اندرزهاش بوده. جز نفاق چه اسمی میشه روی این رفتار گذاشت؟
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      11 1
      وسواس الخناس
    • حجت IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      1 0
      خداوند در آیه ۱۴۵ سوره نساء می فرماید: «اِنَّ المنافِقینَ فی الدَّرْکِ الاسْفَلِ مِنَ النّار وَ لَنْ تَجِدَ لَهُمْ نَصیراً» منافقان در پایین ترین مکان دوزخ قرار دارند و هرگز یاوری برای آنها نخواهی یافت. [بنابراین، از طرح دوستی با دشمنان خدا، که نشانه نفاق است، بپرهیزید].
  • ناشناس IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    14 4
    کرونا هر چی نداشت حداقل یکی بود از روبرو حمله می کرد ولی این فتنه خودی و نخودی و بی خودی از هر طرف دارند می زنند
  • AU ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    12 5
    فضای عمومی ایران پس از اغتشاشات 78، فتنه 88 و آبان 98 هرگز دچار تعارض جدید یا تغییر اجتماعی نشد
  • عبدالله IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    17 6
    ربیعی و پزشکیان و کلا این طایفه به آخر خط رسیده بی تقوای فاسد موسوم به اصلاح طلب چنان سابقه ننگینی دارند که غیر از خودکشی راهی برای اونها سراغ ندارم.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    6 6
    اصلا تحلیل ها مسخره هست
  • یدالله IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 1
    تصادفی ؟
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 3
    ت وگرنه این اختلاس های چند هزار هزار میلیاردی از کجا میاد؟
  • ایرانی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    19 3
    آقای پزشکیان، رای آوردن به قیمت خون مردم ؟؟؟؟!!!!!!!
  • یک فرهنگی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    13 3
    اگر الان دولت اصلاحات روی کار می بودند و صدها مهسا امینی هم فوت می شدند آب از آب تکان نمی‌خورد تمام مشکلاتی که الآن اغتشاشگران برای مردم و دولت ایجاد می کنند با چراغ سبز و پشتوانه این افسار طلبان هست ای کاش این ها تحویل دولت ترکیه می دادند تا یک شبه تکلیف همه ی آنها را روشن می کرد .
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      2 0
      دقیقا .نمونه بارزش هم آن مقام دولتی که در آن زمان زنش را به رگبار بست، قتل کاملا واضح به شکل فجیع که خودش هم اعتراف کرد ولی چرا حتی زنان این حزب قبیله ای هم جرات نداشتند جمله ای اعتراضی بیان کنند. ولی در مورد فوت این خانم که بدون ضرب و شتم بود چنان بلبل زبان شده بودند و تهمت ها زدند و حتی همین الان هم کشته ها را چاق و لاغر میکنند تا ببینند با کدام یک از آنها میتوانند بیشتر به مردم فشار بیاورند. لعنت الله علی القوم الظالمین
  • حسن حبشی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    6 5
    به نظر وبلاگ مشرق نیوز چه عواملی باعث اغتشاش شده است آیا فقط دشمنان مقصرند یا باهم همدست شدید که ریشه ایران و اسلام را بکنید.
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    11 5
    تمام اتشها از گور این دسته کثافتها ی شیطان پرست وجنود ابلیس ونوکران آمریکا یعنی کثافت طلبان بلند میشود
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    17 4
    واقعا این اصلاح طلبان منفور و خیانتکار چه کار دیگر و یا اظهار نظر دیگر یا اقدام دیگری از خود بروز دهند تا قوه قضاییه بفهمد اینها ستون پنجم دشمن هستند اینها نقد و اظهار نظر نمیکنند بلکه علنا دعوت به آشوب و تحریک جوانان را در دستور کارخود دارند تمام نجاست های پناهنده به دامان دشمنان هم همگی از همین طیف نجس بوده اند از مسیح پولی نژاد گرفته تا زراعتی از کریمی گرفته تا دایی
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 2
      ما در برابر شما جاهلان فقط می گوییم ...سلام
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 0
      شما که مثلا عاقلید وسلام میکنید بفرمایید این افساد طلبان چه خدماتی کرده اند تا ما هم بدانیم با متلک پرانی و مجهول گویی فقط چهره کثیف خودتان را پنهان میکنید
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    5 4
    جوانان در چارچوب قانون اساسی ;که اجرا نمی شود مطالبه‌گر باشند.
  • NL ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    13 4
    بنظرم اغلب اسلاحطلبها مثل ربیعی و پزشکیان شبه ملحد شدند و اعتقادی به دادگاه الهی پس از مرگ ندارند وگرنه اینهمه نفاق اینها و ندیدن حقیقت عجیبه
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    14 5
    اگر می‌خواهید کشور روی آرامش بگیرد تمام سران اصلاحات و سلبریتیها و بازیگران خائن و مزدور را مجازات کنید
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    6 4
    آره سوابق چرندگویی آقای افروغ علیه ولایت فقیه را یادمان نرفته
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    23 4
    انشاءالله خون به ناحق ریخته مدافعان امنیت دامن این اصلاح طلبهای بی دین رو بگیره و طوری به داغ سنگین فرزندانشان گرفتار بشن که دیگر توان لجن پراکنی و دمیدن در شعله های ناامنی و اغتشاش را نداشته باشند.
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      18 2
      انشاءالله.
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      13 1
      الهی آمین.
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      10 1
      الهی آمین. الهی به بزرگی خود خدا.
  • سهیل IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    3 0
    درود بر دکتر افروغ و ننگ بر امثال ربیعی و پزشکیان
  • مهدی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    4 0
    همه غلط می کنند نظر می دهند حتی مسعود و ممد خاتمی.
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 3
    شما خوبید برای همه و همیشه خوبه
  • رادان IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    7 1
    اصلاحطلبان سمی
  • مروت IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    12 0
    آقای ربیعی و پزشکیان بابت کارهای خودشون باید پاسخگو باشن
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 13
    پزشکیان بیش از شما به فکرانقلاب است
    • عبدالله IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      2 0
      چپ کردۀ دین به دزد بخشیده آرزوی انقلاب را به گور خواهد برد. إن‌شاءالله
  • محمد IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    6 0
    لاشخورها سهمشون رو میخوان. اگه قانون مدیران دوتابعیتی و فرزندان خارج نشین اجرا شود از شر این منافقین رها میشیم
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    7 0
    هیات نظارت بر رفتار نمایندگان چیکار میکنهپزشکیان و ادب کنه؟ علی ربیعی هم وقتی پاسخگوی عملکردش نیست قطعا طلبکار میشه
  • ایرانی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    14 0
    علاوه بر اسب تراوا ی آمریکا، یه عده خائن به وطن هم داریم که در زمان ریاست جمهوریش از طریق کولبرای کردستان کلی سلاح وارد کشور شده که هروز تعداد زیادی کشف میشند، خدا لعنت کنه ح را که با خیانتش کشور را عقب نگه داشت عملا کارخانه ها زمین گیر شده بودند، این پزشکیان از خدا بی خبر در برنامه زنده داشت مردم را در مرگ مهسا امینی تحریک میکرد، دستش به خون جوانان پاک این سرزمین آلوده است، هنوز چیزی معلوم نشده داشت میگفت زدنش
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    8 0
    اصلاح طلبان از درون مثل موریانه به جان ایران افتاده اند و عده ای جوانان رها شده بفرمان اینان زنجیر پاره کرده اند ودر نهایت به تنها یی مجازات اعمال اینان رو پس میدهند و اقایان اصلاح طلب در زمانی دیگر عده ای نفهم دیگر
  • کارمند ساده IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    13 0
    پزشکیان باید از مجلس برود چون طی مدتی که در مجلس بوده اند قوانینی را تایید و برای اجرا گذاشته اند که یا اجرایی نبوده و یا وضعیت وزارت بهداشت به این خرابی نمی شد و به نوعی کسی که تخصص اش هم نیست در مجلس قرار گرفته است و در پوشش انجام کار خیر که وظیفه اش بوده است سر مردم منت می گذارد....
  • نادر IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 13
    حرفهای اقای پزشکیان کاملا صحیح هست
    • عبدالله IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      2 0
      هیچ حرف ظاهرفریبی نمی‌تواند توجیه‌گر آشوب باشد. و السلام
  • parsa IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    3 0
    تو اول ازهمه یاد بگیر اشتباه کردی پوزش بخاهی دوم اینکه براساس فرموده رهبر خط مشی خودتو مشخص کنی بعد مص ادمهای بادی به هرجهت از مردم دفاع کنی تو هیچ جایی در دل مردم ازربایجان نداری خودتم اینو خوب میدونی که هر چهار سال به یک رنگ وشکل درمیاری که بتونی فقط باشی ...
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    11 1
    ننگ بر اصلاحطلبان بی خرد غربگدا
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    14 0
    اصلاح طلب های بی غیرت از اغتشاشات خوششان می ایدکه دست بردار نیستند و هر روز در اتش می دمند باید اول این فساد طلبان را ادم کرد
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 0
    پزشکیان پزشکه ؟
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 0
    تیترت عالیه مشرق
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    14 0
    متاسفم برای پزشکیان. مرگ و آخرت و حساب کتابی هم هست حتی اگه قبول نداشته باشی
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    13 0
    این آقای پزشکیان وامثال ایشون که بچه های مردم راتحریک می کنن به خیابون بیان برای مطامع سیاسی خودشون میشه بفرماین بچه های خودشون کجان چرا کف خیابون نیستند
  • مرتضی فرزند شهید حسن IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    13 0
    سلام و ادب از کسانی که امروز پیراهن عدالت را برنی کرده اند (پزشکیان) و فریاد وا اسلاما و وا انسانایشان گوش فلک را کر نموده، سوال شود آن برخورد عادلانه و انصافی که دم میزنید را چرا در بزرگترین و مهمترین بزنگاه تاریخی، انسانی و دینی (اربعین امسال 1401) با رفتار سخیف و غیر انسانی تان لگد مال نموده و بی شرمانه در دفاع از عمل زشتتان، آمر به معروف و ناهی از منکر را به شدت سرکوب نمودید. مزید استحضار دوستان و مومنان و یادآوری به ذهن فراموش کار خاطی (فرار رو به جلو ممنوع، مهمان خارجی!) از آنجا که همگان، امسال به گرمای طاقت فرسای کربلا واقف بودید و از آنجا که جان یک فرد برای آقای پزشکیان بسیار مهم است بدانید که ایشان 400 نفر زاِئر سیدالشهداء علیه السلام را که مجموعه بزرگی از پیران و سالخوردگان، نوزادان ، بیماران و قشر آسیب پذیر بودند را بدون هماهنگی از قبل و به ناحق از حسینیه ای (مسقف دارای کولر گازی) که محل استراحتشان بود بیرون نمودند تا فقط خود جنابشان با تنی چند از همراهانشان (کمتر از 15 نفر) خلوت نمایند آنهم به مدت 3 روز. حقیر ظهر روزی که ایشان قرار بود بعد از ظهرش حضور شان را بیاورند خود شاهد بودم که ناگهان یک نفر صدا زد زائرها باید زود تخلیه کنید چرا که مهمان خارجی تو راهه تاسف بار اینکه عده ای از زوار آن لحظه حضور نداشتند و تا بعد از نماز ظهر در حرم بودند و بی خبر از موضوع، که ساک ها و وسایلشان مثل نخاله ساختمان در پای درختی که در حیاط مجموعه بود دپو گردید. تاسف بار تر اینکه امنیت و آرامش مادران نوزاد به دست در آن گرما، بیماران آسم و گرمازده قربانی وقاحت و خودخواهی پزشکیان شد نکته آخر و غیر قابل باور اینکه ، وقتی رفتار غلط و توهین آمیزشان، (البته در نهایت ادب و احترام) بازگو ، اطلاع و تذکر داده شد با تندی و خشونت فردی ایشان روبرو گردیده و از موضع قدرت با لحن تحقیر آمیز فرد ناهی را به تمسخر گرفتند. به یقین نسبت این بیت : واعظان کاین جلوه . . . برای پزشکیان در غایت مفهوم صادق می باشد. الامام الحسین علیه السلام یشفعکم ان شاء الله
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 1
    مسئولین متاسفانه اصلا دنبال راهکار نیستین
  • بیژن IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    4 1
    اصلاحطلبان چرا خودشون نمیان تو میدون. بچه های مردمو چرا میفرستید برای اغتشاش؟
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    نگران نباشید اینقدر هزینه ها را بالا نبرید تا چند وقت دیگر زمستان می اید کسی در کوچه و خیابان پیدا نمیکنید سعی کنید با رافت اسلامی برخورد کنید مطمعن باشید بدنه مردم با شما هستند
  • یاور IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    7 0
    پزشکتان بخاطر دروغ هایش در صدا و سیما بنزین به آتش اغتشاشات ریخت و باید محاکمه شود ایشان در ریخته شدن خون جوانان بسیجی ، پلیس و مردم شریک است
  • محمد IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 1
    کاش مجلسو میدادن به من
  • راستگو IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    4 0
    احسنت برشماحرف دل مردم گفتی دلمان خنک شد جگع کنیداین اصلاح طلبان این سربازان دشمن منافع این کشوروملت می بلعندوبرعلیه ملت ونظام قلم فرسایی میکنند ازخدانمی ترسندملت هزاران شهیدومجروح ومفقودداده ازخانواده های شهداخجالت بکشید تاقانون یقه تلن نگرفته خفه بشویدوسرجای خودتان بنشینیدانشالله به زودی طومارسرشاخه هایتان برچیده خواهدشددرزمانی که سرقدرت بودی کشوررانابودکردی مردم رابه خاک سیاه نشوندی خیرنبینی انشالله
  • . IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 0
    درود بر آقای افروغ
  • جواد IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    7 1
    اصلاحطلب= افسادطلب
  • Nima IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 1
    مشکل ما همین کوته فکری شماهاست(نویسنده متن) ونشان از تکروی و بی توجهی به افکار عمومی وحتی نخبگان سیاسی ولگدمال کردن احزاب سیاسی است. اره شما درست میفرمایید عزیز: مرغ یک پا دارد. نرود میخ اهنین در سنگ
  • محمدایوب IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    3 1
    اگر پزشکیان عذر خواهی نکرد قوه قضاییه باید او را به محکمه بیاورد ووادار به عذرخواهی کنند مقابل دوربین رسانه ملی
    • حجت IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 0
      اگه کسانی که کشته شدند زنده میشن خوب، بیاد عذرخواهی کنه. داداش، عذرخواهی چیه؟ اینارو فقط باید سپرد دست ملک الموت
  • محمدایوب IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    7 1
    دزد نگرفته پادشاه است. وقتی علی ربیعی ودیگر افراد قبیله او محاکمه نشدند الان طلبکار وراهکار اغتشاش میدهد از ماست که بر ماست
  • آرش IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 1
    ضد انقلاب هایی که لقب اصلاح طلبی را یدک می کشند (و اذا قیل لهم لاتفسدوا فی الارض قالو انما نحن مصلحون) از طریق انتخابات نتوانستند غلطی کنند. و دیگر هم از طریق انتخابات نمی توانند غلطی کنند. اغتشاشگران فعلی همان اصحال طلبانی هستند که بانیان وضع موجودند و ابر بدهکارانی هستند که ادعای طلبکاری دارند.
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 4
      آدم بد دهنی مثل تو نباید از قرآن شاهد بیاورد . ابن ملجم مرادی هم قرآن می خواند .
  • ناشناس IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 1
    چرا قوه قضائیه اینها را به دادسرا فرا خوانی نمیکند؟؟!!!!
  • Ali DE ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    3 1
    مجلس باید هر چه سریعتر همان قانون و مجازاتی را که ترکیه بر علیه دروغگویان و دروغ پراگنی در جامعه را چندی پیش بتصوب رساند در ایران نیز عملی کند تا این گونه افراد بدانند که دروغ گفتن هزینه و عواقب دارد. و این روز نامه هایی دروغ پراگن زنجیره ای و یا همان نسخه داخلی ایران ابترآشقالها نیز باید بسته شود!
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 1
    اعتراض نه اغتشاش
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 1
    تنها راه عدم تکرار اغتشاشات حذف همه اصلاح طلبان از مدیریت و احزاب و رسانه در کشور است چون تا اینها هستند اغتشاش هست ، کار شکنی هست ، جاسوسی هست ، حمایت از بی حجابی و ساختار شکنی هست ريا، تحریف واقعیات هست و تحریم هست اما اگر اینها نباشند کشور در آرامش کامل بسر می برد در چهار سال اول ریاست جمهوری احمدی نژاد که اینها از مدیریت و ... حذف شدند آرامش کامی داشتیم اما اینها بعد از سال 88 با فشاری که به دولت احمدی نژاد آوردند و نفوذی هایی همچون مشایی و بقایی و جوانفکر وارد دولتش شدند کار بیخ پیدا کرد و خود را آماده شیطنتی کردند که عقل جن هم به آن نمی رسید روحانی را علم کردند و همه اصلاح طلبان و کارگزاران به رهبری هاشمی و همه کسانی که از انقلاب ضربه خورده بودند چه داخل چه خارج کشور بسیج شدند تا روحانی را به کرسی نشاندند حالا باید قدم و قلم اینها را قبل از هر انتخاباتی شکست و در مدیریتهای فعلی هم اینها را برکنار کرد و فقط به عنوان یک کارمند عادی ادامه کار دهند در غیر اینصورت همیشه مشکلات اغتشاش و همه بدبختیهایی که گفتیم ادامه خواهد داشت
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    هرچی هست از کوتاهییها وافکار غلط پزشکیان وهمدستان پزشکیان است بگویند چه کار مثبتی برای این مردم کردند جز متهم کردن دیگران روحانی و کابینه اش چرا چشم به غرب وبرجام دوختند ودر اقتصاد و تولید را بستند و به توصیه های رهبر گوش ندادند
  • بختیار IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    افسادطلبها خزانه را خالی کرده وبرای انتخابات بعدی زخیره نموده اند مردم و مسئولان آگاه باشند
  • ناشناس IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    اهل سیاست نیستم ولی از وقتی میبینم پزشکیان دم از عدالت و .. میزنه ، متوجه میشم که اینا دیگه چه ادمهایی هستند. ایشون وقتی وزیر بهداشت بود و یک ساعت قبل از امتحان دستیاری سوالات رو روی میزش گذاشتند ولی حاضر نشد اون امتحان رو کنسل کنه و حق کشی کرد
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    5 0
    دولتی روحانی با وزارایی همچون ربیعی بایستی جوابگوی خونهای ریخته شده باشند هشت سال دست روی دست گذاشتند و به بهانه برجام به ریش مردم خندیدند. بایستی محاکمه میشدند تا درس عبرتی برای جواسیس مزدور و منافقین مسئول باشندو اماپزشکیان که در مراحل بحرانی کشور همیشه بر طبل دشمن میزند آقای پزشکیان آیا شما با خودتان صادق هستید؟
  • علوی IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    برادر گرامی آقا مرتضی فرزند شهید !####بعد از زیارت اربعین حضرت آقا سه کلید واژه را خطاب به زایرین و امت فرمودند :::؛# توصیه به حق #توصیه به صبر ## وظیفه شناسی #### بنده حقیر نیز سعادت دارم پدرم پاسدار بازنشسته و شیمایی که شهید شدند و نیز برادرم سردار شهید و القصه چندین جانباز و شهید هدیه به نهضت نموده ایم. ما گروهی از بسیجیان در مشهد همراه با جمعی از طلاب بسیجی قصد طرح شکایت علیه آقای پزشکیان و کرباسچی و تعدادی سلبریتی به اتهام نشر اکاذیب علیه نظام و امت را در حال تدارک هستیم . لطفا شماره بنده را اگر مشرق در پیام ها دسترسی دارد بگیرید تا با تبادل نظر اگر جمع زایرین مذکور آمادگی داشتند ذیل شکواییه را امضا بفرمایند####
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    گاهی اوقات عقل یک چوپان بیشتر از یک تحصیل کرده میرسه
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    نکنه از نظر شما رعایت انصاف و عدالت ایرادی داره؟ یا مردم (الناس) ایرادی دارن!
  • reza IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    هر کسی بگه با مردم با عدالت برخورد کنید میشه سمی و هر کس بگه بکشید و نابود کنید میشه زنبور عسل. با با خوب یه راهی برای اعتراض مردم به وضعیتشون بگید لطفا
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    خدا به حق پنج تن از این آتش بیاران معرکه نگذرد از جمله بعضی از این اسهال طلب ها.
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    حالا که براندازا تو کانال ها و شبکه هاشون عکس و آدرس نیروهای حافظ امنیت را منتشر می کنن و برای به شهادت رسوندنشون جایزه تعیین می کنن ،پیشنهاد داشتم شماهم آدرس محل زندگی و محل کار و شمارتلفن امثال مصی علینژاد ،مهدوی فر و جوانمردی معلون و توله پهلوی و مریم رجوی و....را با تعیین جایزه در کانالها و شبکه ها و...بزارین ،خداراچه دیدین شاید یکی مثل من داوطلب به درک واصل کردن اینها شد،البته در کانالهای غیررسمی که تبعات حقوقی برای ج ا نداشته باشد
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    علی ربیعی مسعود پزشکیان علی مطهری لاریجانی ها کرباسچی حسن روحانی وجهانگیری وبقیه کابینه حسن وووووو همه این اغتشاشات به خاطر کار هاوبی انصاف کاری که موقع که روی کار بودید حالا سر باز کرده مسئولان کی اینهامحاکمه می شوند
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 0
      شما ناراحتید چرا دولار را گران نکرد . دوست داشتید دردسر گران کردن دولار به گردن روحانی بیفتد . شماها نه دین درستی دارید و نه صداقت و نه انصاف .
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    سمی رو خوب اومدی
  • امید IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    خوب حرف آقای پزشکیان عین حق است چرا باید عرض خواهی کند در حالی که دفاع از مظلوم میکند انصاف نصف دین است اگه مسئولین ما دین داشته باشن
  • حجت IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    جواب پزشکیان و رفقایش رو یک جور میشه داد: آویزان کردن از تیر برق.
    • حمید IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 0
      من پزشکیان را دوست داشتم اما وقتی او با صراحت لهجه گفت او را زده اند تا مرده در حالی که بدنش میلرزید به اشتباه در شناخت خودم پی بردم
  • یاور IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    اکثریت مردم داغ دیده ایران خواهان برخورد شدید با اشرار و اغتشاشگران هستند و این باشعور پزشکتان خواستار انصاف شده است آقای پزشکیان آیا با کشته نامیدن حادثه مهسا امینی شما در تلویزیون جانب انصاف را گرفتید؟؟؟؟!!! شما ها چقدر دروغگو و با شعور هستید!!!
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    لطفا بفرمایید علت سینه پر از کینه شما با لیبرال دموکراسی چیست ؟ لیبرال یعنی آزادی و دموکراسی یعنی مردم‌سالاری چرا به دیکتاتوری پرولتاریا حمله نمی کنید .حتی یک کلمه در باره بدی کمونیست و دیکتاتوری پرولتاریا و ماتریالیسم دیالکتیک نمی گویید ..
    • حجت IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      کمونیستی دیگه وجود نداره. سر از آخور تیرانا در بیار.
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    عنادافردغ ایرانیه که ایتجور اظهار نظر میکنید از خدا بترسید
  • یاور IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    درود به سپاه و ماموران امنیتی درود به مردم انقلابی درود به هر آزاده ای که در این شرایط حساس به فکر وطن و انقلاب است
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    تروریستی که به خودرو مرد ایزه ای شلیک کرده می خواسته خودرو را متوقف کند چرا ؟؟ چرا به سمت راننده شلیک کرده .؟ برای یک تروریست چه فرقی می کند که شخص راننده هست یا نه ؟ چرا تعداد بیشتری را نکشته است و متواری شده است . چرا ماموران به سمت او شلیک نکردند .؟؟؟؟ خانم مارپل ..
  • عطار IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    به قول شیمون پرز صهیونیسم: اصلاح طلبان سرمایه های اصلی ما در ایران هستند. علی برکت ا...
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    دلیل اینهمه آسیب و خونهای ریخته شده بی عملی ها و وادادگی های گذشته و بخشش های احمقانه است. کدوم رافت اسلامی؟!! یک عده بی کفایتی، وادادگی و دهان بینی،خریت و تسلیم مجازی بودن خود را برای جلب احمقانه توجه به اسم رافت اسلامی جا می زنند.
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    زن زندگی آزادی مرگ برسلبریتی
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    برای باز هزارم میگم اعتراض اسمش هست .اغتشاشگر عمه ات هست
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    احسنت جناب افروغ، زنده باشی. انشاءالله سرباز حضرت مهدی باشی.
  • جعفر IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    دکتر افروغ کاملا درست میفرمایند. این مملکت بیمه امام زمان است.
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    آدم پاک تر و صادق تر از پزشکیان ندیدم.اینو از سر موضع گیری نمیگم.کاش همه مسئولان مثل ایشون بودن
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    میزان الحراره؟؟؟
  • علی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    ربیعی اربابانش روحانی و جهانگیری 8سال منتظر کدخداماندن هیچ‌کار مفیدی انجام نداد ن حالاهم فقط می‌خوان این دولت خراب بشه تا آینده برای خودشان سوربگیرند فقط دنبال منافع شخسیند نه همفکری نه منافع ملت
  • احمدf IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    باسلام یک سخنان رهبری را با دقت وحوصله وزمان بندی شده تدریس کنید دودشمن شناسی رادوباره مورد بررسی قرار دهید سه دوره های مدیریت در دانشکاه جهت تدریس تشکیل دهیدچهار افراد توانمند در مدارس دانشگاه مساجد محلات عمومی اطاعات مورد نیاز را اموزش بدهند پنجم کلاسهای اموزشی دروس دبیرستانی ودانشگاهی جهت تدریس با سطح عالی بوجود اورید که بتوان جلو تبلیغات طراحی شده با وسایل اموزشی به فرزندان کشور خدمت کنیم و.....
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    بندگان خدا کامنت گزاران زورشان به خارج نشینا نمی رسه حریف دادو قال معترضین داخل هم نمیشن فقط نشستن یه اصلاح طلب چیزی بگه بهش حمله کنن.به کارها ورفتارهای زشت خودتان بیشتر فکر کنید نصف بیشتر بیشتر مشکلاتتون حل میشه
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    خبر بد برای دشمنان داخلی وخارجی وخبر خوب برای حکومت اسلامی ایران:طبق تحقیقات دانشمندان وجامعه شناسان ایران به چندین دلیل براندازی و انقلاب درایران غیرممکنه
  • عمو IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    زن ژیان پیکان بی ام دبلیو پورشه بنز بچّه پولدار خونه شمال جادّه چالوس چند تا قرص و بطری و بساط منقل و آزادی ی ی ی ... آی ننه اینجام اون جمع ...
  • م د IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    آقا جان این جماعت اصلاح طلب دیوانه شده اند این هجمه ها این همه سیاه نمایی و دو دستگی جامعه فرزند نامشروع این آقایان است
  • بهروز IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    تف به روی کسانی که صاحب حرف دهنشان نیستند، مردم هوشیار باشند که آیا باز هم به امثال پزشکیان رای خواهند داد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس