1

دشمن در جنگ روایت‌ها و جنگ تصویر شکست‌خورده است. دشمن در این جنگ توانسته، فقط در ۱۰ درصد شهرهای ایران، های و هوی و ترقه‌بازی راه بیندازد.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه‌های امروز یکشنبه ۲۹ آبان ماه در حالی چاپ و منتشر شد که بیانات رهبر انقلاب در دیدار صدها نفر از مردم اصفهان؛ تحلیل اغتشاشات و سرنوشت مذاکرات در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح دیروز(شنبه) در دیدار صدها نفر از مردم اصفهان، اصفهان را شهرِ تحسین برانگیز علم و ایمان و هنر و جهاد خواندند و با اشاره به اینکه چالش اساسی امروز ما، چالش پیشرفت در مقابلِ «توقف و رکود و ارتجاع» است افزودند: استکبار در صف‌آرایی مبنایی در مقابل ملت ایران با تشدید ایران ستیزی، همه امکاناتش را برای القای ناامیدی و بن بست به اذهان مردم بخصوص جوانان بکار گرفته و امروز مهمترین شاخص اثبات ایران‌دوستی هر فرد، «پرهیز از یأس‌آفرینی و امیدسوزی» و «ترویج روحیه کار و تلاش و امید» است. سخنان حضرت اقا در همه روزنامه‌ها بازتاب داشته است.

روزنامه رسالت با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در سرمقاله خود نوشته است:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم اصفهان فرمودند: «غرب با منطق دموکراسی لیبرال سه قرن است دنیا را غارت می‌کند. رونق و پیشرفت جمهوری اسلامی منطق دموکراسی لیبرال غربی‌ها را باطل کرده است. غرب از پیشرفت ایران اسلامی ناراحت و عصبانی است و با همه قدرت به میدان آمده است اما هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.»راهبرد مردم و نظام برای مقابله با این پدیده، پیروزی خون بر شمشیر بوده که تا اکنون جواب داده است این راهبرد یعنی فتح میدان بدون خونریزی. منطق حافظان امنیت این است کشته می‌شویم اما نمی‌کشیم. خون‌های به‌ناحق ریخته شهدای فتنه اخیر هم مردم را بیدارتر کرده است و هم توطئه دشمن را در کشته سازی خنثی کرده است.

در ادامه سرمقاله رسالت آمده است:

دشمن در جنگ روایت‌ها و جنگ تصویر شکست‌خورده است. دشمن در این جنگ توانسته، فقط در ۱۰ درصد شهرهای ایران، های و هوی و ترقه‌بازی راه بیندازد. در آن ۱۰ درصد هم مردم با قدرت در برابر شرارت آن‌ها ایستادند. دشمن به‌زودی در برابر اراده فولادین ملت ایران در جنگ اراده‌ها زانو خواهد زد. آثار این زانو زدن در پیام‌های پیدا و پنهان دشمن مثل روز روشن است. قرار است نظام تا زانو زدن دشمن مثل مردم بصیر و آگاه و شجاع ایران بایستد. نتیجه این ایستادگی عبور از یک پیچ و گردنه تاریخی است که اکنون دارد در تاریخ معاصر ثبت می‌شود.

حمایت روزنامه شیخ فتنه از پروژه کشته سازی! / رسانه‌های غربی چطور می‌خواهند برند سوخته تروریستی را بازسازی کنند؟

حقه‌بازی آژانس

قطعنامه سیاسی آژانس علیه ایران همچنان مورد توجه روزنامه‌ها قرار دارد، روزنامه آرمان ملی در تحلیلی در این‌باره نوشته است:

قطعنامه‌های شورای امنیت همواره به منظور ارسال پرونده کشورها به شورای امنیت نیست. گاهی این قطعنامه‌ها جنبه هشدار دارد. در دو نشست قبلی آژانس از رفتار ایران انتقاداتی صورت گرفت و انتقاداتی به منظور عدم همکاری با آژانس و فراهم نشدن امکان دسترسی آژانس به سایت‌هایی که آژانس مدعی بود که در آن فعالیت‌هایی صورت گرفته انجام شد؛ اما ایران در ارتباط با آن توضیحی به آژانس نداد. از این جهت بود که پس از نارضایتی آژانس از کم‌کاری تهران در تعامل با آژانس و تحریکات و فشارهای غربی‌ها در نهایت شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه سوم خود را علیه ایران صادر کرد. لذا حتی اگر شرایط سیاسی هم تغییر نمی‌کرد قطعنامه صادر شده علیه ایران در شورای حکام تا حدودی قابل پیش بینی بود. البته احتمالا مسائل داخلی ایران موجب شده مواضع اروپایی‌ها علیه تهران تندتر شود!

حمایت روزنامه شیخ فتنه از پروژه کشته سازی! / رسانه‌های غربی چطور می‌خواهند برند سوخته تروریستی را بازسازی کنند؟

روزنامه وطن امروز نیز نوشته است:

این دومین‌بار است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه‌ای درباره این موضوع صادر می‌کند. قطعنامه پیشین ۱۸ خرداد به تصویب این شورا رسیده بود. آن قطعنامه با ۳۰ رأی موافق، ۲ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع به تصویب رسیده بود. دولت بایدن که در سیاست خارجی خود در قبال ایران به دیپلماسی «بک چنل» - استفاده از کانال‌های غیررسمی ارتباطی به جای کانال‌های عادی و رسمی برای مذاکره- رو آورده، تلاش می‌کند با حربه تشدید فشار و تحریم که با کارسازی جریانات ضدایرانی فارسی‌زبان خارج از کشور انجام می‌شود و پیوند زدن با آشوب‌های پراکنده در ایران، دستگاه محاسباتی کشورمان را دچار اختلال و هرج‌ومرج کند تا از این رهگذر یک امتیاز بزرگ از تهران کسب کند.

در ادامه این گزارش آمده است:

شورای حکام با انجام این کار پیام روشنی ارسال کرده مبنی بر اینکه ضروری و اضطراری است که ایران به تعهدات پادمانی خود ذیل «ان‌پی‌تی» پایبند باشد و بدون درنگ اقدامات مشخص‌شده را انجام دهد؛ «ایران باید درباره ذرات اورانیوم شناسایی ‌شده در ۳ مکان اعلام‌ نشده توضیحات معتبر ارائه کند و مکان مواد هسته‌ای و/ یا تجهیزات مرتبط آلوده‌ مرتبط را مشخص کند. قطعنامه مذکور بار دیگر بر حمایت تزلزل‌ناپذیر شورا از تلاش‌های دیرینه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای حل این مسائل حیاتی با ایران صحه می‌گذارد.

حمایت روزنامه شیخ فتنه از پروژه کشته سازی! / رسانه‌های غربی چطور می‌خواهند برند سوخته تروریستی را بازسازی کنند؟

می‌کشند و عزا می‌گیرند!

ماجرای تروریستی در شهر ایذه همچنان مورد توجه روزنامه‌ها قرار دارد، روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد با انتشار روایتی عجیب از آیلار حقی روایت ضد انقلاب را دوباره بازنویسی کرده است؛ این ادعا در حالی مطرح شده است تصاویر دوربین‌های مدار بسته و اعترافات همراهان این دختر به صورت کامل منتشر شده است.

اعتماد نوشته است:

ردپای روایت‌های متضاد درخصوص قربانیان رخدادهای اخیر که پیش از این درخصوص ماجراهایی چون مهسا امینی، نیکا شاکرمی، کیان پیرفلک و... نمایان شده بود، این‌بار نیز در ماجرای مرگ «آیلار حقی» ابهامات فراوانی را ایجاد کرده است. تضادها و تناقض‌های واضحی که افکار عمومی را میان زمین و آسمان قرار می‌دهد و امکان قضاوت درست را از آنها می‌گیرد. بخش قابل‌توجهی از این ابهامات مربوط به عدم اطلاع‌رسانی درست متولیان و نهادهای مسوول است. انتشار اخبار ضد و نقیض، متفاوت و در برخی موارد متضاد از رخدادها، اطمینان مخاطبان را تا حد چشمگیری کاهش می‌دهد. به عنوان نمونه در ماجرای فوت اسرا پناهی در اردبیل ابتدا اعلام شد که این فرد به دلیل بیماری زمینه‌ای فوت کرده است، در مرحله بعد، برخی دیگر از مسوولان علت فوت او را بیماری قلبی عنوان کردند. با گذشت زمان و در حالی که افکار عمومی همچنان پرسش‌های فراوانی را مطرح می‌کردند، اعلام شد که اسرا پناهی خودکشی کرده است.

در ادامه این گزارش پرحاشیه آمده است:

زمانی که خبرنگار اعتماد از مسوولان استانداری اردبیل درخصوص این حجم از اخبار متناقض پرس‌وجو کرد، مشخص شد که مسوولان به دلیل نگرانی از اعلام آمارهای خودکشی، علت مرگ اسرا پناهی را بیماری قلبی و زمینه‌ای عنوان کرده‌اند. با افزایش التهابات عمومی جامعه اما نهایتا مسوولان اعلام کردند که علت مرگ اسرا خودکشی بوده است. این اطلاع‌رسانی اما زمانی اعلام شد که اعتماد جامعه نسبت به نحوه اطلاع‌رسانی متولیان کاملا خدشه‌دار شده بود.

روزنامه اعتماد نزدیک به حزب اعتماد ملی و شیخ فتنه‌گران است، در سال ۸۸ مهدی کروبی ادعا کرده بود که ترانه موسوی در زندان کشته شده است، بعدها خبرنگار رادیو فردا(رسانه سازمان سیا) اعتراف کرد این خبرساخته و پرداخته خودش بوده و هدفش التهاب در جامعه و کشته‌سازی بوده است.

حمایت روزنامه شیخ فتنه از پروژه کشته سازی! / رسانه‌های غربی چطور می‌خواهند برند سوخته تروریستی را بازسازی کنند؟

روزنامه کیهان درباره انتشار روایت‌های دروغین در سرمقاله خود نوشته است:

قطعاً ورود جوانان فریب‌خورده در جنگ روانی و روایت دشمن به میدان اغتشاش برای همه ناخوشایند و ناراحت‌کننده است و ناراحت‌کننده‌تر احتمال آلوده شدن دست برخی از آنها به خون افراد بی‌گناه در این آشوب‌هاست، اما این چهره‌های سیاسی و سلبریتی‌های مدعی انسانیت باید پاسخ دهند چه کسانی با دروغ پرحجم و القائات هدفمند و مورد رضایت دشمن این جوان‌ها را تحریک کردند و به خیابان آوردند که خدای نکرده برخی از آنها بر اثر جو سنگین القایی و فریب دشمن و پادوهای خوش‌خدمت آن حالا قاتل شده باشند و مستوجب مجازات؟ این حضرات به نقش خود در این ماجرا فکر کرده‌اند؟ اصلا این افراد از کجا خط می‌گیرند؟ آیا حمایت پرحجم آنها از قاتلان و تروریست‌ها نوعی تقسیم کار دیکته‌شده است؟ آیا این حمایت احتمال تکرار جنایت‌های دیگر را بیشتر نمی‌کند؟ این روزها به لطف و مدد الهی می‌گذرد اما این آشوب‌ها و جنایت‌های غیرانسانی رخ داده در متن آن یک‌بار دیگر چهره منافقان و مدعیان ریاکار و دروغین انسانیت را برای مردم نمایان کرد.

حمایت روزنامه شیخ فتنه از پروژه کشته سازی! / رسانه‌های غربی چطور می‌خواهند برند سوخته تروریستی را بازسازی کنند؟

یکی از عوامل باخت رسانه‌ای شمایید!

روزنامه جوان در پاسخ به سرمقاله روزنامه رادیکال هم‌میهن در ستون ویژه خود نوشته است:

روزنامه هم‌میهن، به مدیرمسئولی غلامحسین کرباسچی در سرمقاله دیروز خود به موضوع شکست رسانه‌ای نظام پرداخته است. این روزنامه در این یادداشت نوشته: «تقریباً یک گزاره در میان طرفداران وضع جاری مورد اتفاق‌نظر است. این گزاره هم در جلسات و هم در فضای عمومی مورد تأکید قرار می‌گیرد. می‌گویند که در جنگ رسانه‌ای شکست خورده‌ایم. البته نوعی فرافکنی هم در این ادعا هست، زیرا می‌خواهند بگویند که دیگر کارهای ما مشکلی ندارد و فقط در این جنگ شکست خورده‌ایم، درحالی‌که این ادعا حقیقت ندارد. باید بگویند که در این جبهه از جنگ، شکست بدتری از سایر جبهه‌ها خورده‌ایم و در جبهه‌های دیگر نیز وضع مناسب‌تری نداریم.» این برداشت هم میهن البته برداشت یک سویه خود آنهاست و حامیان نظام یا به قول هم میهن، حامیان وضع جاری، نه فقط در مورد جنگ رسانه‌ای بلکه در مورد گزاره‌های دیگر همواره انتقاد خود را طرح کرده‌اند و از قضا نه تنها طرفدار وضع جاری نیستند، بلکه جریان متبوع رسانه‌هایی همچون هم میهن را بانی وضع موجود می‌دانند و برای همین به رویکرد دوگانه آن‌ها معترض‌اند. نمی‌شود حامی حسن روحانی و اسحاق جهانگیری بود و برای آن‌ها مدام تحسین و تمجید خرج کرد و خود را مخالف وضع موجود هم دانست. هر کس باید نقش خود را در این معرکه بپذیرد. جریان اصلاحات اگر مسئولیت پذیر بود، نباید الان آتش بیار معرکه می‌شد.

در ادامه این خبر آمده است:

یک خبر را با هم مرور کنیم؛ خبرنگار روزنامه هم‌میهن هم اکنون به اتهام جاسوسی و ارتباط با رسانه‌های تروریستی بازداشت است. حالا همین رسانه برای دیگران یادداشت می‌نویسد که چرا در جنگ رسانه‌ای شکست خورده‌اید!
حامیان نظام در جنگ رسانه‌ای شکست خورده‌اند، اما حزب کارگزاران سازندگی که خاستگاه کرباسچی است و حداقل حامی سه رئیس‌جمهور بوده که جمعاً ۲۴ سال دولت را در دست داشته‌اند و همواره هم رسانه داشته‌اند، کجای وضع موجود ایستاده‌اند و نقش‌شان در شرایط کنونی چیست؟ در اعتمادزدایی از نظام، چقدر نقش ایفا کرده‌اید، با اینکه همواره در درون قدرت بوده‌اید؟

حمایت روزنامه شیخ فتنه از پروژه کشته سازی! / رسانه‌های غربی چطور می‌خواهند برند سوخته تروریستی را بازسازی کنند؟

ری برندینگ جوخه ترور

روزنامه فرهیختگان با اشاره به رادیکال شدن اغتشاشات نوشته است:

حوادثی که در چند ماه اخیر در خیابان‌های کشور رخ داده و اکنون چند روزی است که مولفه خشونت آن تقویت شده به مرور چهره ضدبشری طراحان آن را بهتر عیان ساخته و تنفر مردم را نیز بیشتر برمی‌انگیزد. این نکته را روز گذشته رهبر انقلاب نیز در دیدار با مردم اصفهان متذکر شدند. آنچه رهبر انقلاب در مورد افزایش میزان تنفر مردم نسبت به طراحان این حوادث متذکر شدند را شواهد تاریخی نیز اثبات می‌کند. این اولین‌بار نیست که گروهک‌های برانداز ضد انقلاب و حامیان غربی و منطقه‌ای آنها، گسترش ناامنی در کشور و جنایت در کف خیابان‌های ایران را در دستورکار قرار می‌دهند.

حمایت روزنامه شیخ فتنه از پروژه کشته سازی! / رسانه‌های غربی چطور می‌خواهند برند سوخته تروریستی را بازسازی کنند؟

فرهیختگان نوشته است:

اتحاد شوم جنایتکاران داخلی اگرچه خاطرات تلخی از دهه ۶۰ را در حافظه تاریخی ملت ایران حک کرد اما حتی نتوانست یک وجب از خاک ایران را جدا کند. مقاومت مردم درنهایت تروریست‌های منافقین را از کشور بیرون رانده و جنگ جهانیان علیه خود را مهار کرد. صدام سر به حلقه دار سپرد و حلقه منافقین نیز سر به دامان استکبار. حال ۳۰ سال از آن دوران می‌گذرد و تروریست‌های مجاهدین‌خلق بدون درس گرفتن از تاریخ دقیقا مشابه دهه ۶۰ جنایت علیه مردم ایران را تکرار می‌کنند. تنها تفاوت سناریوی امنیتی جدید علیه ایران تغییر چهره‌های اصلی بازی است. منافقین که به‌واسطه جنایات خود در دهه ۶۰ بدنه اجتماعی خود را از دست داده و برند خود را سوزانده‌اند برای احیای خود، هویتی جدید را ایجاد کرده و همان ابزارهای قدیم را با ظاهری جدید به کار گرفته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 51
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    20 8
    بایدسلبریتیهاوهرکه پست گذاشته ازپزشکیان بیاددفاع وادله بیاره وگرنه بخاطرنشراکاذیبهاوتشویش اذهان عمومی برن حبس وجریمه صدها مجروح وخسارت مالی دیده وحمله به اماکن عمومی وقتل وسرقت بخاطرگفته های ضدموثق وضدسواددارکردن رسانه ای ایجادشده است شخص فوتی راگفته اند کشتند ونظام هم کشته وسیاست نظام هم کشته سازیست بایدثابت کنند که انقلاب اسلامی قصدکشتن این افرادرامثل ساواک داشته است وگرنه چه بسااعدام شوند وباتابعیت مضاعفی که دارند باهشون برخوردبشه
    • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      9 0
      در بیش از یک قرن اخیر همواره رد پای این جماعت تهوع آور را در شکست کشور در مقابل دسیسه های غربی ها می توان مشاهده کرد!
    • سلام IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 2
      دولت روحانی با وارد کردن سهام عدالت به بورس عمدا ۷۵ درصد کشور را درگیر بورس کرد. تا هم استفاده بودجه ای کند تا هم استفاده سیاسی انتخابی . باید مجددا سهام عدالت با قیمت مصوت و ارزنده از بورس خارج و غیر قابل معامله شود تا مردم کمتر ضرر کنند و کمتر ناراضی شوند در این اوضاع.
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      2 0
      زیدآبادی متاسفم برایت! چون باوجود این که میدانی از سوی همین اغتشاشگران داعشی داخلی و خارجی بخاطر خیرخواهی برای اسماعیلیون و دعوت از وی برای بازگشت از مسیر ویرانی ایران ، مورد حمله و هتاکی قرار گرفتی اما متاسفانه در نامه خداحافظی ات جوری وانمود می‌کنی که مردم انقلابی به تو حمله کردند!!؟ کتمان حق تا کی؟؟؟
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    18 6
    چرا کرباسچی انواع تهمت ها رو میگه و خاشیه امن داره
    • منصور IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 1
      از اژه ای جانش بپرس
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    22 8
    اگر کروبی و موسوی را به دلایل اقدام علیه امنیت ملی اعدام میکردید الان این وضع کشور نبود. اغتشاش گرا میگفتند اینا به خودشون رحم نمیکنند چه برسه به ما، دیگه اغتشاش نمیکردن.
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 10
      اتفاقن همون موقع احمدی نژاد شکست خود را قبول میکرد الان همه چی جای خودش بود
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      2 1
      اونی که شکست خورد در دور اول هاشمی بود در دور دوم با کینه ای که داشت فتنه88 را درست کرد موسوی و کروبی گفتند تقلب شده او هم حمایت کرد رهبر دستور داد آرا یاز شماری شود 10درصد صندوق ها باز شماری شد آراء احمدی نژاد بالاتر رفت این بار گفتند ما انتخابات را قبول نداریم
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    7 14
    هیچکدام برای ملت ایران ارزشی ندارد
  • ناشناس US ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    6 6
    کو شکست؟
  • مهدی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    10 7
    اقا در مورد اینکه میگن کار حکومته باید عرض کنم که اگه اونها زدن پس چرا ماموران خودشون رو زدن منظورم اینه که تیراندازی کردن یعنی حتی نیروهای خودشون رو هم ندیدن میگم کیان و خانواده اش رو مامورا زدن بسیجی ها و هم قطاران خودشون چی اونها رو کی به شهادت رسونده اونها رو کی بهشون تیراندازی کرده هرچقدر که کار حکومت باشه باز پلیس ها و بسیجی ها رو کی بشهادت رسونده در نتیجه اینترنشنال و بقیه معاندین کر هستند و بودند و خواهند بود
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    16 9
    اکثریت مردم روزنامه خوان حاضر به شنیدن اسم روزنامه های تند رو نیستند ،و اصلا اخبار آنها را نمی خوانند.
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      6 2
      خدمتتان عرض کنم یکبار که برای خرید روزنامه رفتم،روزنامه کیهان را برداشتم شخص دیگری برای خرید روزنامه کیهان آمد اما آخریش را من خریده بودم و چون آن بزرگوار از من بزرگتر بود به رسم ادب روزنامه را به ایشان دادم و خود از دکه ی دورتری روزنامه خود را خریدم.
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    11 6
    روزنامه هم میهن خودش را لو داد که چون در صدا و سیما جایگاهی ندارد یا دوستانش با رسانه های لندنی یکی شدن
  • علی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    16 13
    این اصلاح طلبان چقدر منافقانه عمل میکنند از یکطرف خود را وفادار به نظام معرفی میکنم و ازطرف دیگر از وقوع اغتشاشات بسیار بسیار خوشحال هستند و تمام تلاش خود را میکنند تا این اغتشاشات تمام نشود
  • DE ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    16 6
    شاید تنها کروبی یا امثال او در نتیجه بیت المال خوری بیش از حد ، از روزنامه اعتماد ، اعتماد داشته باشد ، این روزنامه به هیچ وجه مورد اعتماد ملت انقلابی ایران نیست. خود را گول نزنید.
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    14 7
    مسبب این خونهای ریخته و این مصیبت ها کسانی هستند که با حماقت خود فروختگی فضای مجازی را رها کردند
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    14 6
    مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ و مزدورانش خصوصا اغتشاشطلبان
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 6
    ترقه بازی فقط یه شب اونهم چارسنبه سوری هست .
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    6 2
    روزنامه شیخ فتنه کدام است؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    14 4
    مرگ بر اصلاح طلبان کثیف وشیطان پرست و حسن ر... و دارو دسته اش و فتنه گران
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      4 1
      اینکه مابگیم مرگ برفلانی وبهمانی کاردرست میشه؟نوشته های عباس عبدی،زیدآبادی،پزشکیان و...روبخونیم متوجه میشیم هرزمان اغتشاش فروکش کردعمدا ی مطلب علیه گردانندگان کشورنوشتندباعلم به اینکه کسانیکه مطالبشون رومیخونندباورکرده ومطلب مقابلش رونمیخونن.عدم قاطعیت دربرخوردبامقصرین این بلاروسرمون اوردوجالبه که ادامه هم داره.بامرگ گفتن منوشمادردهادرمان نمیشه.درمان جای دیگس که کوتاهیش زیاده
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    6 2
    واقعا کروبی ملعون و نادان انسانی صادق و با شهامت و شجاعت هست حالا هر بر تربیتی هر‌چی میخواد بگه بگه ..مردم بهتر تشخیص میدهند
  • محمد IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    4 4
    مماشات بادشمن خوش آیند نیست دشمن را درنطفه باید خفه کرد واین بدست نمی‌آید مگر بایک دولتمرد شجاع وانقلابی مانند خلخا لی
  • DE ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    چرا باور نکردنیه.
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 8
    سربازان عثمانی خسته از سریریدن ۶هزار آذری در آناتولی بالاخره به تبریز رسیدند و آن هولوکاست تلخ و آذری کشی بزرگ انفاق افتاد تا اینکه شاه عباس آن ها را از ایران بیرون انداخت
  • TR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    چرا اینطوری میکنید اینجا مردم سالار هست یک نظر گیری بکنید
  • حسین CA ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 3
    مهاباد چه خبره؟
  • خسرو IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    اگر جمهوری اسلامی دستش را با عسل و به حلق غربی ها فرو کند خواهند گفت تلخ است و حامیان داخلی آنها که اصلاح طلبان هستند نیز همین گونه هستند
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    امیدواریم همانطور که در بیانات دیروز رهبر معظم انقلاب هم به نقش برخی از روزنامه ها در دامن زنی به اغتشاشات اشاره داشتند و همواره از سوی مردم درخواست بررسی وضعیت آنها خاصه بعد از نقش خبرنگاران اعتماد در ماجرای امینی بوده اند دستگاه مسئول مماشات را کنار گذارند تا سم پراکنی اجانب کمتر شود
  • IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    شيخ فتنه يعنى چه ؟! اراذل و اوباش هم اينجورى حرف نميزنند ، دست از اين لمپنيسم برداريد
  • م ل اراکی آلمان IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    دیگه برای همه مشخص شده که اصلاح طلبان افراطی و بی سواد تبدیل به میکروفون غرب شده اند. اصطلاح چپ امریکایی بسیار برای اینها برازنده است.
  • محمد IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    بازم خوبه چشمتون و عقلتون باز شده
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    آقایان مسئول؛ تلگرام و اینستاگرام همچنان یکی از کانون های اصلی تروریست پروری و قتلگاه جوانان این کشور است. چرا بجای فیلترینگ های نمایشی ،پهنای باند اتها را مسدود نمیکنید؟
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    خبر بد برای دشمنان داخلی وخارجی وخبر خوب برای حکومت اسلامی ایران:طبق تحقیقات دانشمندان وجامعه شناسان ایران به چندین دلیل براندازی و انقلاب درایران غیرممکنه
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    سردار در یک فایل صوتی ، در مورد وقایع اخیر ، نظرات خوبی دادن
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    ای وطن دوستان و شرافتمندان، ای انقلابیون سینه سپر کرده برای اسلام و ایران، امروز وقت آن رسیده ما هم مماشات را کنار بگذاریم و بپاخیزیم و مسئولین بی لیاقت و واداده ای را که به خاطر چند لایک، هورا و سوت و کف مجازی، ذهن و فکر و اندیشه جامعه را به دشمنان شیطان صفت فروختند و با سستی و بی عملی فضای واقعی و مجازی جامعه را بی پناه و بی دفاع رها کردند. با خرروشنفکری و متجدد نمایی احمقانه و بدفهمی و حماقت، فکر و فرهنگ و دین ارزشهایمان را به دست گرگهای شیطان صفت دادند که حتی در جوامع خودشان شدیترین کنترل ها را برای حفظ منافع ملی و باورهایشان دارند. آن جوانک های فریب خورد مجازات هم شوند دردی دوا نمی شود. باید به پا خاست و این مسئولین نا مسئول، این بدفهم های بی سواد و بی عمل نالایق را که با وادادگی به دنبال خرید محبوبیت دروغین مجازی بوده اند را از جایشان پایین کشیده و به سختی مجازات نمود.
  • ج د ا IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    مثل آدم بنویس شیخ فتنه کیست و روزنامه منصوب به او چه روزنامه ایست...
    • جعفر تیموری IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      0 0
      شیخ فتنه ح س ن و روزنامه میهن.
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    3 0
    خبر بد برای دشمنان داخلی وخارجی وخبر خوب برای حکومت اسلامی ایران:طبق تحقیقات دانشمندان وجامعه شناسان ایران به چندین دلیل براندازی و انقلاب درایران غیرممکنه
  • حمید ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    هر شخصی که با بی بی سی و اینتر نثناس گفتگو کنه یا منافقه یا بیسواد سیاسیه. چون هر دو کمر همت را بر نابودی ایران بستند.ولی کور خواندن.
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    از این جماعتی که خود رو اصلاح‌طلب نامیدند به خدا حیرت می کنم که چه ذاتی دارند. همه وحودتون و دار و ندار تون از این نظام مقدس بوده و هست، هرچی و هرکس شدید از صدقه سر نظام جمهوری اسلامی بوده حالا اینطور خنجر می زنید!!! انسان می مونه والله.
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    شیطان گمراه کننده به ابلیس گفت این اغتشاشگران از عاملان منافق وهمجنس باز وفواحش توقع زندگی ازادی وبهبود معیشت وعدم دیکتاتوری و.....میخواهندمبارکشان باشد چه احمقهایی بیدردسر هستند که زحمتی برای ماندارند خودشان دنبال ما میایند
  • علیرضا IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 1
    اختیار دست افراد ناکارامد و بیسواد باشه نتیجه همین وضعیت کشور میشه
  • هاشم IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    درد را باید چاره کرد مماشات با یک عده محدود نفهم که در حاکمیت جا خوش کرده اند و باعث این همه هزینه برا ملت شده اند.این نظریات جاهلانه را که درج میکنید گره روگره است
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    حدود 2 ماه هست که سایت های اصلاح طلب با روش های مختلف در آتشه فتنه می دمند
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    ای به شیخ فتنه لعنت
  • ز IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    خدا ازشون نگذره
  • ناشناس IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    تمام روزنامه هاي دنيا را ببيني يا از علم يا از اقتصاد خوبشان يا از تفريحاتي که دارند لذت ميبرند . و دنبال کار و زندگي وتلاش هستند . تو کشور ما هميشه دنبال اين هستيم اين يکي اون يکي تهمت بزنه مسخره کنه و لقب هاي ديگري به هم ديگه نثار ميکنند.
  • جعفر تیموری IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    برخورد دوگانه قوه قضائیه در چنین مواردی تاثیر مستقیم داره. نمونه بارز جاسوس اکبری.چرا از جاسوس تعهد گرفته و آزادش کرده؟در برخورد با سران فتنه هم باید حکم اعدام در ملا عام صادر میشد.در مورد قاتل همسر ،نجفی هم باید قصاص میشد.وقتی برای عوام قانون سفت و خشک اجرا میشه باید برای مسئولان چند برابر سخت تر باشه ولی متاسفانه برعکسه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس