اقدام تکراری کی‌روش در اردوی تیم ملی/ تحریک بازیکنان با «ویدئو»

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان تیم ملی برای کسب موفقیت مقابل انگلیس باید ۱۵۰ درصد توان شان را در زمین مسابقه بگذارند.

به گزارش مشرق، علی چینی، بازیکن و مربی اسبق استقلال و سرمربی تیم فوتبال پیوند اعضای کشورمان در گفتگویی پیرامون شرایط تیم ملی در آستانه شروع رقابت های جام جهانی اظهار داشت: پیش از هر چیز برای تیم ملی فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم. می‌دانم که تیم ملی در این مدت تحت فشار بوده و شرایط سختی را پشت سر گذاشته اما مطمئنم بچه های تیم ملی برای شادی مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنند.

وی افزود: بازی مقابل تیم انگلیس برای هیچ تیمی آسان نیست و البته تیم ما هم که جای خودش را دارد اما بچه های با غیرت ایرانی قطعاً در روزهای سخت خودشان را ثابت می کنند و نشان می دهند که تا چه اندازه برای سربلندی فوتبال کشورشان می جنگند.

مربی فوتبال کشورمان درباره اینکه چه عواملی میتواند باعث گرفتن امتیاز در این دیدار به بشود گفت: قطعاً ما با یک تیم پرستاره، محکم و فیزیکی بازی داریم ولی هر یک بازیکن تیم ملی باید به اندازه یک و نیم بازیکن در زمین بدود. یعنی ۱۰ بازیکن تیم غیر از دروازه بان باید اندازه ۱۵ نفر باشند یا به عبارتی بچه های تیم ایران باید ۱۵۰% توانشان را بگذارند تا بتوانیم انشاالله در اولین بازی با کسب امتیاز بزرگی به جام جهانی بدهیم.

۱۵ نفره از انگلیس امتیاز می‌گیریم/ باغیرت ایرانی جام جهانی را استارت می‌زنیم/ کی‌روش را نباید دست کم گرفت

چینی در رابطه با نقطه قوت تیم انگلیس توضیح داد: انگلیس یکی از مهاجمان شش دانگ دنیا را در اختیار دارد. هری کین برای هر خط دفاعی خطرناک است و بنابراین مدافعان تیم فوتبال ما نباید کوچکترین فضایی به این بازیکن بدهند. چون هری کین از کوچکترین فضا و موقعیت برای خودش گل می سازد و به شکل ساده ای از آن استفاده می کند. ما باید در مواجهه با این بازیکن کاملا هوشیار باشیم و اشتباه نکنیم.

وی یادآور شد: تیم انگلیس از قدرت بدنی بالایی برخوردار است و دو بال چپ و راست این تیم کاملا رونده و قدرتی هستند و دائماً در حال رفت و آمدند. البته یادمان نرود که ما هم کی روش را داریم که به خوبی با فوتبال انگلیس آشناست. باز هم تأکید می کنم اگر می خواهیم موفق باشیم بازیکنان تیم ملی در این دیدار باید ۱۵۰ درصد توانشان را بگذارند تا انشاالله اولین بازی را با اقتدار و با گرفتن امتیاز پشت سر بگذاریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    ایران با اختلاف زیاد خواهد باخت من دعا میکنم ببرد.
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    اگه مهم باشه سرود ملی هم نخوندن
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    بی غیرتی با ادعای غیرت! حماقت انتخاب سرمربی احمق با ادعای شگفتی سازی؛ فقط یک کم عادی باشید
  • GB ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 0
    گرفتن! برو بیارش!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس