کد خبر 1438516
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
ایران در چه صورت از گروهش صعود می‌کند؟/ تمام اما و اگرهای گروه B

با وجود شکست دردناک مقابل انگلیس، کماکان شانس صعود بسیار بالایی برای ایران وجود دارد.

به گزارش مشرق، شکست سنگین و پرمعنای ایران مقابل انگلیس در نخستین دیدارش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، می‌توانست به معنای پایان کامل رویای صعود به مرحله دوم باشد اما گرت بیل، با گلزنی از روی نقطه پنالتی توانست علاوه بر بالا بردن امیدهای کشورش برای صعود، اندک شانس روی کاغذ ایران را به یک امید واقعی برای رسیدن به مرحله حذفی تبدیل کند.

با توجه به تساوی ولز و امریکا و البته درنظر گرفتن این موضوع که این دو تیم هم شانس بسیار بسیار پایینی برای پیروزی مقابل انگلیس دارند، ایران می‌تواند با کسب چهار امتیاز از گروه خودش صعود کند.

هرچند با بازی ضعیف مقابل انگلیس کمتر کسی می‌تواند کسب یک پیروزی و یک تساوی مقابل ولز یا امریکا را خوش‌خیالی نداند، اما اگر مطابق انتظارات، ایران پس از بازی برابر انگلیس دوباره به سیستم اصلی خودش با کی‌روش برگردد، رقم خوردن چنین نتایجی آن چنان هم نشدنی نیست. چه اینکه ایران با همان فرم ۴۲۳۱ توانست مقابل اروگوئه و سنگال به برتری و تساوی دست پیدا کند.

با این حساب، اگر فرض را بر ناکامی امریکا و ولز در پیروزی مقابل انگلیس بگذاریم، ایران می‌تواند با کسب یک تساوی و یک پیروزی مقابل هر یک از دو حریف باقی‌مانده‌اش، به دور بعد صعود کند!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    6 2
    حیف بیت المالی که خرج این فوتبالیست های خائن کردید،فرزندان ایران زمین در روستاهای محروم سیستان و بلوچستان و خوزستان بدون بودجه و امکانات سختی میکشند تا این فوتبالیست ها و سلبریتی های بیشرف در پول غلط بزنند و به ریش این مردم بخندند ،اینقدر بیوجود هستند که حاضر نشدند سرود ملی رو بخونند،به اصلاح این جماعت امیدی نیست ،نون دونی اینها باید قطع بشه ،بودجه های بیحساب و کتابی که خرج فوتبال میشه رو صرف اب رسانی و عمران مناطق محروم کنید.
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 1
    بنظر من شرایط خیلی بدی نبود زیرا از قبل بر باخت مقابل انگلیس فکر شده بود فقط تافضل گل منفی 4 نه شاید با منفی 3 یا دو یا یک با تساوی ولز با امریکا امیدهای ایران بیشتر هم شد اگر انگلیس هر دو تیم رو شکست بده ما با برد و یک مساوی میریم دور بعد خب این برای ایران زیاد هم بد نیست
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 2
    اگه کیروش ترکیب خوبی روانه میدان نکنه از آمریکا شکست میخوریم،سامان قدوس،امیری،شجاع و رامین حتما باید تو ترکیب باشن..باید به تیم آمریکا حمله کنیم و برنده بشیم و گرنه😢⚘🇮🇷🇮🇷ولزو باید شکست یدیم
  • یوسف BE ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 0
    در صورتی که نماینده اکثریت ملتی باشند که دین وایمان پدری شان را به خاطر لقمه نانی برای پناهندگی در غرب و خود را مسیحی جا زدن نفروشند ودین محمد رسول ا۔۔ را که مجموعه کاملی از ادیان توحیدی است را بشناسند و اختلافات داخل مملکت را به بیرون درز ندهند وبگذارند مشکلات در داخل مام وطن را خودمان حل وفصل کنیم نه اینکه بهانه به غرب و روز مزد های داخلیش بدهیم تا امروز اروپا دولت وحکومت را بخاطر سرود نخواندن تیم ملی نماینده ایران ندانست وقطع رابطه با ایران کرد
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 4
    شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    3 1
    بنظرتان شدنی است ؟
  • سعید رضایی تنظیم کننده مشهد IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    12 2
    من برای اینکه ایران از گروه خودش صعود کند من نذر کردم که جهاز دو عروس را بپردازم
    • پرهام IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      1 0
      حتماً از گروهش صعود میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس