بیانیه مجمع عمومی جامعه مدرسین در پی رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و محکومیت جبهه استکبار در ناامن سازی، کشته‌سازی و شهید و مجروح کردن مردم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مشرق از مرکز خبر حوزه، در این بیانیه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۲۵ آبانماه سالجاری آمده‌است: انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی، علی رقم ایجاد موانع گوناگون و ویرانگر داخلی و خارجی، توأم با رشد و تعالی و حرکت پویا و غیر ایستایی، با نور افشانیش در پرتو اسلام اهل‌بیتی توجه دنیا را به خود خیره ساخت. در پی آن، بشر تحت استعمار و ستم استکبار، ملت بزرگ تاریخ‌ساز و انقلاب اسلامی استکبارستیز این ملت را با آگاهی و اراده (بدون هرگونه اجبار و تحمیلی) به‌عنوان الگو پذیرفته است.

بیانیه حاکیست:‌ آمریکا و هم‌پیمانان نه‌ تنها نتوانستند این پدیده الگو و بیدارگر را از رشد خیره‌کننده‌اش متوقف کنند، بلکه پوچی ذاتی مکتب خداستیز و انسان ستیز لیبرال دمکراسی غرب در پرتو بیداری نسبی مردم دنیا توسط الگوی بیدارکننده ایران اسلامی، افول قدرت آمریکا و غرب را سرعت بخشید.

دربخش دیگری از این بیانیه آمده‌است: آمریکا و استکبار باهدف پیشگیری از سقوط امپراتوری خود و یا دست‌کم برای به تأخیر انداختن این سقوط، وارد جنگ ترکیبی گسترده‌ای در بستر جنگ شناختی و با ابزار رسانه و فضای مجازی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شد. هدف اصلی دشمن هنجارشکنی و ایجاد شکاف اجتماعی بود؛ اما در پی عدم همراهی «مردم بصیر» و شکست این طراحی، دشمن از سر استیصال، باهدف ناامن سازی کشور و پیشگیری از تمرکز دولت تازه‌ نفس و پرانگیزه سیزدهم بر جراحی اقتصادی و تعالی کشور، وارد مرحله «کشتار و ترور» شده است.

در ادامه این بیانیه حاکیست: برخی افراد و جریانات سیاسی در این مدت، در مسیر طراحی‌شده دشمن، قرار گرفتند. بی‌شک این نیز از چشم ملت دور نمانده و مردم «دوست و دشمن» خود را در این غربالگری روزگار، بیش‌ از پیش شناختند.

در بخش دیگری ازاین بیانیه آمده است:‌ در پایان اولا بار دیگر بی‌رحمی آمریکا، اروپا، صهیونیسم، رژیم‌های مزدور به‌ویژه گاو شیرده سعودی و عوامل فاقد هویت (مانند منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، کومله و دموکرات و افراد شرور)، در به شهید و مجروح کردن و حرمت شکنی مردم بصیر و حافظان امنیت را به‌شدت محکوم می‌کنیم. ثانیا از عموم مردم عزیز به‌خصوص اولیاء گرامی تقاضامندیم تا در کنار نوجوانان و جوان، سخنان راه گشا و امیدبخش رهبر حکیم انقلاب (که در ۲۵ آبان در جمع مردم انقلابی و شهید پرور اصفهان ایراد شد) را با گوش جان شنیده و مانع تأثیرپذیری هیجانی عزیزانشان شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس