ملاقات دادستان تهران با ۱۱۵ نفر از خانواده‌های معترضان ۲ ماه اخیر

دادستان عمومی و انقلاب تهران در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرا، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی ۱۱۵ نفر از شهروندان به‌ویژه خانواده‌های معترضان ۲ ماه اخیر رسیدگی کرد.

به گزارش مشرق، علی صالحی و معاونان ستادی و قضایی وی در دیدار چهره به چهره با متقاضیان، از نزدیک در جریان درخواست‌ها و مشکلات مردم به‌ویژه خانواده‌های معترضان ۲ ماه اخیر قرار گرفت و دستور رسیدگی‌های لازم را صادر کرد.

برنامه ملاقات مردمی دادستانی تهران، در راستای سیاست‌های قوه قضاییه و برنامه‌های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضایی با مردم و تکریم ارباب رجوع، صبح روز چهارشنبه هر هفته با حضور دادستان و معاونان وی در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف نظارت دادستانی بر عملکرد دادسراها و تسریع در گره‌گشایی از کار مردم برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به ساختمان مرکزی دادسرا و دریافت نوبت با دادستان تهران ملاقات کنند.

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه یکم آذر در نشست خبری گفت که تاکنون یکهزار و ۱۱۸ فقره پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب تهران به صدور کیفرخواست منتج شده و در جریان رسیدگی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطن پرست DE ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 0
    با خانواده حافظان امنیت هم که اسیب دیدن ملاقات می کنید؟ بلاخره مشخص کنید معترض هستند کسانی که می گن مرگ بر ولایت فقیه یا اغتشاشگر. این یکی به میخ زدن یکی به نعل خیلی رکیک هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس