کد خبر 1439198
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
واکنش بردیف به اختلاف با زنوزی/ دلیل جدایی سرمربی روس تراکتور چیست؟

سرمربی فعلی تراکتور که درخواست جدایی‌اش را به این باشگاه ارائه کرده است می‌گوید رابطه او و مالک تراکتور فراتر از دوستی بوده و این دو با هم برادر بوده‌اند.

به گزارش مشرق، قربان بردیف، سرمربی تراکتور درباره دلایل درخواست جدایی‌اش از تراکتور بیان کرد: در مرحله اول باید اعلام کنم که من یک درخواست همکاری از کشورم روسیه دریافت کردم و نمی‌توانستم این درخواست را رد کنم. من می‌خواهم به هواداران تراکتور اعلام کنم، کلیه درخواست‌های اینجانب و تیم مربی‌گری ما تا امروز به طور کامل از سوی باشگاه رعایت شده و مشکلی از این بابت نداشتیم.

او افزود: داخل باشگاه بسیار جو صمیمی و مناسبی بود و خیلی برای کار کردن برای تیم ما امکانات را فراهم کرده بودند. ما انقدر صمیمی شدیم که به یک خانواده تبدیل شدیم. من از هواداران عذرخواهی می‌کنم که اتفاقات به سرعت رخ داد و من نتوانستم تا آخر در خدمتشان باشم. هواداران باید این را در نظر بگیرند که موضوع بحث مالی و پولی نیست. موضوع بحث یک درخواست از کشورت است و نمی‌توان این درخواست را رد کرد به همین دلیل از هواداران می‌خواهم که به درخواست من احترام بگذارند، من هم به هواداران احترام می‌گذارم.

بیشتر بخوانید:

واکنش مدیر تراکتور به درخواست جدایی بردیف

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا در باشگاه اتفاقی افتاده که قصد جدایی از تراکتور را دارد، گفت: می‌توانم به این سوال اینطور پاسخ دهم که آقای زنوزی تمام امکانات حرفه‌ای را در اختیارمان قرار دادند. حتی اگر هواداران نسبت به این اتفاق، حس دیگری داشته باشند، من تاکید می‌کنم که از نظر من تمام درخواست‌های من از طرف باشگاه فراهم شده است. من مجددا می‌خواستم از آقای زنوزی تشکر کنم. این جدایی به عنوان جدایی همیشگی نیست. ما دو دوست هستیم که همیشه ارتباطمان را حفظ می‌کنیم و فقط برای یک مدت کوتاه از هم فاصله گرفته‌ایم. جناب آقای زنوزی هر دفعه که در تبریز بودند، همدیگر را می‌دیدند و راجع به مسائل مختلف صحبت می‌کردیم. یک دوستی عمیق بین ما است.

بردیف ادامه داد: من آقای زنوزی را یک عاشق فوتبال و تراکتور دیدم. این برای من ثابت شده است. من همیشه دیدم که دغدغه او گسترش فوتبال نوجوانان و نونهالان است و درباره آن بحث‌های مختلفی داشتیم. در رابطه من و آقای زنوزی تنها رابطه دوستی نبود و رابطه برادری بود. من به لطف آقای زنوزی با ایران آشنا شدم. ملت ایران انقدر ملت بافهم و مهربانی است که همیشه در قلب من خواهید بود. من عشق هواداران به تراکتور را دیده‌ام. دیده‌ام که در لحظه مسابقه چطور از تیم‌شان حمایت می‌کنند. از طرف کلیه مربیان از هواداران تشکر می‌کنم که ما را حمایت می‌کنم. من برای تراکتور آرزو می‌کنم که در مراحل بعدی موفق باشد. من ان‌شاءالله با عشق به تراکتور و ایران دوباره به این کشور باز می‌گردم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای در دو، سه روز آینده دارد، اظهار کرد: امروز روز آخر تمرینات بود و ما در آنتالیا هستیم. فردا همراه با تیم به استانبول سفر می‌کنیم و من بعد از ظهر به روسیه برمی‌گردم. هدف ما در این اردو انجام شد و من فکر می‌کنم که بازیکنان در شرایط آمادگی مناسب هستند و باید این شرایط را حفظ کنند.

سرمربی فعلی تراکتور در پایان گفت: من با ناراحتی و غم و اندوه تراکتور را ترک می‌کنم. کلیه عزیزان در باشگاه به ما نزدیک هستند و ما قلبا دوستشان داریم. قلب من از رفتن آزرده است ولی احساس می‌کنم تصمیم درست است چرا که برای وطنم است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    2 3
    پانترک
  • رضا IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 0
    هر موقع باز بیکار یدی با عشق به تراکتور و ایران برگرد....تا باز درخاست بهتری دریافت کنی....طرفت ترکه دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس