کد خبر 1439322
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳


تنها با روشی که در این مقاله خواهیم به برررسی پرداخت می توانید در انواع حوزه ها موفقیت زیادی را کسب نمایید به این ترتیب تا انتها با ما همراه باشید تا سه مورد از پاستیل مورد بررسی قرار دهیم.

پاستیل خرسی

امروزه عواملی همچون حجم درخواستی شما می تواند در قیمت پاستیل خرسی بسیار تاثیر گذار باشد. یک کمپانی جدید به نام ترولی اومد شکل جدید از پاستیل را به صورت رنگی تولید کرد در اوایل این گونه پاستیل ها به شکل ماری تولید شدن که نه تنها چندش آور نبود بلکه مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفت این شرکت با استفاده از عصاره های میوه رنگی مثل انار، توت فرنگی، عناب تازه، گریپ فروت و غیره توانستند پاستیل رنگی را به تمام دنیا توزیع کنند.

کسب درآمد بالا تنها با یک روش ساده

پاستیل شکری

بهتر است بدانید که امروزه قیمت پاستیل شکری در بازارهای متنوع بسیار مختلف می باشد. این شرکت همیشه در تلاش بوده است تا شکل های جدید از این نوع را برای کودکان و بزرگ سالان تولید کند که برای همگی هیجان انگیز باشد جالبه بدونید که مواد تشکیل دهنده پاستیل کارخانه با پاستیل های صنعتی فرق می کند.

در پاستیل های خانگی میتوان از قند و یا شکر موجود در خانه پاستیل درست کرد اما برای درست کردن پاستیل های صنعتی از قند های نظیری قند ساکاروز، که از چغندر و یا نیشکر بدست می آید ساخته می شود و همچینن قند فروکوتوز، که این نوع قند از قند معمولی درصد شیرینی بالاتری دارد و آخرین قند شربت ذرت، استفاده از این نوع قند به منظور مقاوم ساختن پاستیل استفاده می گردد.

در خانه با وجود مواد ساده ای که توی هر خونه ای وجود داره میتونید انواع پاستیل های فانتزی خوشمزه رو درست کنید ما در این بخش آموزش درست کردن پاستیل فانتزی به شما می دهیم.

کسب درآمد بالا تنها با یک روش ساده

پاستیل شیبابا

یکی دیگر از عواملی که توانسته است بر روی قیمت پاستیل شیبابا تاثیر زیادی را داسته باشد مراحل تولید آن می باشد. مراحل درست کردن در ابتدا پودر ژله را درون یک ظرف می ریزیم و آب سرد هم اضافه می کنیم و اون قدر هم می زنیم تا یکدست شود بعد از آن کتری را پر از آب می کنیم و روی شعله قرار می دهیم تا جوش بیاید وقتی جوشید شعله رو کم کنید و ظروف شیشه ای ژله تونو روی بخار کتری قرار دهید حالان نوبت به اضافه کردن پودر گلوکز و ژلاتین می باشد.

آنها را هم بزنید تا یکدست شوند سپس شکر را اضافه می کنیم و می گذاریم چند دقیه رو شعله بخار آب قرار بگیرد در این قسمت کف های ایجاد خواهد شد به وسیله یک قاشق از سطح کاسه کف ها رو برمی داریم در اخر مواد مون رو داخل قالب های سیلیکونی ریخته و به مدت 30 دقیقه درون فریزر قرار می دهیم تا پاستیل اماده شود.

کسب درآمد بالا تنها با یک روش ساده

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس