تساوی هلند و اکوادور تکلیف صعود را به روز آخر کشاند

هلند و اکوادور در دور دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به تساوی یک، یک رضایت دادند.

به گزارش مشرق، در دیداری از دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو تیم ملی فوتبال هلند و اکوادور از گروه A و از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند.

گزارش این دیدار را در زیر می‌خوانید:

هلند یک- اکوادور یک

داور: مصطفی غربال

ورزشگاه: الثمامه

گل: گاکپو در دقیقه ۶ برای هلند و والنسیا در دقیقه ۵۰ برای اکوادور

کارت زرد: جگسون مندز (اکوادور)

کارت قرمز: -

ترکیب هلند: آندریس نوپرت، ناتان آکه، ویرجیل فن‌دایک، ژورین تیمبر، دنزل دامفرایس، تئون کوپماینرز (مارتین ده‌رون، دقیقه ۸۰)، فرانکی دی‌یونگ، دالی بلیند، دیوی کلاسن (برگویس، دقیقه ۶۹)، استیون برخواین (ممفیس دی‌پا، دقیقه ۴۶)، کودی گاکپو (ووت ورگهوست، دقیقه ۸۰).

ترکیب اکوادور: هرنان گالندز، پیرو هینکاپی، جکسون پوروزو، فلیکس تورس، پرویس استوپینان، مویسس کایسدو، جگسون مندز، گونزالو پلاتا (روماریو، ایبارا، دقیقه ۹۰)، آنجلو پرسایدو، انر والنسیا (کوین رودریگز، دقیقه ۹۰)، مایکل استرادا (جرمی سامینتو، دقیقه ۷۴).

این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز شد.

نیمه نخست

دقیقه ۶ (گل هلند): روی اشتباه بازیکنان اکوادور در میانه میدان، کلاسن توپ‌ربایی کرد و توپ را به گاکپو سپرد که این بازیکن هلند از پشت محوطه جریمه با ضربه‌ای زیبا به زاویه موافق دروازه‌بان، دروازه اکوادور را باز کرد.

این دیدار پس از گل از تب و تاب افتاد و دو تیم نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند.

دقیقه ۲۴: نفوذ کایسدو از جناح چپ می‌توانست منجر به ایجاد یک موقعیت خطرناک برای هلند شود اما پاس کات‌بک این بازیکن با هوشیاری فن‌دایک قطع شد. در ادامه استوپینان از همین جناح ارسال بلندی به روی محوطه جریمه هلند داشت که باز هم فن‌دایک آن را دور کرد.

دقیقه ۳۱: انر والنسیا از جناح چپ به داخل زد تا بتواند برای خودش موقعیت شوت‌زنی ایجاد کند که همین کار را توانست بکند و با شوتی سرکش از پشت محوطه جریمه، دروازه هلند را به خطر انداخت اما نوپرت با شیرجه‌ای که زد توانست این توپ را دفع کند و به کرنر بفرستد.

دقیقه ۳+۴۵: روی توپ برگشتی از کرنر، بازیکن اکوادور از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که این توپ در داخل محوطه جریمه به استوپینان برخورد کرد و وارد دروازه شد اما به خاطر این که پروزو در موقعیت آفساید مقابل نوپرت ایستاده بود، داور این گل را آفساید اعلام کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰ (گل اکوادور): پس از اشتباه نوپرت و هافبک‌های هلند در میانه میدان، استوپینان از جناح چپ نفوذ کرد و شوتش را به سمت دروازه هلند زد که این شوت، ابتدا با واکنش نوپرت مهار شد اما در ادامه انر والنسیا، توپ ریباند را وارد دروازه هلند کرد. این سومین گل والنسیا در جام جهانی ۲۰۲۲ بود که او را به صدر جدول گل‌زنان این رقابت‌ها رساند.

دقیقه ۵۹: شوت والنسیا از داخل محوطه جریمه به مدافعان هلند برخورد کرد اما در ادامه این توپ به پلاتا رسد که شوت سرکش این بازیکن از سمت راست محوطه جریمه هلند پس از برخورد به تیرک دروازه، روی خط نشست و وارد دروازه نشد.

دقیقه ۷۳: کودی گاکپو در موقعیت آفساید از بین مدافعان اکوادور فرار کرد و در موقعیت تک به تک ضربه چیپش را به سمت دروازه اکوادور زد که این ضربه به بیرون رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    0 0
    اکوادور بنظر قویتر از هلنده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس