کد خبر 1439896
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
مصدومیت نیمار کابوس سلسائو

مصدومیت زودهنگام نیمار در نخستین دیدار جام جهانی برابر صربستان، به یکی از دغدغه‌های تیتو سرمربی سلسائو تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، برزیل پنجشنبه گذشته در نخستین دیدار خود در جام جهانی صربستان را با ۲ گل از پیش رو برداشت. در این دیدار نیمار در برخورد با نیکولا میلنکوویچ دچار مصدومیت شد. بازیکن ۳۰ ساله پاری سن ژرمن تلاش کرد تا بازی را ادامه دهد اما در ۱۰ دقیقه پایانی بازی تعویض شد، یعنی کمی بعد از آنکه ریچارلیسون گل دوم خود و برزیل را به ثمر رساند.

نیمار بعد از این اتفاق در صفحه شخصی خود نوشت: بازی سختی داشتیم اما فقط برد مهم بود. تبریک به تیم که اولین قدم را برداشت.

رودریگو لاسمار، پزشک تیم، در این باره گفت: برای نتیجه‌گیری زود است و باید ارزیابی بهتری داشته باشیم. هنوز عکس ام آر آی (اسکن) نگرفتیم و امروز ارزیابی جدیدی خواهیم داشت. باید صبر کنیم زیرا نمی‌توانیم هیچ اظهارنظر زودهنگامی درباره بهبود او داشته باشیم.

مصدومیت نیمار کابوس سلسائو

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل گفت: مطمئن باشید که نیمار قرار است در جام‌جهانی بازی کند. او پس از آسیب به مچ پایش در زمین ماند چون تیم به او نیاز داشت.

نیمار بار مسئولیت سنگین شماره ۱۰ برزیل را به دوش می‌کشد و تنها به دو گل نیاز دارد تا با رکورد پله (۷۷ گل) برسد. برزیل دارای استعدادهای هجومی قابل توجهی از جمله رافینیا، ریچارلیسون و وینیسیوس جونیور است. اما نیمار که در سومین و احتمالا آخرین جام جهانی خود بازی می کند، بازیکنی است که می‌تواند به تیم کمک کند. دوران حرفه‌ای این ستاره برزیلی با مصدومیت‌هایی که روی دو جام‌جهانی گذشته او تأثیر گذاشته، همراه بوده است.

او در سال ۲۰۱۴ در پیروزی یک چهارم‌ نهایی مقابل کلمبیا از ناحیه کمر دچار شکستگی شد و برزیلِ میزبان در نیمه نهایی توسط آلمان با نتیجه ۷ بر یک تحقیر شد. ستاره سابق بارسلونا که ۱۲۲ بازی ملی دارد، به دلیل پارگی رباط مچ پای راست، کوپا آمریکا ۲۰۱۹ را از دست داد. در سال ۲۰۲۱ نیمار به دلیل آسیب دیدگی رباط مچ پای چپ خود، حدود ۱۰ هفته از لیگ فرانسه دور بود.

این بار او پس از شروع فوق‌العاده فصل با پاری سن ژرمن، که در ۲۰ بازی ۱۵ گل به ثمر رسانده بود، با آمادگی تمام به قطر آمد که در بازی اول به این شکل مصدوم شد و همه را مضطرب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس