کد خبر 1440046
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
هشدار شدیداللحن حماس به رژیم صهیونیستی

روزنامه الاخبار لبنان فاش کرد که در پی افزایش تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه غزه به دنبال تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری، حماس از طریق مصر هشدار شدیداللحنی به رژیم صهیونیستی داده است.

به گزارش مشرق، این روزنامه به نقل از برخی منابع در جنبش حماس تاکید کرد که مصری‌ها روز گذشته تماس‌هایی با رهبران حماس به منظور بررسی تحولات اوضاع پس از عملیات اخیر در قدس برقرار کرده‌اند. این در شرایطی است که رژیم صهیونیستی حماس را به دست داشتن در این عملیات متهم کرده و تلویحا به ازسرگیری سیاست ترور رهبران این جنبش در غزه اشاره کرده است.

به گفته این منابع، حماس در واکنش به این اتهامات گفته که این تلاشی از سوی صهیونیست‌ها برای رهایی از فشارهای داخلی از طریق انتقال نبرد به غزه است.

حماس تهدید کرده که ازسرگیری ترور رهبران این جنبش دامن اشغالگران اسرائیلی را خواهد گرفت و جرقه‌ای برای آغاز موج جدید عملیات‌های شهادت طلبانه در اراضی اشغالی و نبردی بزرگ با مقاومت در غزه خواهد بود.

جنبش حماس همچنین دشمن صهیونیستی را از هرگونه حمله به غزه برحذر داشته و اعلام کرده که واکنش مقاومت به چنین تجاوزی همانند سال ۲۰۰۲ نخواهد بود، بلکه در صورت آغاز جنگ، سرتاسر اراضی اشغالی زیر آتش مقاومت خواهد بود.

برخی منابع اعلام کرده بودند که مصری‌ها از طرف رژیم صهیونیستی به حماس ابلاغ کرده‌اند که اگر دست داشتن این جنبش در عملیات اخیر در قدس ثابت شود، این رژیم حملات سختی را علیه غزه انجام خواهد داد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس