شنیده شدن صدای انفجار در منطقه «هار حوما» در قدس اشغالی

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه «هار حوما» در قدس اشغالی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه «هار حوما» در قدس اشغالی خبر داد. منابع عبری زبان تاکید کردند که پلیس رژیم صهیونیستی در حال بررسی جزئیات این حادثه است.

این حادثه در ادامه سلسه حوادث عجیبی صورت می‌گیرد که روز شنبه در مناطق اشغالی فلسطین جریان داشته است.

چند ساعت پیش از آن نیز در شامگاه شنبه، منابع خبری تل آویو از نقص غیرعادی در سیستم‌های کامپیوتر مرکزی راه آهن رژیم صهیونیستی و همچنین لغو تمامی پروازهای برنامه ریزی شده تا ساعت ۹ صبح فردا خبر دادند. منابع عبری زبان با اعلام حمله هکری به سامانه‌های حمل و نقل حتی گفته اند که نگرانی بزرگ در آن است که حرکت قطارها و یا عادی شدن ساعات پروازها تا صبح یکشنبه در تمام اسرائیل امکان پذیر نباشد.

روزنامه یدیعوت احرونوت نیز با تائید شرایط غیرعادی در مناطق اشغالی تاکید کرده که حملات هکری باردیگر از شامگاه شنبه از سر گرفته شد.

هنوز مشخص نیست که حملات هکری شامگاه شنبه به سامانه‌های حمل و نقل رژیم صهیونیستی از طرف کدام گروهی صورت گرفته است.

پیش از این در صبح شنبه، تارنمای Sceurity Information Newspaper اعلام کرده بود که هکرهای ایرانی موفق شدند دوربین‌های نظارتی یکی از سازمان‌های اطلاعاتی مهم رژیم صهیونیستی را در روز وقوع انفجارها در قدس اشغالی هک و در ادامه نیز ویدئوی یکی از انفجارها را منتشر کنند.

بنا به تأیید مقامات رژیم صهیونیستی فیلم‌های منتشر شده موثق و متعلق به این سازمان اطلاعاتی بوده و گروه هکری موسوم به «عصای موسی» پشت پرده این حمله سایبری بوده است. این گروه در بخشی از توییتی که به زبان فارسی منتشر کرده، خطاب به رژیم اشغالگر قدس نوشته است که «شما دیگر رنگ آرامش را نخواهید دید.»

به گفته چند منبع مطلع، گروه عصای موسی، این ویدئو را از دوربین‌های نظارتی تعبیه شده در سراسر قدس اشغالی و تل‌آویو ربوده و منتشر کرده‌اند. چهارشنبه هفته گذشته در قدس اشغالی، دو انفجار شدید در ایستگاه‌های اتوبوس رخ داد که در پی آن، یک صهیونیست به هلاکت رسید و بیش از ۴۷ تن دیگر زخمی شدند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    17 0
    اسقاطیل مرده باد
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    16 0
    اسراییل داره میترکه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس