سردار سلامی

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه کشورمان امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم قرار دارد، تأکید کرد: ملت ایران کاملا آگاه است.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، پیش از ظهر امروز در همایش شکوه و اقتدار بسیجیان که در محل دهکده المپیک زاهدان برگزار شد، گفت: امروز برای این بنده حقیر، یک روز پر افتخار و فراموش ناشدنی از خاطره دل انگیز حضور باشکوه امت واحد و حماسه آفرین مردم سیستان و بلوچستان است که همواره در خاطر بنده باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: امروز بسیج همچنان در میدان دفاع از انقلاب اسلامی سربلند است.

وی تاکید کرد: مردم ما، هنر اصلی‌شان شکست دادن قدرت‌های بزرگ در میدان است، ما به این واقعیت آگاه هستیم و می‌دانیم تا دشمن از لانه بیرون نیاید و تا ما از خانه بیرون نرویم و تا زمانی که شمشیرها، یکدیگر را ملاقات نکنند، قطعاً دشمن شکست نخواهد خورد.

فرمانده سپاه پاسداران به اشاره به اینکه دشمن یعنی آمریکا، انگلیس، اسرائیل، رژیم آل سعود از لانه درآمده اند و آشکارا در امور داخلی این سرزمین دخالت می‌کنند، گفت: ما در مقابل آنها مصمم هستیم، قطعاً این صحنه نبرد جدید را، این صحنه فتنه عظیم را، این جنگ جهانی را به گورستان دفن سیاست‌های آمریکا و اسرائیل و متحدان او تبدیل خواهیم کرد.

سردار سلامی با تأکید بر اینکه اراده و عزم در ملت ما استوار است، افزود: آنها قدمی نمی‌توانند پیش بروند، دیدید که مردم ما چگونه از این ماجرا فاصله گرفتند.

وی گفت: اینجا حق و باطل از یکدیگر کاملاً واضح و قابل تشخیص هستند، در یک طرف ترامپ، بایدن، مکرون، نخست وزیر انگلیس، نتانیاهو، بن سلمان، نفتالی بنت و … ایستاده اند، این یک طرف جبهه است، در طرف دیگر امام مسلمین، ملت عزیزمان، امت انقلابی ما، جوانان وطن دوست، مرزداران غیور و مردم شریف ما ایستاده اند، یک طرف جبهه کفر و یک طرف جبهه اسلام، امروز فصل انتخاب است، وسط نمی‌توان ایستاد یا باید در جبهه اسلام باشیم یا در جبهه کفر، صحنه واضح است کاملاً جریانی که آمریکا و اسرائیل آن را حمایت می‌کنند یک جریان آلوده و نجس است.

سلامی گفت: ما از همه کسانی که در این وادی گمراه شدند و تحت تأثیر القائات دشمن قرار گرفتند می‌خواهیم به دامن ملت بازگردند و جزئی از شکوه این ملت بزرگ شوند.

سردار سرلشکر سلامی تصریح کرد: باید دقت کنیم موضع ما در برابر جبهه باطل، واحد، مشخص، سریع و روشن باشد، این نکته‌ای است که ما همیشه می‌گوئیم، آمریکایی که در یک چشم بر هم زدن هیروشیما و ناکازاکی را با بمب‌های اتمی ویران کرد و در جنگ‌های بزرگ، ده‌ها میلیون انسان را از زندگی محروم کرد، آمریکایی که تولید کننده ابزارهای شکنجه و صادر کننده تسلیحات ویرانگر کشتار جمعی است و انگلیسی که در نقطه‌ای از دنیا وجود ندارد که در آن قتل عام نکرده باشد و انگلیسی که در سرزمین و تاریخ ملت ایران منفور و نکبت آور است و هنوز عفونت ناشی از استعمار او در این سرزمین به مشام می‌رسد، اینها می‌خواهند دوباره تاریخ ملت ایران را به آن دوران نکبت‌بار برگردانند.

وی افزود: آنها اگر هنرمند هستند سرزمین خودشان را حفظ کنند، فقر و بیچارگی و محرومیت مردمان سرزمین خودشان را مداوا کنند، مردمان سرزمین ما و مخصوصاً مردمان سیستان و بلوچستان وطن دوست هستند.

وی گفت: کشور امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم است، همه آرایش سیاسی قوای کفر و شرک و نفاق و الحاد از سراسر جهان با مزدوران و سرشاخه‌های داخلی خود که معدود انسان‌های گمراه و فریب خورده هستند به جنگ انقلاب شکوهمند این ملت، امنیت و وحدت ملی آمده است.

سلامی افزود: وقتی در افق و دوردست به این سپاه دشمن نگاه می‌کنیم در صحنه سیاسی آمریکا، اسرائیل، انگلیس، آلمان، فرانسه و آل سعود را می‌بینید که با رسانه‌های فتنه انگیز و تفرقه افکن و دروغ پرداز خود در صدد نفوذ به قلب و ذهن جوانان این سرزمین هستند تا بتوانند بلکه یونیفرم نظامی رژیم آمریکا را بر تن بخشی از مزدوران فریب خورده کنند اما این ملت کاملاً آگاه است.

فرمانده سپاه پاسداران یادآور شد: دشمن خواب‌های آشفته زیادی می بیند، او در توهم رویاهای باطل خود به سر می‌برد، او اولین کسی است که محاسبات اشتباه و غلط خود را بر پایه گزارشات دروغ خبرنگاران و رسانه‌هایش قرار داده است او اشتهایش تحریک شده است، هوس‌هایش به صحنه آمده است.

وی گفت: دشمن تصور می‌کرد نظام ساقط خواهد شد و این توهم او را به شکست کشاند، او نمی‌داند این سرزمین و انقلاب مستحکم است.

وی خطاب به مردم سیستان و بلوچستان، بیان کرد: صمیمانه، خالصانه و صادقانه عرض می‌کنم برای رهبر عزیز و عظیم الشأن، مردمان این دیار منزلت رفیعی دارند چرا که خود را سال‌ها در میان این مردم دیده و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در این سرزمین، مهر و محبت این مردم را از نزدیک لمس کرده و برای مردمان این خطه از کشور ارزش فوق‌العاده‌ای قائل است.

سلامی تأکید کرد: همه نظام همین‌گونه است، نگاه کنید امروز استاندار این استان بهترین است، فرماندهان نظامی و انتظامی که در اینجا هستند بهترین‌ها بوده و همه در تلاش هستند تا با فداکاری برای مردمان این سرزمین، پیشرفت، رفاه، آرامش، آسایش و امنیت را به ارمغان بیاورند.

وی در ادامه اظهار کرد: این توصیه، تاکید و تدبیر و فرمان رهبر معظم انقلاب است، بنده حقیر هم که در اینجا حضور دارم، برای اعلام این پیام آمده ام که ما برای مردمان این سرزمین، ارزش فدا شدن خودمان را به زیبایی قائل هستیم، ما فدای شما می‌شویم و به این فدا شدن مفتخر هستیم، شما عزیزان ما هستید و اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای گرد و غبار غم و اندوه بر رخسار شما بنشیند، ما هر چه داریم برای شما است، خودمان چیزی نیستیم، وقتی در میان شما قرار می‌گیریم، همانند قطره‌ای در درون دریای مهر و محبت شما احساس آرامش می‌کنیم.

وی بیان کرد: قدر همدلی و وحدت خود را بدانید، آمریکا و اسرائیل و انگلیس و آل سعود می‌خواهند جامعه ما را متفرق ببینند، آنها هنرمند افکندن آتش تفرقه میان مسلمانان هستند و از کشتن برادر به دست برادر شادمان می‌شوند، ما نباید در صحنه بازی آنها، بازی کنیم و نباید کلام و ترجمه بیان ما، آرزوهای آنها باشد، آگاه و هوشیار پشت سر رهبری حرکت کنید، امروز ما همه در اینجا هستیم و بیعت می‌بندیم با امام راحل و رهبر عزیزمان، با شهیدان، ملتمان و جانبازان که تا آخرین قطره خون و تا آخرین لحظه زندگیمان با قلب‌های متحد، در کنار یکدیگر از شکوه این ملت، از این انقلاب و ارزش‌های اسلام ناب محمدی، دفاع خواهیم کرد.

وی در بخشی از سخنان خود خاطر نشان کرد: مردمان استان سیستان و بلوچستان، هم سیستانی‌ها و هم بلوچ‌ها، هم شیعیان و هم سنی‌ها نشانه‌های دقیق امت واحده هستند، اینجا روح وحدت جاری است.

سردار سرلشکر سلامی گفت: هنگامی که شیعیان و سنی‌ها در دفاع از امنیت این سرزمین و کرامت این مردمان، با هم در یک سنگر به شهادت می رسند، هنگامی که خون زیباترین، مردانه‌ترین و مؤمن ترین انسان‌ها در این سرزمین همانند شوشتری‌ها و محمدزاده ها و مردمان غیور بلوچ سیستانی در یک حادثه تروریستی به هم پیوند می‌خورد، اینجا نقطه شکل‌گیری یک وحدت ناگسستنی است، وحدت بین امت اسلام ناگسستنی است.

وی ادامه داد: ما در هفته بسیج مستضعفین قرار داریم، آن درخت تناور و شجره مبارکه امام راحل (ره) که نهال زیبای آن را در سرزمین ایمان مردم کاشت و رهبر معظم انقلاب، پس از آن دوره باشکوه امام عزیز، این نهال مبارک را به درختی تناور و پر ثمر و ریشه دار و مستحکم تبدیل کرد، بسیجیان با دشمنان خدا سرسخت و با آنها در ستیز هستند، در مقابل دشمنان همانند صخره‌های سخت، مقاوم و شکست ناپذیر بوده اما در مقابل مؤمنان متواضع، خاشع، لطیف، مهربان و نرم خو هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    5 8
    کل دنیامتحدشوندنمی توانند نظام راساقط کنند.این مسئولان کثافت منافق هستندکه بخاطر مقام و منصب میخواهندکشورراتسلیم امریکا کنند و۴۰ سال است نیروهای انقلابی بخصوص بسیجی‌ها ی مظلوم مخصوصا رزمنده هاراتخریب میکنندوسران نظام هم حتی سپاه کارکنان بیت رهبری هم ازآنان حمایت نمی کنند.که بزرگترین خطر همین است
    • سعید IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      6 1
      نگرانی شما در مورد به کار گیری نیرو های بسیجی در همه عرصه ها و تفکر بسیجی قابل درک است . احیای جهاد سازندگی تنها نسخه عملی برطرف شدن این نگرانی است . انقلاب اسلامی ایران به جای ساختار اداری کپی شده از فرهنگ غرب ، نیاز به یک وزارت خانه بزرگ به نام جهاد سازندگی و نیرو های نخبه جوان و انقلابی بسیجی به جای نیروهای نان به نرخ روز خور ادارات کنونی دارد . جز این راه ، راه دیگری نیست . شک نکنید .
    • DE ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      2 1
      دشمن تصور می‌کرد نظام ساقط خواهد شد و این توهم او را به شکست کشاند// ارادتمندیم سردار افتخار ایران هستید شما رزمندگان./نه تنها دشمن فکر میکرد کار ایران تمام است که سه نیملیتریهای بیسواد درپیتی حزب باد نون به نرخ روز خور که اگر انقلاب نشده بود همه شون ساواکی و کفش لیس و جاروکش توالت شاه شده بودند هم توهم برشون داشت و لخت شدند افتادند در گود فکر کردند کباب سطانیست ولی دیدند نه بابا دارن خر داغ میکنند بوی کباب نیست خخخخ بیچاره ها چه خیط شدندو بی آبرو . یک جوون جغله جلوی چند تا دختر اومد قیافه بگیره خورد زمین پخش زمین شد برای اینکه کنف نشه همینطوری تا خونه شون سینه خیز رفت یعنی حالا...خخخخخ حالا این سه نیملیتریهای خیط شده بایستی تا آخر عمر سینه خیز برن.هرچه احمق تر جری تر .آدم عاقل توشون پیدا نمیشه یک مشت علاف مفتخوار
  • مجید IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    4 4
    ان شاءالله ختم به ظهور امام زمان عج بشه
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      4 2
      الهی آمین
    • کارشناس IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      0 1
      به نظر شما جنایتکاران منتظرند تا یکی بیاید و گردنشان را بزند؟ چرا خودشان عدالت را اجرا نمیکنند
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    1 2
    اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    1 2
    دقیقا
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    2 1
    کشور امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم است
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    5 9
    جریان طبس را بیاد بیاور
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      4 1
      اون فقط یه اتفاق بود مطمعن باش دیگه تکرار نمیشه
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      1 1
      معلومه دیگه تکرارنمیشه عزیزم الان سنتکام روتوعراق میکوبیم وکوبیدیم
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    1 2
    درود
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    1 2
    احسنت
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    2 3
    خدا شما مدافعین امنیت رو برای ملت ایران حفظ کنه
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    1 3
    درود
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    5 5
    ضربه ای که از خودی میخوریم از اسراییل و امریکا نخواهیم خورد در واقع دشمن در داخل خود ما است
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    2 4
    درود بر سردار عزیز
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    3 5
    منتظر ضربه و سیلی محکم و کاری به آل سعود که پایگاه اصلی دشمن ما در منطقه و بانی داعشیان است می باشیم شعار کافی نیست خواهشا ما منتظریم....و توکلت علی الله....خدا یاریتان کند سربازان حق
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    1 2
    اگاه هستیم
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    5 6
    اگاه هستیم ولی نمیدونیم چرا داخل رها کردید. شما این ۷۰ روز درباره این بی‌حجابی های ای روزهای زنان چیکار کردید و. شما حتی یک کلمه درباره این موضوع چیزی نگفتید و سکوت کردید. شما وقتی براحتی از ارزش‌های انقلاب کوتاه می‌آید که این همه ما را به حفظ این ارزش و پایبندی به قانون مبگفتید. حالا چرا خودتون سکوت و کوتاه آمدید.
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      2 3
      دروغ نگو، حجاب قضیه فرهنگیه
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      1 1
      احسنت.الحق ک حرف دل ماروزدی
    • ح IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      2 2
      حجاب قانونه میفهمی قانون
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      0 2
      قانون باید اجرا بشه
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    2 3
    عالی
  • DE ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    1 2
    موافقم سردار
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    1 2
    درود بر سردار عزیز
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 2
    درود
  • سید IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 1
    با سلام خدمت تمامی عزیزان در سایت مشرق نیوز،درجه حاج حسین سپاه سرلشکر می باشد.عکسی که شما استفاده نمودید سرتیپ تمام است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس