پلیس خبر داد؛ کلاهبرداری هزار میلیاردی از ۴۰۰ نفر به بهانه فروش موتورسیکلت‌

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از کلاهبرداری هزار میلیاردی از ۴۰۰ نفر به بهانه فروش موتورسیکلت‌های سنگین خبر داد.

به گزارش مشرق، جهانگیر تقی‌پور، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره انهدام باند فروش موتورسیکلت با اسناد جعلی گفت: باندی که در زمینه فروش حواله موتورسیکلت سنگین اقدام می‌کردند این باند از تعداد ۴۰۰ نفر از شهروندان قریب به هزار میلیارد تومان کلاهبرداری کرده‌اند در صورتی که تنها ۲۰ موتور تحویل داده‌اند. ۵ نفر از متهمان این پرونده نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند و پرونده در حال رسیدگی است و به نوبه خود یکی از شگردهای نوین کلاهبرداری است.

وی درباره جعل اسناد ملک و زمین گفت: یکی از وظایف تخصصی اداره مبارزه با جعل در پلیس آگاهی این است که جاعلان اسنادِ املاکی که خالی از سکنه هستند و صاحبان آن خارج از کشور هستند و یا صاحبان آن فوت شده‌اند را با جدیت شناسایی کرده و نسبت به تحویل املاک صاحبان و یا نماینده‌های قانونی آن اقدام می‌کنند از ابتدای سال ۱۴۰۱ قریب به ۲۰ باند در خصوص جعل اسناد مالکیت و املاک خالی از سکنه داشته‌ایم و همه این باندها شناسایی و اعضای آن نیز دستگیر شده‌اند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: از برخی از این باندها سندهای تک برگ و سندهای قدیمی این منازل خالی از سکنه کشف و ضبط شده است. همچنین امهار سازمان ثبت اسناد و دفاتر اسناد رسمی و مدارک هویتی مالکان کشف و ضبط شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 0
    رامک خودرو ۷۰۰۰ نفر را تلکه کرده و ماشین تحویل نداده آنقدر قوی و ذی نفوذ هستن. که قوه قضاییه هم کاری نمی تونه بکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس