کد خبر 1440314
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱

شروع تجات و کار تجارت را امری سخت گمان میکردم ولی موقعیک وارد این صنعت در حوزه بطری آب شدم اصلا چیزی کهدر تصوراتم بود نبود برعکس زمینه ای برای کسب در آمد میلیاردی بود که مرا ب یک ففرد ثروتمند تبدیل کرد.

بطری آب اسپری دار

قیمت بطری آب اسپری دار جزو مناسب ترین کالا به شمار می آید، برای خرید و تخمین میزان قیمت بطری آب اسپری دار باید پیش از هر چیز به کیفیت محصول توجه شود و در گام بعدی قیمت آن را مد نظر قرار داد.

زیرا کیفیت ترکیبات سازنده و نوع ساخت محصول است که آن را به یک بطری خوش دست و قابل استفاده تبدیل خواهد کرد.

درب اصلی بطری همواره به شکل پیچی باز می شود و قطعه اسپری دار بر روی آن سوار شده است که باید هنگام خرید به دو نکته مهم توجه شود.

اگر درب اصلی به خوبی در جای خود پیچ نشده و نشتی داشته باشد و یا دهانه آنقدر باریک باشد که کار شستشوی بطری را دشوار کند، محصول از کیفیت بالایی برخوردار نخواهد بود.

به راحتی خوردن بطری آب میلیاردر شدم

بطری آب استیل

قیمت بطری آب استیل 20درصد ارزان تر از روز گذشته شد، اگر با دانستن خصوصیات فوق ‌العاده‌ این محصول قصد خرید آن را دارید ما اطلاعاتی در خصوص خرید و قیمت این محصول در اختیار شما خواهیم گذاشت.

عوامل مختلفی در قیمت گذاری این محصول دخیل می باشند، یکی از این موارد کیفیت محصول انتخابی است.

شما مشتری گرامی قطعا با خرید بطری آب استیل باکیفیت هزینه بیش تری به نسبت انواع نامرغوب آن پرداخت خواهید کرد.

نوع باکیفیت این محصول خیال شما را از استاندارد بودن مواد سازنده آن و حفظ و نگهداری نوشیدنی با دمای مورد نظر در مدت زمان طولانی آسوده خواهد کرد.

نکته بعدی و تاثیر گذار، گنجایش محصول انتخابی است.

بطری های آب استیل معمولا در اندازه ها و گنجایش های متفاوتی مانند 30 میلی لیتر تا 3 لیتر و گاهی بر حسب نیاز بیشتر، در بازار موجود می باشند.

به راحتی خوردن بطری آب میلیاردر شدم

بطری شیشه ای

قیمت بطری شیشه ای در بازار امروز بسیار مناسب است، نظر شکل ظاهری بطری ها باید این نکته را در نظر داشت که بر اساس نیازهای مشتری ساخته می شوند و اگر مشتری به مدل خاصی از این شیشه نیاز داشته باشد توسط تولید کننده و طبق مشخصات درخواستی تهیه می شود.

قیمت این نوع بطری ها به صادرات آن نیز مرتبط است و چون ایران یکی از تولید کنندگان بسیار معتبر شیشه در داخل کشور است کشورهای همسایه به دلیل کیفیت بالایی که در این محصول وجود دارد آن را نسبت به نمونه های چینی در بهتر می‌دانند و از طرفی با نرخ ارزان تر نیز قادر به سفارش و خرید آن هستند.

در این بطری ها گاهی از درپوش های فلزی و گاهی از چوب پنبه استفاده می شود و استفاده از درپوش های پلاستیکی در سال‌های اخیر بسیار متداول شده و کیفیت بهتری از درپوش های فلزی خواهند داشته همچنین قیمت این بطری ها از شکل هندسی آنها نیز تاثیر می گیرد و هر چه طراحی مناسب برای این بطری انتخاب شده باشد انتظار می‌رود که این دارای قیمت های بالاتری باشد.

تولید برخی از این بطری ها با طرح ها و شکل های جالبی که دارند اندکی دشوار است و به همین خاطر برای تغییر شکل ماده سازنده آنها به دستگاه خاصی نیاز است تا هر شکلی که مشتری سفارش داده است برای وی تولید گردد همچنین قیمت تمام شده این بطری ها در کارخانه قیمت گذاری می شود و صادرات آن به دیگر کشورها یکی از تاثیرگذارترین عوامل در قیمت بطری است که هر چه صادرات بیشتر باشد نرخ داخلی آن نیز بالا خواهد رفت.

این شیشه و خاص و منحصر به فرد باید دارای درپوش کاملاً کیپ باشد و از هر سک از انواع فلزی یا پلاستیکی و چوب پنبه ساخته شود باید این خصوصیت را دارا باشد تا محتویات درون بطری به بیرون نریزد و به این ترتیب این بطری نقش بسیار مهمی در صنایع گوناگون دارد مثلا در صنعت ساخت الکل از آن برای نگهداری الکل صنعتی استفاده می شود.

به راحتی خوردن بطری آب میلیاردر شدم

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس