کد خبر 1440426
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
عکس/ نشست خبری تیم ریم و واکر زیمرمن دو بازیکن تیم آمریکا

مدافع تیم فوتبال آمریکا در آستانه بازی با ایران در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: نباید مقابل ایران پر ریسک و پر خطر بازی کنیم، چون ایران در ضد حملات خطرناک است.

به گزارش مشرق، «تیم ریم» عصر یکشنبه در نشستی گفت: این فرصت را خواهیم داشت با انتقال توپ فرصت و موقعیت ایجاد کنیم و حملات خود را پیش بریم.

ریم خاطرنشان کرد: من فکر نمی‌کنم تغییر چندانی در بازی با ایران داشته باشیم و با روش و تاکتیکی که مقابل انگلیس بازی کردیم وارد زمین می‌شویم.

بازیکن آمریکا خاطرنشان کرد: به طور حتم مقابل ایران جنگنده ظاهر خواهیم شد و ریتم تیمی خود را حفظ خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: چند بازیکن خوب در اختیار داریم که در زدن ضربات آخر تبحر دارند، آنها تمام کننده خوبی هستند و در تغییر کار دفاعی به هجومی عالی عمل می‌کنند.

ریم گفت: در این بازی همه چیز به خودمان بستگی دارد و اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم، می‌دانیم ایران فشرده بازی می‌کند و در ضد حملات خطرناک هستند.

تیم‌های ایران و آمریکا سه‌شنبه هشتم آذرماه ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم ملی فوتبال ایران که با کسب ۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد در صورت تساوی در این جدال جواز حضور در مرحله حذفی جام جهانی را به دست خواهد آورد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    5 1
    ایران انشااله باید به فکر برد باشد نه تساوی.
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 0
    اگه ببازیم هم چیزی از ارزشامون کم نمیشه
  • ناشناس IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    تیم ما مردانه جنگید ولی ایراداتی هم مشاهده میشد نوک حمله باید دونده وشوت زن باشد بچه تیم ما تلاش می‌کنند توپ رو تصاحب می‌کنند ولی بصورت فردی اقدام می‌کنند فوتبال یک کار گروهی است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس