کد خبر 1440437
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱
محمد ایمانی

در چنین فضایی از نفرت جهانی نسبت به رژیم صهیونیستی، خوش‌رقصی برخی عناصر برای این رژیم، نمایشی از یک ورشکستگی و انحطاط کامل است.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

این داستان، عجیب و تلخ اما واقعی است: وقتی پای رسمیت دادن به رژیم اشغالگر صهیونیست در میان بود، عناصر اپوزیسیون ادعا می‌کردند نباید ورزش را سیاسی کرد.

اما وقتی پای تیم ملی ایران به میان آمد که همت کرده، جنگیده و به جام‌جهانی راه یافته بود، همان عناصر، ورزش را سیاسی کردند، خواستار حذف تیم ملی ایران از جام‌جهانی شدند و برای تضعیف روحیه در اولین بازی، هر شیطنت را که می‌شد، انجام دادند. چرا؟ تا مبادا درخشش تیم ملی، موجب همدلی و انسجام و اقتدار و خوشحالی ملت ایران شود!

گروهک‌های تجزیه‌طلب و رسانه‌های همسو، دیگر نمی‌توانند پنهان کنند که مو به مو، فرامین اتاق جنگ آمریکا و اسرائیل و انگلیس علیه ملت ایران را اجرا می‌کنند.

از همه نفرت‌انگیزتر، خوش‌خدمتی به اسرائیل است. ولو به تناقض‌های حیثیتی غیر قابل رفو بینجامد. عناصر اپوزیسیون، ۱۳سال قبل در فتنه سبز، «شعار نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران» را دادند.

اما در واقع به صهیونیست‌هایی که اختاپوس‌وار دنبال بلعیدن غرب آسیا (نیل تا فرات) بودند خدمت کردند.

همین‌ها در اغتشاشات اخیر، لاف جانم فدای ایران را زیر پا گذاشتند و رسما نقشه تجزیه و تضعیف ایران قوی را به اجرا گذاشتند و البته از قاطبه ملت ایران تودهنی خوردند.

برخی دست‌اندرکاران فتنه سبز و فتنه اخیر، مدعی بودند که آمریکا (اوباما) دنبال توافق با ایران و برداشتن تحریم‌ها بود، اما اسرائیل کارشکنی کرد. خب، اگر اسرائیل، دشمن‌ترین دشمنان است- که هست- چرا عناصر تجزیه‌طلب و برخی افراطیون مدعی اصلاحات، با آشوب‌افکنی، پادویی اسرائیل را کردند؟ و چرا هنگام دعوت مزدوران اسرائیل به سیاسی کردن جام‌جهانی و دریغ کردن شادی و حس پیروزی از ملت ایران، با اردوگاه جنگ روانی اسرائیل، آمریکا و انگلیس همراه شدند؟

علت را باید در آلودگی عمیق برخی محافل به شبکه‌سازی موساد (و سیا و ام‌آی‌سیکس انگلیس) جست‌وجو کرد. به‌عنوان یک نمونه، هیچ تردیدی در هویت شبکه ایران اینترنشنال وجود ندارد.

چنان‌که «باراک راوید» خبرنگار صهیونیست نوشت: «موساد از ایران اینترنشنال» به‌عنوان بازوی جنگ اطلاعاتی خود علیه ایران استفاده می‌کند»... قبل از او راوید، «یوسی میلمان» تحلیلگر اطلاعاتی روزنامه هاآرتص نوشته بود: «ایران اینترنشنال، شبکه متعلق به موساد به‌شمار می‌رود.

موساد مطالبی را که نمی‌خواهد به نام خود منتشر کند، از طریق این شبکه منتشر می‌کند».

شبکه وابسته به موساد، چرا باید به هنگام انتخاب سردبیر، «معاون وزیر ارشاد دولت خاتمی» (علی‌اصغر رمضانپور) را بر این سمت بگمارد؟! جواب تلخ، همان است که اکبر گنجی (چهره شاخص اصلاح‌طلبان در زمینه عملیات روانی، در دهه هشتاد مقیم خارج) زمستان ۱۳۹۸ گفت: «ما کارمندان ‌بخش پروپاگاندای دولت ‌ترامپ، بوریس جانسون، نتانیاهو و سعودی، از طریق کروناهراسی، ایران و ایرانیان را نابود خواهیم کرد. وظیفه ما وحشت‌افکنی است تا با فرو پاشاندن سازمان اجتماعی، مردم را به خشونت جمعی بکشانیم... گمان باطل نکنید که ما «مخالف سیاسی»، «مدافع حقوق بشر»، «فمینیست» و... هستیم... ما تشنه مرگ و خون مردم ایرانیم. کاری را که شدیدترین تحریم‌های تاریخ نتوانست انجام دهد، ما موظفیم با کروناهراسی انجام دهیم».

شما می‌توانید نام کرونا را بردارید و هر بهانه دیگری را به‌جای آن بگذارید. به‌راستی چرا برخی روزنامه‌ها مثل سازندگی، هم میهن، اعتماد و شرق و کانال‌های همسو، در فضاسازی مسموم علیه تیم ملی و ناراحتی از خوشحالی ملت ایران، همان‌گونه همسو با شبکه لندنی موساد رفتار کردند، که در جریان آشوب‌افکنی ناکام، کرده بودند؟!

موساد، دو یگان مزدوران را برای ترورهای فیزیکی و ترور شخصیت استخدام کرده است.

اگر یگان اول، در زمینه خرابکاری علیه کانون‌های پیشرفت، و ترور نخبگان بزرگی مانند شهیدان فخری‌زاده، شهریاری، علیمحمدی، احمدی‌روشن، رضایی‌نژاد و صیادخدایی فعال بوده، یگان دوم مامور تخریب و ترور شخصیت ملت ایران است.

این همان یگانی است که وقتی در سال ۱۳۷۸، فتنه و آشوب یک هفته‌ای را با کمک روزنامه سلام و برخی مدیران دولت خاتمی ترتیب داد، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تاریخ ۲۲ تیرماه ۷۸ اعلام کرد «گزارش جزءبه‌جزء بحران در ایران را از موساد دریافت می‌کنم. آشوب در تهران، کل معادلات صلح خاورمیانه(سازش و معامله فلسطین) را به نفع اسرائیل تغییر خواهد داد.».

همین یگان هر چند در خردادماه سال ۱۳۸۸ به بهانه دروغین تقلب در انتخابات، دست به کار آشوب شد، اما در اواخر شهریور ماه، روز جهانی و ضد صهیونیستی قدس را فرصتی برای حمایت از این رژیم جنایتکار (با شعار نه غزه نه لبنان) کرد.

بعدها اخباری از سفر مخفیانه برخی سران «اتاق فکر جنبش سبز در لندن» به تل‌آویو منتشر شد و تصاویری هم از سفر نامزد مرحومه ندا آقاسلطان(سوژه کشته‌سازی آن روز موساد) به نمایش درآمد.

این روند در مرور زمان، به جایی رسید که معاون وزیر فرهنگ و ارشاد در دولت خاتمی، به‌عنوان سردبیر شبکه وابسته به موساد گماشته شود و ده‌ها خبرنگار فراری و بعضا مقیم داخل، در پوشش نقاب اصلاح‌طلبی، به تامین محتوای علنی یا پنهانی و با واسطه برای شبکه ماهواره‌ای وابسته به موساد و دلارهای خونین رژیم سعودی بپردازند.

بر مبنای آنچه گفته شد، هیچ جای تعجب نیست که برخی افراد متظاهر به اصلاح‌طلبی، ظرف سه ماه گذشته و همزمان با جنایات وحشیانه اشرار تروریست در کف خیابان و حمله به نوامیس و مقدسات مردم، واژه تحریف‌آمیز «اعتراضات مدنی» را بر واقعیت اغتشاش و شرارت و تروریسم بار کرده و حاشیه امنیت برای جنایتکاران ساختند.

آخرین خیانت این گروه، جنگ با عزم و اراده و روحیه امیدوار ملت ایران، به بهانه مصاف تیم ملی در جام‌جهانی بود. جنگی که موجب سرشکستگی بی‌سابقه خودشان شد.

مزدوری این گروه برای رژیم صهیونیستی، در حالی است که همین روزها می‌توان حجم انزجار گسترده ملت‌های مختلف از اشغالگران فلسطین را در حاشیه جام‌جهانی دید؛ آنجا که تماشاگران با ملیت‌های گوناگون، از گفت‌وگو با خبرنگاران شبکه‌های صهیونیستی پرهیز می‌کنند و از جنایات اسرائیل بیزاری می‌جویند.

در همان حال، صحنه‌های بسیاری را می‌توان دید که اتباع کشورهای مختلف، آرزوی موفقیت برای نماینده ایران می‌کنند. در چنین فضایی از نفرت جهانی نسبت به رژیم صهیونیستی، خوش‌رقصی برخی عناصر برای این رژیم، نمایشی از یک ورشکستگی و انحطاط کامل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    34 2
    چه تحلیل خوب واموزنده ای ای کاش دردروس اموزش پرورش هرسال مثل مجله یاجزوه هرترم چندخط ازاین تحلیلهاراحفظ وامتحان گرفته شود ونمره داده بشه این بنظرم مهم ترازدروس ضدتخصصی وتکراری که درمجازی مطالعه شده است میباشد
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      8 0
      برای اینکه اینها رو تبدیل به درس و جزوه کنیم نیازمندیم به بچه ها از روز اول درس اهلبیت شناسی بدیم، اونوقت هر کس ضد این چارچوب بود خود به خود میشه دشمن اسرائیل
    • US ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      4 5
      ما بهاییان در داخل و خارج کشور هم با آنها هم دست هستيم،
    • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      8 1
      چه جالب بود وقتی که شیمون پرز ابله از زبانش در رفت و گفت اصلاح طلبان سرمایه های اسرائیل در ایران هستند! و چه سرمایه های ارزشمندی!!!
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      0 0
      مطلب جامع و کامل و مفیدی هست همین را با فیلم ها و روایات و مطالب روزنامه های مربوطه را یک مستند کوتاه مدتی تهیه میشد و از رسانه ها بارها پخش مینمودند صدا و سیما فعالیت و همکاری بیشتری با آگاهان داشته باشد
  • محسن IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 1
    پس تمام رانت خواری فساد اقتصادی و فروش و خصوصی سازی کارخانجات مهم دولتی هم کار موساد بوده ؟
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    5 0
    من نمیدونم چرا این روزنامه های اعتماد و شرق رو نمیبندن
  • کوروش IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    7 0
    از خداوند منان نابودیِ هر چه سریعتره رژیمِ کودک کشِ منفورِ صهیونیستی رو خواستارم آمین 🤲
  • US ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    5 0
    مرگ و نفرين و لعنت بر غرب گداهاى ميهن فروش . چرا با اين جرثومه هاى فساد و خيانت مدارا ميشود. ترحم بر پلنگ نيز دندان ؛؛ستم كارى بود بر گوسفندان. اين خيانت كاران از مداراى نظام حسابى سوء استفاده ميكنند.
  • US ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 0
    مرگ و نفرين و لعنت بر غرب گداهاى ميهن فروش . چرا با اين جرثومه هاى فساد و خيانت مدارا ميشود. ترحم بر پلنگ نيز دندان ؛؛ستم كارى بود بر گوسفندان. اين خيانت كاران از مداراى نظام حسابى سوء استفاده ميكنند.
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 0
    نیاز به گفتن نیست پرچم مبارزه با اسرائیل و حمایت علنی از فلسطینیان بدست ایرانیان است دوحه هم فرصت دیگری هست تا بار دیگر با حمایت از فلسطین همچنان برای شادی قلوب مسلمانان و دیگر افراد و ملل مخالف با رژیم اشغالگر را بهتر و بیشتر از آنچه که این روزها از سوی هموطنان حاضر در دوحه دیده ایم شاهد باشیم
  • IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    جمهوری اسلامی
  • IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 1
    اینقدر کشور ما دشمن داره که میشه بجای کلمه ایران اسم کشورمون گذاشت پردشمن
  • CA ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 6
    شما كه ميفهميد اين همه دشمن داريد چرا ؟ چرا برابري زن و مرد رو رسمي نميكنيد ؟
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      0 0
      این حرف بلاهت یاعدم اگاهی شماست ماکه خلبان پزشک استیددانشگاهی زن ومرد داریم برابری جنسیتی نداریم
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      0 0
      اینجا پاکیزه هست لطفا استفراغ خود را جای دیگری که در متن هم آمده و بخوردت دادند قی کنید
  • مهرداد علیخانی IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 0
    واقعا دستتون درد نکنه واسه این تحلیل قشنگی چه تفسیر علمي کاملا یادمونه وقتی ورزشکار ایرانی میخواست با اسرائیل مبارزه نکنه همشون میگفتن که وای این چه وضعیتی هست چرا سیاست رو قاطی ورزش میکنید ولی توی وضعیت رفتن جام جهانی با ساز و دهل می‌زدند که به این میگن مکتب دروغین و بربادرفته یعنی هرچه آمریکا و اسرائیل بگه همون درست جلو میدن
  • علی خوش روان IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 2
    دریک کلام ریشه تمام مشکلات اقتصاد پوکیده است که فاصله طبقاتی را تا به عرش برد !!!! چرا نمی خواهید بفهمید ؟؟!!
  • z IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    2 0
    پس چرا همین ورشکسته ها و مزدئران صحیونیست هنوز از دولت انقلابی هزینه های هنگفت به اسم کمک دریافت میکنند
  • علیرضا IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    2 0
    به حول وقوه الهی ملت ایران اسلامی درتمام عرصه ها بردشمنان پیروز خواهد شد
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    6 0
    جناب آقای ایمانی برادر گرامی ام سلام اینهایی که شما از آنها انتقاد می کنید و البته بنده هم با شما در خصوص خائن بودن این افراد موافق هستم همه اینها همین الان هم در کسوت وزیر و مدیر و استاندار و استاد دانشگاه حضور دارند. اینها سالهای سال است که نبض شریان اقتصادی و فرهنگی جامعه را در دست دارند. بر آموزش و پرورش و دانشگاه کشور مسلط شده اند اونوقت شما هر روز توی این روزنامه که عمده مخاطبین این روزنامه هم طرفدارن عادی انقلاب هستند که هیچ پست و منصبی هم ندارند و جزء شرکت در راهپیمایی و شرکت در انتخاباتهای کشور و فرستادن عزیزانشان برای بذل جان در راه دفاع از اسلام و انقلاب کار دیگری از دستشان بر نمی آید و بدون روشنگری شما هم در راه روشن اسلام و قرآن حرکت می کنند دائم هی مقاله می نویسید که اینها فلان هستند و بهمان. نظام مقدس جمهوری اسلامی بجای اینکه از سر چشمه شروع کند و سرچشمه فساد را بخشکاند از ته مسیر شروع کرده. چندتا بچه احساساتی و فریب خورده و هیجان زده را در خیابانها دستگیر و تنبیه می کنند اما آموزش و پرورش و دانشگاه را به حال خود رها کرده اند. شما بجای اینکه هر روز این افراد را پیش ما مردم بکوبید بروید سراغ مسئولین و دستگاههای نظارتی کشور و همین حرفها را مستقیم توی گوش آنها بخوانید.
  • علی IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 0
    آفرین تحلیل کامل و جامعی است متاسفانه بخشی از مردم ایران که در قالب گروههای دوم خردادی دسته بندی میشوند علاقه شدیدی به غربیها داشته و به همان اندازه از اسلام و دین گرایی دور هستند و در ایران حکومت ضد اسراییلی هست اما اینها طرفدار اسراییل و در کشورهای عربی بر عکس حکومت ها طرفدار اسراییل و مردم شأن مخالف اسراییل
  • چوپان IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 1
    واقعا نمي دوني مردم وملت ايران از چي ناراحتند چرا شم ها فرا فكني ميكني مردم ايد تمام فشارهاي اقتصادي حجاب اجباري را تحمل كنند بعد اين اعتراضات را خوش رقصي براي اسراييل ميداني البته دشمن است واتش بيار معركه بايد بلاخره وضع معيشتي مردم خوب شود همه چيز حل است خ
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 0
    جناب ایمانی ضمن عرض سلام و تشکر از تحلیلها و ارائه نظرات دقیق و روشنگرانه شما، پیشنهادی دارم لطفا تحلیلی ارائه فرمایید چرا وقتی شناخت از اتاق فکر و پادوهای داخلی دشمن و سرکردگان داخلی دشمن با ادله کافی وجود دارد و خیانتهای مبرهن سران داخلی دشمن پوشیده نیست، نظام اقدامی نمی کند؟ آیا بهتر نیست با اصحاب رسانه های داخلی دشمن بجای پیاده نظامهای کف خیابانی برخورد شود؟ چرا واضح و روشن در رسانه ملی جای حرفهای شما خالی است؟ و صدها گفته دیگر....
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 0
    نسل جوان به این پیچیدگیها اشراف ندارد. باید یک نیروی ویژه مخفی که متشکل از رسانه ، سایبری و ... تشکیل شود. تا جوانان را به عملیات موساد مشرف و آگاه سازد. آنچه الان از سوی دشمن انجام شده خیلی زیبا جلوه میکند بطوری که "کار خودشونه" خیلی راحت پذیرفته میشه.باید نسلی پرورش داد تا مسائل را بدون تحلیل نپذیرد
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    دیدید بهتون گفتیم چیزی نیست الکی فضا را ملتهب نکنید
  • رضا IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    2 0
    به نظر میرسد پیاده نظام اغتشاشات اخیر در ایران، برخی افراطیون مدعی اصلاحات و روزنامه هایشان می باشند.
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 1
    روزنامه درپیت مطالب درپیت......
  • نصر IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    با ساز و کار کرونا مردم و جوانان را در خانه نگاه داشتن وبا استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی علاوه بر وارد کردن هزاران عارضه جسمی و روحی به انها موجب شستشوی مغزیشان شدند.بطوریکه فرزند پدر مادر را قبول ندارد و مادر و پدر با یک فرزند بیگانه از خود مواجه اند .که این رور ها نتایج ان را دیدیم جماعتی بدون هویت ،ضد دین وهمسو با دشمنان جنایتکار ایران .البته سر نخ مسببان ان را باید در وزارت خانه های بهداشت ،اموزش و پرورش و وزارت علوم و غیره جستجو کرد بخصوص مرتبتان با سازمان های صهیونیستی بهداشت جهانی و دیگر سازمان هایی که سند 2030 را بر ایران تحمیل و در ایران کاملا اجرا کردند.ولی گویا در ایران نوشتن مطالب در نشریات و روزنامه ها فقط برای بیداری و نقش عوض کردن دشمنان مفید واقع میشود و ما ملت و مسئولینمان هیچ بهره ای از ان نبرده و از یک سوراخ نه یکبار که صد ها بار گزیده میشویم .
  • سورنا سردار ایران زمین 🇮🇷 NL ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    به نام خدا ، تمامی مزدوران شبکه مجازی موساد ، MI6,CIA را به میهن اسلامی ممنون الخروج و ممنون الورود کنید و تمامی دارایی ها آنها را در ایران عزیز مسدود کنید . انشالله .
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    چرا دهان این روزنامه های مزدور در داخل رو نمی بندید؟ به خدا قسم اینا اگر از ایران بروند اولین جایی که سر درخواهند آورد همین سعودی اینترآشغال ست. اینها آب برای خباثت و رذالت نمی بینند ... ای لعنت بر هر چه وطن فروش و خائن به ملک و ملت ست.
  • ضد ظلم IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    مشرق جان فقط و فقط با مردم باش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس