باند سارقان مسلح از کامیون ها در جنوب تهران منهدم شد/دستگیری ۵نفر

فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح از کامیون های عبوری در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این راستا پنج متهم دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ دوستعلی جلیلیان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری پنج متهم در خصوص سرقت مسلحانه از کامیون‌های عبوری در جنوب تهران خبر داد و افزود: به محض اطلاع از این موضوع عملیات شناسایی و انهدام این باند سرقت مسلحانه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ری آغاز شد.

فرمانده انتظامی ری گفت: با شناسایی عوامل این سرقت‌ها طی چند عملیات مجزا و هماهنگ در چند نقطه از کشور هر پنج نفر دستگیر شدند.

جلیلیان با بیان اینکه در بازدید از مخفیگاه متهمان دو دستگاه خودروی سرقتی، یک قبضه سلاح جنگی رولور با ۵۰ فشنگ جنگی، مقدار زیادی برنج و پسته، انواع لوازم یدکی خودروهای داخلی و خارجی و فرش و طاقه پارچه کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بشار عبدالواحد IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    9 0
    زنده باد فراجا که دهن این اراذل رو سرویس کرده
    • ح ر IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 1
      متاسفانه عملکرد ضعیف قوه قضاییه در برخورد با انواع این اراذل و سارق ووووو مبارزه شبانه روزی پلیس با این ارازل را خنثی می کند هر نوع متهمی برای بار دوم که دستگیر شد باید برای دیوارکشی دور مرز های کشور با قل و زنجیر به بیگاری تبعید شود.
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    6 1
    با تشکر از پلیس که کار خود را خوب انجام داد از قوه قضائیه میخواهیم با سارقان مسلح و زورگیران برخوردی بازدارنده داشته باشد . وقتی میشنویم کسانی دارای دهها مورد سابقه سرقت باز هم دستگیر میشوند یعنی قوه قضائیه درست عمل نکرده است وگرنه نباید این اتفاق تکرار میشد . چرا باید شغل یک سری از افراد انگل صفت دزدی باشد ؟ بخش بزرگی از مشکلات جامعه ناشی از این انگل هاست.
  • ح ر IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    این ارزل و اوباش و سارقین مسلح و قاچاقچیان و اختلاسگرلن وووو را باید کلا به جای فرستادن به هتل زندان برای چندین سال با قل و زنجیر به اردوی کار اجباری جهت دیوار کشی دور مرزهای کشور با یک خوراک مختصر نان و لوبیا تبعید شوند تا آدم شوند. دنبال یک لقمه نان حلال بروند.
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      0 0
      چرا حرف بی حساب و از روی عصبانیت میزنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس