کسی که حامی تیم‌ملی کشورش نیست، آماده خیانت است

یک نماینده مجلس معتقد است، تنها خائنین به کشور، مدافع تیم ملی نیستند.

به گزارش مشرق، مجتبی یوسفی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاریخ سراسر پرافتخار کشورمان گفت: بررسی قرون گذشته نشان می دهد که مردم ایران با فرهنگ و غیور هستند و هیچ گاه در پی تخاصم نبودند و زمانی که اسلام و ایران با هم پیوند خوردند فرهنگ و تمدن کشورمان از غنای بیشتری برخوردار شد.

وی با بیان اینکه مردم ایران به غیرت و تعصب نسبت به دستاوردهای ملی خود معروفند، تصریح کرد: ما در طول دوران دفاع مقدس دیدیم که همه اقشار مردم با ذائفه سیاسی، تفاوت قومیتی و مذهبی خالصانه برای دفاع از کشورشان کوشیدند و به همین خاطر است که اهل سنت و ارمنی‌ها شهدای زیادی را تقدیم وطن کردند اما می بینید که برخی که ادعای وطن دوستی دارند نه تنها در دورانی که کشور مورد تهاجم همه جانبه قرار گرفت به هیچ وجه کمکی برای رفع این ظلم نکردند بلکه همپای دیگر کشورهای معاند درصدد ضربه زدن به تمامیت ارضی ایران برآمدند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور ورزشکاران و هنرمندان در جبهه طی دوران جنگ تحمیلی گفت: مردم ایران برغم مشکلاتی که دارند اما هم از تمامیت ارضی دفاع کردند و هم از پیروزی های علمی، فنی و ورزشی خود با افتخار یاد کردند. اما اندک چهره‌هایی اپوزیسیون در فضای مجازی به مخالفت با تیم ملی و پرچم جمهوری اسلامی پرداختند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بدون شک کسانی که عرقی نسبت به پرچم و سرود ملی ندارند و از پیروزی های تیم‌های ورزشی ناراحتند به وطن خود خیانت می‌کنند.

منبع:جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 59
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    زمان شاه پالانی کسی نمیگفت تیم حکومت تیم ملی. همه میگفتن تیم ملی. اینا نشون دادن با کلیت ایران دشمنن
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    دقیقا
  • ناشناس م IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 1
    اقای تاج حامی تیم ملی ایران بود؟ خداد که گفت اگه قراره ببازیم با مربی ایرانی یا همون اکوچیچ ببازیم. حامی چیه این تیم باشیم؟ 6-2 یا 1-0 ؟
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    کسی که اختلاس میکنه خیانتکار هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس