کد خبر 1441318
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
گوشی

رندر جدید فاش‌شده از وان‌پلاس Nord CE ۳ نشان می‌دهد این گوشی هوشمند ازنظر ظاهری تغییرات زیادی را درمقایسه‌با نسل قبلی خود تجربه خواهد کرد.

به گزارش مشرق، وان‌پلاس مشغول‌ کار روی گوشی هوشمند بعدی سری نورد (Nord) است. رندر جدید این دستگاه که انتظار می‌رود با نام Nord CE ۳ عرضه شود، با همکاری ۹۱Mobiles و استیو همرستوفر طراحی شده است و اکنون دردسترس ما قرار دارد. اوایل ماه جاری نیز افشاگر معروف، OnLeaks، مشخصات اصلی گوشی مذکور را فاش کرده بود. اگرچه به‌نظر می‌رسد این رندر براساس نمونه‌ی اولیه‌ی دستگاه مذکور طراحی شده‌ است، دید بسیار خوبی از محصولی که باید انتظار داشته باشیم، به ما ارائه می‌دهند.

گوشی وان‌پلاس Nord CE ۳ در راه بازار +عکس

در نگاه اول، رندر جدید وان‌پلاس Nord CE ۳ تغییرات درخورتوجه آن را درمقایسه‌با Nord CE ۲ نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس تصمیم گرفته است برای قراردادن دوربین سلفی، از بریدگی پانچ‌هول در گوشی جدید خود استفاده کند. صفحه‌نمایش این دستگاه نیز حاشیه‌های بسیار باریکی دارد که البته ضخامت آن در لبه‌ی پایینی کمی‌ بیشتر است.

این محصول فرم‌فکتور جعبه‌ای دارد و دکمه‌ی پاور در لبه‌ی سمت راست آن قرار دارد. لبه‌ی سمت چپ گوشی نیز میزبان دکمه‌های تنظیم بلندی صدا و شیار سیم‌کارت است. همچنین، کلید پاور این دستگاه با حسگر اثرانگشت یکپارچه شده است.

پنل پشتی وان‌پلاس Nord CE ۳ براساس رندرهای فاش‌شده از این محصول، میزبان دو حلقه‌ی نسبتاً بزرگ است که دوربین‌ها را در خود جای داده‌اند. حلقه‌ی بالایی یک دوربین دارد؛ درحالی‌که حلقه‌ی پایینی شامل دو دوربین است و فلش LED نیز بین این دو ناحیه قرار دارد. یک میکروفون در لبه‌ی بالایی دستگاه تعبیه شده است و در لبه‌ی پایینی آن نیز، شاهد بخش مشبک بلندگو و درگاه USB C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون هستیم.

گوشی وان‌پلاس Nord CE ۳ در راه بازار +عکس

وان‌پلاس Nord CE ۳ احتمالاً با نمایشگر ۶٫۷ اینچی LCD و پشتیبانی از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد. گفته می‌شود سیستم دوربین پشتی این دستگاه شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر است. طبق شایعات، این گوشی به سیستم-روی-چیپ (SoC) اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام مجهز خواهد شد و خریداران می‌توانند آن را حداکثر با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی سفارش دهند. شنیدها حاکی از آن است این محصول از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بهره خواهد برد.

انتظار می‌رود وان‌پلاس Nord CE ۳ در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۳ به‌عنوان جانشین Nord CE ۳ روانه‌ی بازار شود.

منبع:زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس