کد خبر 1441644
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
غیبت رونالدو در تمرین تیم ملی پرتغال/ هواداران نگران شدند؛ دلیل عدم حضور رونالدو اعلام شد

کریستیانو رونالدو که این روزها به خاطر پیوستن به النصر خبرساز شده، در تمرین آخر تیم پرتغال شرکت نکرد.

به گزارش مشرق، این روزها گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر پیوستن کریستیانو رونالدو به تیم النصر در عربستان سعودی مطرح شده. طبق گزارشات، النصر به این بازیکن ۳۷ ساله این شانس را داده که پردرآمدترین ورزشکار تمام دوران‌ها شود. اما او مشتاق است که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و پیشنهاد سالی ۱۷۳ میلیون پوندی عرب‌ها را قبول نکرده است.

با این حال، تمرکز فعلی او بر تلاش برای قهرمانی پرتغال در جام جهانی است. با دو گل برونو فرناندش در بازی مقابل اروگوئه صعود پرتغالی‌ها به مرحله یک‌هشتم قطعی شده است. آنها هنوز بازی با کره جنوبی را در پیش دارند و احتمالا فراناندو سانتوس در این بازی به برخی از بازیکنانش استراحت خواهد داد.

و شاید به همین دلیل است که اسطوره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید در تمرین تیم در روز چهارشنبه حاضر نشد. هواداران نگران سلامتی اسطوره پرتغالی نیستند زیرا اعلام شده که او مشکل فیزیکی ندارد و در سلامت کامل به سر می‌برد و به تنهایی در باشگاه بدنسازی تمرین کرده است.

او تنها کسی نبود که تمرین آخر پرتغال را از دست داد. اوتاویو، هافبک پورتو، نیز به سراغ ریکاوری رفت. و دانیلو پریرا و نونو مندس هم به دلیل آسیب‌دیدگی‌های اخیر خود مشغول ریکاوری هستند و در تمرین تیمی شرکت نکردند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس