کد خبر 1441732
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳

یکی از بزرگترین مشکلاتی که موجب می شود افراد در کسب و کار خود با شکست مواجه شوند آن است که محصولاتی لوکس و بسیار خاص برای شغل خود انتخاب می کنند و از محصولات کاربردی و بسیار پر مصرف غافل می شوند. من این خلا را حس کردم و به همین دلیل کسب وکار خود را بر روی لباس بیمارستانی گذاشتم و در نهایت توانستم به درآمد میلیادی که مورد نظرم بود برسم.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی

شاید در نگاه نخست چندان اهمیتی نداشته باشد، ولی واقعیت این است که لباس مناسب می تواند نقش به سزایی در پیشرفت و موفقیت کادر درمان و همچنین در بهبود شرایط خود بیمار داشته باشد، لباس یکبار مصرف بیمارستانی، پوشاکی هستند که مخصوصا برای بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی تولید می شوند.

این البسه دارای تنوع در رنگ و طرح می باشند و استفاده از این ها سبب می گردد انتقال میکروب و بیماری میان بیماران و کادر درمان به حداقل برسد تنوع لباس های یکبار مصرف بیمارستان از جمله مؤلفه هایی که در روحیه ی بیماران اثر می گذارد و به روند درمان کمک می کند.

لباس بیمارستان موجب درمان فقر و ثروتمندی من شد

لباس بیمار تترون

لباس برای بیمار باید ترجیحا جنس تترون داشته باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم به دلیل لطافت و نرمی خاصی که لباس بیمار تترون دارد ضد حساسیت می باشد.

در اغلب مراکز بهداشتی و درمانی برای بیمار از لباس تترون استفاده می شود، البته این استفاده فقط برای بیمار نیست و حتی پزشکان و پرستاران و سایر کادر درمان هم از این جنس پارچه استفاده می کنند.

این پارچه هیچ حساسیت پوستی ایجاد نمی کند و ضد حساسیت است. بسیار خوش دوخت می باشد و وزن کمی دارد که برای سالمندان هم می تواند مناسب باشد.

بر روی این لباس می توان لوگو چاپ کرد که این قابلیت برای بیمارستان ها کاربرد دارد. تنوع رنگ دارد اما اکثر مراکز درمانی از رنگ های آبی و صورتی استفاده می کنند.

لباس بیمارستان موجب درمان فقر و ثروتمندی من شد

لباس تترون بیمارستان

از انواع لباسهای بیمارستانی می توان به لباس تترون بیمارستان اشاره کرد، که در بیمارستان برای افرادی که بستری می شوندو باید بیشتر از دو روز در بیمارستان بمانند مورد استفاده قرار می گیرد.

زیرا لباس یکبار مصرف بیماران نمی توانند مدت طولانی از آن استفاده کنند و مجبور هستن از لباس پارچه تترون بیمارستانی استفاده کنند. پارچه لباس تترون بیمارستانی کیفیت های متفاوتی دارندکه در قیمت آن تاثیر دارد و این تفاوت کیفیت ها گرماژ پارچه یا ضخامت است یا مقدار نخ و مقدار پلاستیکی که در پارچه استفاده شده است.

پارچه تترون بیمارستانی از گرماژ ۱۶۰ که کیفیت ضعیفی دارد شروع می شود تا کیفیت تترون ۱۹۰ گرم که کیفیت عالی می باشد؛ به همین نسبت هر چه کیفیت پایین تر باشد قیمت نیز کمتر است و هر چه گرماژ بالاتر کیفیت بهتر به همان نسبت قیمت هم بالاتر است.

لباس بیمارستان موجب درمان فقر و ثروتمندی من شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس