درخواست لاپید از شهرداران برای عدم همکاری با دولت نتانیاهو

نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی در پیامی به شهرداران این رژیم از آنها خواست با دولت جدید که توسط فراکسیون راستگرا تشکیل خواهد شد، همکاری نکنند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اقدام بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی برای اعطای مسوولیت برنامه درسی خارجی در مدارس این رژیم به "آوی ماعوز"، رهبر حزب "نوعم" خشم یائیر لاپید، نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی را برانگیخت و او در پیامی به شهرداران این رژیم نوشت: من با نگرانی شدید برای آینده نظام آموزشی و دولت برای شما می‌نویسم، زیرا دولت جدیدی که در اسرائیل تشکیل می‌شود، آموزش فرزندان ما را نادیده گرفته و آن را به افراطی‌ترین و تاریک‌ترین طرف‌ها در جامعه اسرائیل منتقل کرده است.

لاپید افزود: همانطور که می‌دانید صحبت از یک حزب افراطی نژادپرستانه و خطرناک است، من از شما می‌خواهم تا زمانی که وزارت آموزش و پرورش زیر نظر آوی ماعوز است با واحد برنامه‌های درسی و مشارکت‌های خارجی در این وزارتخانه همکاری نکنید.

پیش از این حزب لیکود به رهبری نتانیاهو توافقی را با ماعوز امضا کرد که طبق آن وی مسوول برنامه‌های درسی خارجی در مدارس رژیم صهیونیستی خواهد بود که خارج از واحدهای درسی معمولی تدریس می‌شوند؛ اقدامی که انتقادات تعدادی از سیاستمداران این رژیم را در پی داشت.

نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی همچنین در راستای انجام اقدامات تحریک آمیز خود علیه دولت نتانیاهو در دیدار با فرماندهان ارتش این رژیم مدعی شد، هدف این دولت راستگرای افراطی که در کنار نتانیاهو، ایتامار بن گویر، رهبر حزب قدرت یهود را هم در اختیار دارد، کنترل کامل بر ارتش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس