ایران و آمریکا

مربی ایران در جام جهانی گفت: بازیکنان تیم فوتبال ایران تشنه بازی بودند و می‌خواستند در جام جهانی بدرخشند اما متاسفانه روش بازی تیم ملی چیزی نبود که این بچه ها به آن عادت داشته باشند.

سرویس ورزش مشرق - اصغر شرفی، مربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در گفتگو با مشرق، درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: نتیجه ای که در مسابقات ایران و در گروهش به دست آمد کمتر از سطح بازی بازیکنان تیم ملی بود. ما مستحق حذف شدن نبودیم. ما فوتبالیست هایی در جمع نفرات مان داشتیم که در اروپا توپ می زنند و هر کدام شان در تیم های اروپایی بازیکن حسابی تیمشان هستند.

وی افزود: اگر به این بچه ها اعتماد می کردیم و از آنها به درستی در ترکیب تیم ملی استفاده می شد قطعاً نتیجه بهتری برای تیم ایران رقم می خورد. این بچه ها در دیدار مقابل ولز نشان دادند چقدر عطش فوتبال بازی کردن دارند. چقدر دوست دارند فوتبال شان را به رخ بکشند و چقدر به فکر آینده فوتبالی شان هستند و می‌خواهند پیشرفت کنند. چون در آن بازی واقعا خودشان بودند. کسی به آنها نگفته بود عقب بایستید و دفاع کنید.

ایران لایق حذف شدن نبود/ حیف‌که به این بازیکنان خوب اعتماد نکردیم/ امیدوارم این بار متوجه پیام واضح کی‌روش شده باشیم

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: البته تیم ولز نسبت به دو حریف دیگرمان سطح پایین تری داشت اما فوتبالی که ما جلوی این تیم ارائه کردیم فوتبال واقعی ایران بود. کاری که متأسفانه مقابل انگلیس انجام ندادیم! عقب ایستادیم و ضربه خوردیم. ما در نیمه دوم جلوی انگلیس می خواستیم خودمان باشیم که دو گل هم زدیم اما متاسفانه دیر به خودمان آمدیم.

شرفی درباره بازی آخر مقابل آمریکا گفت: در بازی با آمریکا هم فشار روی تیم زیاد بود. تعدادی از بازیکنان هم که سن و سال شان بالا بود و انگیزه کافی برای فوتبال نداشتند، نتوانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

مربی اسبق تیم ملی درباره اتفاقی که در رابطه با میلاد محمدی رخ داد یادآور شد: ما از جایی ضربه خوردیم که میلاد محمدی و احسان حاج صفی بازی می کردند. دو بازیکنی که به دلایلی هم از نظر سنی و هم شرایط فوتبالی خیلی به درد این جام جهانی نمی‌خوردند. لااقل در ترکیب اصلی جایگاهی نداشتند. تعجب می کنم چرا وقتی میلاد محمدی مصدوم شد و بیرون رفت همان زمان ابوالفضل جلالی را به میدان نیاوردیم و با عقب بردن حاج صفی و اضافه کردن علی کریمی، هم به حریف زمان دادیم و هم فرصت خودمان را کُشتیم!

ایران لایق حذف شدن نبود/ حیف‌که به این بازیکنان خوب اعتماد نکردیم/ امیدوارم این بار متوجه پیام واضح کی‌روش شده باشیم

شرفی درباره ابوالفضل جلالی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من این بازیکن آینده فوق العاده ای دارد. اگر او را حفظ کنیم و خودش هم مراقب خودش باشد در آینده می تواند یک فوتبالیست کامل برای تیم ملی و آینده فوتبال ما باشد. او در همان دقایقی که در زمین بود فوق العاده نشان داد. من از او خوشم آمد در حالی که میلاد محمدی در همان نقطه از حریف آمریکایی جاماند و همان پاس، منجر به گل آمریکا شد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در این باره که گفته می‌شود شاید کارلوس کی روش در سمت خودش ابقا شود گفت: من تصمیم گیرنده نیستم و قطعاً اگر هم حرفی بزنم کسی به حرف من گوش نمی دهد! اما آنهایی که خودشان را مسئول فوتبال مملکت می دانند باید جوابگو باشند. باید بگویند از این که رفتند کی‌روش را آوردند چه چیزی عاید فوتبال ایران شد؟ کارلوس کی روش همان چند سال پیش از ایران رفت مشخص بود که دیگر چیز تازه‌ای برای ارائه به فوتبال ما ندارد. حضور ناموفقش در کلمبیا و مصر هم این را ثابت کرد. او الان به درد تیم های دسته اول قاره ها نمی خورد بلکه شاید بتواند با تیم های درجه دو یا سه کارهایی انجام بدهد.

ایران لایق حذف شدن نبود/ حیف‌که به این بازیکنان خوب اعتماد نکردیم/ امیدوارم این بار متوجه پیام واضح کی‌روش شده باشیم

مربی اسبق فوتبال ایران درباره جام ملتهای آسیا و حضور احتمالی با کی روش توضیح داد: قطعا اگر با کارلوس کی‌روش راهی جام ملت های آسیا بشویم نتایج ضعیفی می گیریم. اگر به فوتبال ژاپن نگاه کنید متوجه می شوید که این تیم دیگر در سطح قاره آسیا بازی نمی کند. عربستان، کره جنوبی و استرالیا هم در حال جدا شدن از فوتبال آسیا هستند. ما هم در شرایط خوبی بودیم! بازیکنان خوبی هم داریم اما متاسفانه سرمربی تیم روش قدیمی اش را بکار گرفت و برای چندمین بار به ما گفت که دیگر چیزی برای اضافه کردن به فوتبال ایران ندارد. امیدوارم این بار دیگر متوجه شده باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 54
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 6
  • سعید IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    46 2
    زمانی که کشورهای دیگه در حال برنامه ریزی و پرورش بازیکنان و مربیان وزیر ساختها هستند ما دنبال لابی‌های داخلی رانت و،، احساسی برخورد نکنیم استعداد داریم ولی برنامه نداریم حقمان صع‌ود نبود
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    12 21
    حرف مفت، حرف مفت
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    27 12
    مگه ما تیم درجه یکیم؟؟؟!!! تیم درجه چهارمیم دیگه.... الحق مر
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      7 1
      شما تحلیل رو بذار کنار. با این مربی درجه یک نیستیم، امل با مربی با ذهیت برنده می‌توان از این سطح جدا شد.
    • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      4 8
      ببر آن صدایت را ملعون
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      3 2
      برو بابا ما رو احمق فرض کردی ؟؟ بازی تیم های به اصطلاح درجه یک تون رو هم دیدیم الکی جوگیر نباشید . جای قدرت ها داره عوض میشه اما امثال تو هنوز در گذشته باقی مانده اید
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      2 1
      برو بابا ما رو احمق فرض کردی ؟؟ بازی تیم های به اصطلاح درجه یک تون رو هم دیدیم الکی جوگیر نباشید . جای قدرت ها داره عوض میشه اما امثال تو هنوز در گذشته باقی مانده اید
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    30 1
    قشنگ بود "کی روش برای چندمین بار به ما گقت که دیگر چیزی برای اضافه کردن به فوتبال ایران ندارد. امیدوارم این بار دیگر متوجه شده باشیم. "
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    17 1
    والله سه یا چهار سال با مربی وطنی قرارداد ببندیم هم میتونه جواب بگیره- حتی بهتر- لاقل از این نتایج که بهتر میشه
  • تورج IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    9 19
    کی روش دو ماه قبل از جام جهانی به تیم ملی اضافه شد. اسکوییچ رفت چون به اولین تیم های قوی (کره جنوبی و الجزایر) باخت. اگر الان باخت یک هیچ به آمریکا شمارو ناراحت میکنه با اسکوییچ دو هیچ به کره باختیم. چطوره بجای سرمربی، لیگ ژاپن، استرالیا، عربستان و کره رو با لیگ ایران مقایسه کنیم؟ مثلا حذف سرخابی ها از آسیا بخاطر عدم مجوز حرفه ای بودن؟ رفتن ما به جام جهانی به یک تار مو بند بود! سر خودمون رو کلاه نذاریم.
    • محمد مهدی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      4 3
      بازی باکره که طارمی و جهانبخش و عزت اللهی مصدوم بودند و شاهکار عابدزاده و بازی با الجزایرم بچه ها همدل نبودند و دست به یکی برای رزرو بلیط برای کی روش وگرنه همهین کی روش یه برد جلوی سرویس و عراقم نتونسته برامون بگیره که اسکوچیچ تونست
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      5 1
      اسکوچیچ ، مربی ای بود که تیم در قعر چاه و ایستاده در لبه پرتگاه سقوط در مقدماتی را سرافراز و به بلندا رساند... پنهان کاری و پنهان سازی آقای تاج و همکاران پلیدش، چیزی جز افزایش نارضایتی مردم و ضربه زدن به فوتبال ملی نخواهد داشت!!!
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      5 1
      نشون میده از فوتبال چیزی نمیدونی که نتیجه بازی تدارکاتی و تیمی که صعود کرده برات مهمه و محاسبه میکنی. تاکتیک دراگان قهرمان هجومی و استفاده از جوانان بود
    • محمد IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      4 1
      با کی روش هم به لبنان و سوریه و بحرین باختیم....! فقط برانکو
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    13 29
    تنها نکته مثبت این تیم نخوندن سرود ملی در بازی اول بود
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      7 2
      با این پیام چند نکته رو به وضوح اثبات می‌کنید: اول. برخلاف ادعاهای احمقانه‌تون ضدانقلاب و مخالف جمهوری اسلامی هستید و دردتان مشکلات نیست. دوم. با دین و ارزش‌های اسلامی و شهداء مخالفید و در واقع، دشمن خدا هستید. سوم‌. به شعار زن هرزگی آزادی خودتان هم پایبند نیستید. و چهارم. مقابله جمهوری اسلامی با چنین موجودات رذلی، کاملا درست بوده و حضور شما در عرصه‌های مدیریتی برای همه مردم خطرناک است. اتفاقا نخواندن سرود در بازی اول، بزرگ‌ترین اشتباه عمرشان بود که زود متوجه شدند.
    • US ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      5 2
      اظهارات یک بی وطن را مشاهده میفرمایید و تایید هم قطارانش را
    • محمود IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      6 0
      ببند گاله رو
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      3 1
      مثبت برای اسرائیلی ها و ایرانی های ساده لوح.
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      4 0
      همون بازی که۶تاخوردن دیگه؟خیلی مثبت بود
    • ناشناس IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      3 1
      اتفاقا نکته منفی بود که اگر یاد می گرفتن ملی باشند نه به میل یک عده بی وطن آن بازی را حداقل بی حاشیه و با اقتدار مساوی می کردند نه تا ابد همه بگویند ۶ تا خوردن سرود ملی را نخواندن و فقط توی زمین راه رفتن
    • سعید IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      3 1
      به کوری چشمت به اشتباهشون پی بردن و بازی بعد خوندن.
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      3 0
      خود خری
  • ناصر IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    14 3
    سلام به نظربنده کارلوس کی روش دربازی باامریکا اشتباه کردونشان داددیگرمربی خوبی نیست ایران دربازی باامریکا هدف وبرنامی نداشت نه با انگیزدفاع کردیم نه حمله بامساوی هم به مرحله بعدی می رفتیم حیف خیلی حیف شد
  • علی IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    8 0
    البته بازیکنان خوبی داریم منتهی نمیدونم چرا از همان ابتدا میلیاردها هزینه میکنیم تا به جام جهانی صعود کنیم که میکنیم ولیکن 48 ساعت بیشتر دوام نمیاریم و دیپورت میشویم .!
  • پرهام IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 1
    ظرفیت و خود باوری فوتبال ما همینه کار از اساس و بنیان خرابه . ما کشور شعاری هستیم
  • میلاد IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    فوتبال ما بیشترین ظرفیت رو داره به سه شرط استعداد یابی درست از پایه آموزش استعداد ها در سطح فعلی دنیا آخر سر مربی ما دو تا اول فعلن ایراد داره کارمون..!!!
  • نام آشنا IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    اشتباه ایران این بود که اگر قرار بود با اسکوچیچ ادامه ندهیم بایستی یک سرمربی در طراز اول فوتبال دنیا میاوردیم ونه کارلوس کیروش امتحان پس داده را. در بازی اول با انگلیس تیمی که در بین 8 تیم برتر دنیا قرار گرفت شکست ایران منطقی بود ولی نه با نتیجه 6-2. در برابر امریکا بعضی بازیکنان کمفروشی کردند و باعث باخت به این تیم درجه دوم شدند. در ادامه اگر قرار است کیروش برود که بایستی هم برود بهتر است یک سرمربی طراز اول دنیا را برای گام نخست یعنی جام ملتهای اسیا بیاوریم اگر این سرمربی نتایج خوبی کسب کرد انگاه با او تا بعد از جام جهانی ادامه دهیم. اگر هم قرار است سرمربی ایرانی بیاید او هم بایستی در جام اسیا حداقل مقام سوم را کسب کند تا با او برای جام جهانی اینده ادامه دهیم. نکته اخر اینکه لژیونر های ما اغلب در تیمشان یا روی نیمکت هستند یا سکونشین که دیدید عملکرد مناسبی هم نداشتند. نیمی از بازیکنان تیم ملی بایستی با تیم ملی خداحافظی کنند و یک تیم جوان با میانگین سنی 24 سال یا کمتر را اماده کنیم که در جام جهانی اینده این تیم میانگین سنی اش حداکثر 28 سال یا کمتر باشد.
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 5
    ما فقط یک لژیونر خوب داریم آنهم طارمی الیافی که در حد بازیکنان داخلی هم نیستند واگر دروازه بان ولز اخراج نمیشد ما با آن مساوی میکردیم و بردن تیمهایی مثل ژاپن برایمان غیر قابل دسترس است
    • تورج IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      1 2
      دقیقا. نمیدونم چرا دچار خود برتر بینی در فوتبال هستیم. ما تو فوتبال آسیا سومیم اما متاسفانه رنکینگ فیفا مارو فریب داده.
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    2 1
    در بازی با کره اگر بیرانوند گلر بود احتمالا پیروز هم می‌شدیم. در بازی با انگلیس‌ هم اگر اسکوچیچ بود بیش ا. یک گل نمیخوریم. روحیه پیدا میکردیم و آمریکا لبه مرز را می بردیم.
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    7 0
    والا این بازیکنان خودشون مرتب استوری میذاشتن کی روش رو میخوایم.
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    6 1
    عربستان بجز نفوذ داوری وابطال گل های ارژانین چی داشت اکر ارژانتین واقعا ضعیف است چرا بعدش لهستان ومکزیکی که عربستان را بردند را برد استرالیا را هم برد عیار ژاپن هم این دور معلوم میشه تازه انگلیس مثل اب خوردن سنگال رو هم برد
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    2 4
    در جام باشگاههای اسیا بجز درخشش پرسپولیس برانکو چه اتفاقی برای باشگاههای ما افتاد قبول کنید تیم المپیک ایران به المپیک نرفت مشکل کی روش نیست
  • حمید رضا IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    8 0
    تا امثال آقای مهدی تاج در راس هیئت تصمیم گیرنده فوتبال ایران باشه همین آش و همین کاسه هست محاله بهتر بشه
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 0
    ترس برادر مرگ است .... کی روش تقدیمی بود و معرفی شده بود برای دو مساوی جلوی امریکا و انگلیس اما هر دو رو باختیم
  • مهدی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    4 0
    صد در صد با صحبتهای ایشون موافقم. یک صحنه در جریان بازی با امریکا پیش اومد که میلاد محمدی از جناح راست امریکا یک فضای کاملا ازاد و رهایی داشت اما با تعجب دیدم الکی تو سر توپ زد و برگشت موقعیتی که بازیکنهای درجه 2 باشگاهی هم از دستش نمیدند. این صحنه را اگر بازی را تلوبیون ببینید می تونید به عینه مشاهده کنید. این میتونه2 علت داشته باشه یا ضعف بازیکن یا تاکتیک غلطی که بازیکن ایرانی را در دفاع خلاصه می کنه که در هر صورت سرمربی مقصره
  • علی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    3 2
    این کارشناسان همانهایی هستند که موقعی که اسکوچیچ نتیجه میگرفت میفرمودند تفکرات وتیم کیروش بود درحالی که ویلموتس بعداز کی روش بود و ماهیجچ چیز خاصی از کیروش ندیده بودیم و آخریش سه بر صفر ژاپن بود
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    3 0
    کی روش فقط با چرب زبانی و تبانی با رئیس فدراسیون توانسته سرمربی تیم ایران شود، یک مربی اگر کمترین اعتقادی به سطح و توان فوتبال تیم تحت اختیارش داشته باشد هرگز از ترکیب دفاعی آنهم در اینحد بزدلانه استفاده نمیکند، کیروش در زبان از تیم ایران تمجید میکند اما در عمل هیچ اعتقادی به فوتبال ایران ندارد.
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 4
    خوشحالم که ایران باخت حوصله بوق و کرنال شما را که مشت بر دهان این و آن زدیم را نداریم ببینید آمریکا برد هیچ بوق و کرنال راه نینداخت همیشه ضعیفان قد قد میکنند
    • ایرانی IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      0 2
      درود
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 0
    تا چهار سال ایران لازم است پماد سوختکی برای بعضی ها وارد کند امریکا سوزاند و رفت
  • حقیقت IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 3
    برای تغییر نسل به کیروش نیاز داریم . از حرف های احساسی این فسیل های داخلی چیزی بدست نمیاریم همه میدونن قبل جام جهانی همه میگفتن هر سه بازی رو با اسکوچیچ میبازیم حتی خداداد عزیزی میگفت ما کی از جام جهانی صعود کردیم و ...... حالا این جماعت انتظار داشتن کیروش تو سه ماه شق القمر کنه . بابا یه نگاه به ارزش بازیکنای خودمون و ولز بندازین ببینین اصلا بر اساس عقل میتونستیم ولز رو ببریم با این همه افتضاحات قبل جام جهانی و اردو های امادگی ناقص . همین برد ولز هم ما رو تا اخرین روز نگه داشت و ملت از بازی ها لذت بردن . در ضمن کیروش خیلی بهتر تونست از ایران در برابر خبرنگارای سیاسی خارجی دفاع کنه
  • FR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 4
    استاد لایق لغت صحیحی نیست مستحق درسته
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    2 0
    راستش ما که همان ابتدای ایجاد جنجال در اردوی تیم ملی و میدان دادن به چند بازیکن دوران گذشته و پرادعا و اخراج مربی موفق، خلاق و باورمند به فوتبال ایران و بازگرداندن کی روش گفتیم زنگ تفریح مبشویم ولی انگ وطن فروشی خوردیم. تاج مار خورده که افعی شده، خوب میدانست شترها را کحا بخواباند که علیرغم کسب نتایج فاجعه بار آب از آب تکان نخورد. کی روش اگر فوتبال ایران را باور نداشت و دل به دفاع اتوبوسی اش خوش کرده بود اصلا نباید میآمد. حالا هم در مکتب تاج یاد گرفته که برای ابقاء نیازی به نتیجه ندارد فقط باید مواظب زبان و حرفهایش باشد.
  • حجت IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 0
    استاد، نمی گم کیروش خیلی خفنه اما دلی دلی کردن حضرات بیشتر به بی عرضگی می مونست. اگه نگیم عمدا خواستن ببازند
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    2 0
    سن تیم بالاست باید خیلی ها عوض بشن تیم باید بیاد زیر بیست و هشت سال کیروش هم هرچه داشت رو کرد باید عوض بشه
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    2 0
    این نسل که آخرهای بازی ملیشه.به نسل بعدیمون یادبدیم ازمرزخودش خارج نشه.انتخاب رئیس فدراسیون ومربی و...هیچ ربطی به بازیکن نداره.بازیکن بایدیادبگیره دربست دراختیارمربی ای قراربگیره که فدراسیون انتخاب کرده ودرکارمربی دخالت نکنه.
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    4 0
    مادرمجموع بازیکنی که به پرچم وسرودملی کشورش بی احترامی کنه نمیخوایم.رونالدو هم ی بازیکنه که اتفاقادراوج شهرت ومحبوبیت قرارداره وباشنیدن وخوندن سرودکشورش اشک میریزه.بچه های مابی جنبه بازی دراوردن
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    3 0
    مربی قهرمان با بهترین نتایج تاریخی را کنار گذاشتند و مربی اتوبوسی و بازیکنان مسن را اوردند که مثلا "با أبرو" ببازند.
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    6 1
    راننده اتوبوس در ٣ جام جهانی و بازیهای اسیایی کاری نکرد. فقط مافیا و سیاسی بازی او را جایگزین مربی قهرمان کرد که بهترین نتایج تاریخی ایران را گرفته بود
  • GB ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    4 8
    حرف کارشناسی نیست بلکه حرف از یک موتور گازی هستش! هیچیک از بازیکنان تیم ملی‌ ایران در سطح بالای فوتبال اروپا بازیکن ثابت و یا تاثیر گذار نیستند و فقط تارمی در پورتو خودش رو نشون داد. تیم ملی‌ ایران پیر شده و دوباره نیاز به کیروش داره تا نسل جدید بهش تزریق کنه و این هم زمان کافی‌ لازم داره، حالا شما بیائید از مربیی که ۲ یا ۳ ماه اومده انتظار معجزه داشته باشید. وقتیکه مربیان ایرانی قبول نکردند بیان، و مربی‌ خارجی‌ که بتونه بیاد هم که وجود نداشت خوب کی‌ بهتر از کیروش میتونست باشه؟!
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    3 0
    اولا تاج رو بندازن دور ثانیا پولی که داره خرج این فوتبال می کنین رو به فقرا بدین!
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    0 0
    البته تیم‌های قدرت‌مند آسیایی در حال جدا شدن از آسیا نیستند! در حال ارتقای آسیا هستند. در کل مقاله خوبی بود‌. ممنون از شما و ایشان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس