کد خبر 1442362
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴

یکی از دغدغه‌های روزمره، مبحث نظافت است. نظافت فضاهایی که روزانه بیشتر زمان خود را در آن می‌گذرانیم، مانند منزل و محل کار، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

شرکت کارن تجارت بهین، به عنوان تنها نماینده رسمی شرکت کارچر در ایران فعالیت می‌کند. این شرکت همواره می‌کوشد تا بهترین و جدیدترین تجهیزات نظافتی را در اختیار مردم قرار دهد.

محصولات شرکت کارچر شامل دو دسته‌بندی کلی صنعتی و خانگی است. ما در این مقاله می‌خواهیم طیف گسترده محصولات خانگی شرکت را معرفی و بررسی کنیم.

برخی از محصولات در دسته‌بندی صنعتی و خانگی مشترک بوده و صرفا برخی از ویژگی‌های آنها با یکدیگر تفاوت دارد.

بدیهی است که هرکدام از این محصولات برای پاسخ به یکی از نیازهای نظافتی طراحی و تولید شده‌اند. محصولات کارچر با در نظر گرفتن مباحث زیست محیطی و رعایت کامل قوانین آن تولید شده‌اند.

زمین‌شوی خانگی

زمین‌شوی‌های خانگی شرکت کارچر با پدهای خود می‌تواند همزمان زمین را شستشو و بلافاصله خشک کند. این دستگاه قادر به جمع‌آوری آلودگی‌های ریز سطوح است.

دستگاه زمین‌شوی مخزن جداگانه‌ای برای آب کثیف و تمیز دارد. از این دستگاه به واسطه نازل منعطفی که دارد، می‌توان برای نظافت زیر وسایل خانه نیز استفاده کرد.

در گذشته اغلب زمین‌شوی‌ها صرفا برای فضاهای بزرگ یا صنعتی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اما امروزه زمین‌شوی‌های کوچکتری هم برای استفاده در محیط‌های خانگی تولید شده است.

بخارشوی خانگی

بخارشوی، یکی از پرطرفدارترین لوازم خانگی به حساب می‌آید. بخارشوی‌ها بدون استفاده از مواد شوینده شیمیایی و تنها با استفاده از بخار آب می‌تواند آلودگی‌ها را به راحتی از بین ببرند.

عدم استفاده از مواد شیمیایی برای نظافت، باعث کاهش قابل توجه هزینه‌ها می‌شود. علاوه بر آن، استفاده نکردن از مواد شوینده سبب می‌شود تا دستگاه سازگاری بیشتری با محیط زیست داشته باشد.

رطوبت ناشی از استفاده از بخارشوی به دلیل داشتن دمای بالای آبی که برای نظافت استفاده می‌شود، به راحتی و با سرعت بالا تبخیر می‌شود.

جاروبرقی خانگی

یکی از محبوبترین محصولات خانگی شرکت کارچر، جاروبرقی است. جاروبرقی از ملزومات هر خانه‌ای است. جاروبرقی‌های کارچر تنوع بسیار بالایی دارد.

شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در میان تنوع جاروبرقی‌های خانگی، دسته‌بندی جاروبرقی آب و خاک را نیز می‌توان مشاهده کرد. جاروبرقی‌های خانگی آب و خاک ، توان مکش آلودگی‌های تر و خشک را دارند. این ویژگی باعث جمع‌آوری راحت زباله‌ها شده و سرعت نظافت نیز بالا می‌رود.

جاروی شارژی خانگی

یکی از دستگاه‌های جمع و جور و بسیار قابل استفاده، جاروی شارژی است. از جاروهای شارژی می‌توان برای نظافت سریع و آسان استفاده کرد.

همچنین جاروهای شارژی برای استفاده در فضاهایی با دسترسی سخت و محدود بسیار مناسب است. علاوه بر آن زمان نظافت به دلیل شارژی بودن دستگاه، نیازی به اتصال به منبع برق نیست. جاروهای شارژی انواع متنوعی دارند و مختص مصارف خانگی است.

برخی از مدل‌های جاروی شارژی، دسته بلندی داشته به همین دلیل به راحتی می‌توان برای نظافت داخلی و زیر مبلمان و وسایل از آن استفاده کرد. این دستگاه سبک وزن بوده و به راحتی در محیط جابجا می‌شود.

کارواش خانگی (واترجت)

یکی از دستگاه‌هایی که برای راحت تر کردن زندگی انسان طراحی شده، واترجت یا کارواش خانگی است. از این دستگاه می‌توان استفاده‌های فراوانی کرد.

کارکرد این دستگاه به گونه‌ای است که با فشار بالای آب به راحتی آلودگی‌های سطوح پاک می‌شود. همانطور که از اسم این دستگاه مشخص است، یکی از اصلی‌ترین کاربردهای آن، استفاده به عنوان کارواش خانگی است.

از دیگر کاربردهای آن، استفاده برای نظافت سطوح، باغ و باغچه است. برای استفاده از این دستگاه نیازی به ماده شوینده نیست و نظافت تنها با فشار بالای آب انجام می‌گیرد.

عدم نیاز دستگاه به مواد شوینده باعث سازگاری دستگاه با محیط زیست شده است. همین موضوع باعث کاهش قابل ملاحظه هزینه‌ها می‌شود.

استفاده از این دستگاه بسیار راحت بوده و هیچ نیازی به آموزش ندارد. از کارواش خانگی برای تمیز کردن نمای بیرونی ساختمان نیز می‌توان استفاده کرد.

برخی از مدل‌های تخصصی این دستگاه در دسته‌بندی نیمه‌صنعتی جای می‌گیرد. این واترجت‌های نیمه صنعتی قدرت بیشتری داشته و لوازم جانبی کاملتری دارد.

برخی از این نازل‌ها را می‌توان برای از بین بردن آلودگی‌ها و لکه‌های ماندگار استفاده کرد. برای مثال، نازل رسوب‌زدا با پاشش سوزنی از بین رفتن رسوبات را ممکن می‌کند.

لازم به ذکر است که با استفاده از نازل فوم‌پاش دستگاه، آب از ماده شوینده عبور داده می‌شود و فوم غلیظی ایجاد می‌کند. این نازل برای نظافت آلودگی‌های مقاوم، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرش و مبل‌شوی خانگی

یکی از دستگاه‌هایی که برای نیاز تخصصی افراد توسط کارچر طراحی و تولید شده، دستگاه فرش و مبل‌شوی است. با استفاده از این دستگاه شما می‌توانید به راحتی سطوح پرزدار و پارچه‌ای را در کمترین زمان نظافت کنید.

مکانیزم عملکرد دستگاه به گونه‌ای است که سطوح مختلف را شستشو و خشک می‌کند.

پس از مرحله پاشش مواد شوینده، دستگاه مانند جاروبرقی آب و خاک عمل کرده و آلودگی‌ها را جمع‌آوری می‌کند. این دستگاه به راحتی می‌تواند آلودگی‌های عمق مبلمان را تمیز کند.

شیشه‌شوی خانگی

دستگاه شیشه‌شوی به طور تخصصی برای شستشوی شیشه‌ها استفاده می‌شود. این دستگاه دارای سیستم مکش ‌است که فرآیند نظافت را آسان می‌کند. مکش شیشه‌شوی، باعث لک نشدن شیشه‌ها می‌شود.

همچنین این شیشه‌شوی دارای مخزن آب کثیف است. در این مخزن، آب حاصل از شستشوی شیشه‌ها جمع شده و کاربر بدون تماس با مخزن، به راحتی می‌تواند آن را تخلیه کند.

از این دستگاه شیشه‌شوی برای نظافت سطوح مختلفی مانند کاشی، آینه و حتی کابین دوش نیز استفاده می‌شود.

دستگاه تصفیه هوا

یکی از مهمترین معضلات دنیای امروز، مبحث آلودگی هوا است. طبق آمارهای رسمی آلودگی هوا یکی از اصلی‌ترین دلایل مرگ و میر بوده و از هر 6 نفر، یکی از آنها به دلیل آلودگی هوا فوت می‌کند.

شرکت کارچر برای این معضل هم راه حلی ارائه داده است. این دستگاه تصفیه هوا خصوصا برای افراد مسن، افراد دارای بیماری زمینه‌ای و کودکان در حال رشد، بسیار مؤثر است.

مکانیزم دستگاه به گونه‌ای است که هوای آلوده محیط جذب دستگاه شده، از فیلترها عبور داده می‌شود و هوای تمیز به محیط بازگردانده می‌شود.

کارایی دیگر این دستگاه تصفیه هوا، از بین بردن بوی نامطبوع، دود و مواد آلرژی‌زا در محیط است. تنفس در هوای آلوده، باعث بروز بیماری قلبی، ریوی و آسم آلرژی در افراد می‌شود و با استفاده از این دستگاه این احتمال تقریبا به صفر می‌رسد.

این دستگاه تصفیه هوا تنها در عرض چند دقیقه می‌تواند تمامی آلودگی‌های محیط و دود را از هوا پاک کند. یکی از مهمترین کاربردهای این دستگاه، از بین بردن درصد بسیار زیادی از باکتری‌ها و ویروس‌های موجود در فضا است.

شما می‌توانید با استفاده از دستگاه تصفیه هوا در محل کار و منزل، در راستای سلامتی خود قدمی بزرگ بردارید.

به طور کلی، این دستگاه کیفیت زندگی را بالا می‌برد.

تجهیزات و ابزارآلات باغبانی

از دیگر دسته‌بندی محصولات خانگی، ابزارآلات و تجهیزات باغبانی است. این دسته‌بندی شامل محصولاتی مانند آبپاش‌ها، شلنگ جمع کن، فواره‌ها، بست و کانکتور، تجهیزات آبیاری قطره‌ای و شلنگ‌های آبیاری است.

این تجهیزات برای بالا بردن کیفیت باغبانی تولید شده‌اند. علاوه بر آن استفاده از تجهیزات مناسب، رابطه مستقیمی با میزان آب مصرفی در بحث آبیاری دارد.


** این محتوا تبلیغاتی است **

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 0
    کآرچر یک برند ک محصول آلمانی هسش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس