بورل:نیروهای اسرائیل 10 فلسطینی را در روزهای اخیر کشتند

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن ابراز نگرانی درباره تشدید خشونت‌ها در کرانه باختری اعلام کرد که در روزهای اخیر ۱۰ فلسطینی کشته شدند.

به گزارش مشرق، تشدید خشونت نظامیان و شهرک نشینان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، صدای یک مقام ارشد اتحادیه اروپا را درآورده است.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز شنبه درباره افزایش سطح خشونت‌ها در کرانه باختری اشغالی باختری نگران است.

این مقام ارشد اتحادیه اروپا گفت که در روزهای اخیر ۱۰ فلسطینی از جمله «عمار مفلح» با آتش نیروهای امنییتی اسرائیلی کشته شدند و باید در این زمینه تحقیق شود.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود، باید بر اساس قوانین بین‌المللی درباره آن چیزی که طی روزهای اخیر در کرانه باختری روی داده، تحقیق شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 0
    اصلا هم صدای این وحشی را در نیاورده بلکه مردک که مثلا مسئول سیاست خارجی اروپای وحشی و فاسد را یدک می کشد در برابر جنایات شبانه روزی سگ هار اروپا و آمریکا ، رژیم موقت اسرائیل غاصب،فقط درخواست تحقیق کرده!آن هم به خاطر افزایش خشونت در کرانه باختری!اما عامل این افزایش خشونت کی بوده؟!بورل پیدا خواهد کرد پرتغال فروش را با تحقیق براساس قوانین بین المللی!مرده شور تو واروپا و آمریکای وحشی را یک جا ببرند. بهترین برخورد همان برخورد گروه های مقاومت است که چندین موشک فعلا حواله سرزمین های اشغالی کرده اند، تا بعد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس