1

ضربه به شبکه همکار با گروهک تروریستی موساد در تهران و اعدام تمامی عوامل مؤثر آن دومین ضربه به رژیم موقت صهیونیستی در طول یک ماه گذشته است!

سرویس سیاست مشرق- اواخر خردادماه امسال خبر دستگیری یک باند از اراذل‌واوباش موردتوجه قرار گرفت؛ تا پیش‌ازاین بارها پلیس و یا نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کارتل‌های جنایتکار، گروه‌های سازمان‌یافته و یا دسته‌های اشرار را دستگیر و به سزای اعمالشان رسانده بودند، اما دستگیری این گروه جدید با تمامی پرونده‌های گذشته متفاوت بود؛ آن روزها خبر رسید که سربازان گم نام امام زمان (عج) یک باند از اراذل‌واوباشی را ردیابی و دستگیر کرده‌اند که با گروهک تروریستی موساد در ارتباط بوده‌اند.

با دستگیری سردسته این باند بانام محسن اردوخان زاده معروف به زکریا یک شاخه دیگر از همکاران موساد در تهران نیز شناسایی‌شده و هم‌زمان با زمین‌گیر شدن باند زکریا، تیمی دیگر از اراذل‌واوباش با هدایت فردی بانام میلاد اشرفی نیز دستگیر می‌شوند.

زکریا یک مجرم سابقه‌دار و از اوباش نشان‌دار در غرب کشور است که پس از متواری شدن از کشور به یونان رفته و در آنجا پناهنده می‌شود، این شرور پرحاشیه به دلیل سرقت و قاچاق انسان در آتن دستگیرشده و به سه سال حبس محکوم می‌شود، در آن روزها موساد با بررسی پرونده زکریا در زندان یونان او را مهره‌ای مناسب برای اقدامات خود ارزیابی کرده و قدم‌به‌قدم به سوژه نزدیک می‌شود.

قدم‌به‌قدم با عملیات پاک‌سازی لانه موساد در سوئد توسط سازمان اطلاعات سپاه/ باند زکریا چگونه به ایستگاه پایانی رسید؟

تور اطلاعاتی روی سر اوباش موساد

ذکریا در زندان با فردی به نام اوزان که وی نیز به همین اتهام بازداشت بوده، آشنا می‌شود. اردوخان‌زاده با پیشنهاد اوزان جهت انجام قاچاق انسان در استانبول ترکیه موافقت کرده و پس‌ازآن به خانه‌ای که قاچاقچیان انسان در آن حضور داشتند، اسکان داده می‌شود. متهم در همان‌جا با شخصی با هویت «آریا» به‌عنوان کاپیتان آشنا می‌شود که در آن زمان آریا، پیشنهاد کار خوب همراه با پول خوب را به متهم می‌دهد. اوزان به اردوخان‌زاده می‌گوید این کار از گربه کشی تا آدم کشی دارد و پیشنهاد می‌دهد که اگر متهم آن را بپذیرد، شماره وی را به صاحب‌کار مربوطه دهد و متهم نیز قبول می‌کند.

سپس بعد از مدتی، متهم از آریا جداشده و شماره تلفن او را می‌گیرد. اردوخان‌زاده به همکاری خود با اوزان ادامه می‌دهد تا اینکه مدت اقامتش در ترکیه تمام می‌شود و اوزان بلیت تهران را برای وی تهیه می‌کند. متهم که مدت اقامتش در ترکیه تمام‌شده و به ایران بازگشته بود، شخصی با شماره تلفن خارجی از طریق واتساپ با وی تماس و ضمن معرفی خود با هویت سیروس (افسر موساد)، عنوان می‌کند، شماره وی را از آریا گرفته است. سیروس در این مکالمه عنوان می‌کند شخصی به نام «کارما» می‌خواهد با وی صحبت کند.

کارما در این تماس اظهار می‌کند آریا شما را تائید کرده و در ادامه سیروس کار را برای شما توضیح خواهد داد. پس از اتمام مکالمه با پیشنهاد سیروس، متهم چند نفر دیگر را برای انجام کار معرفی می‌کند. متهمان برای همکاری با موساد، از طریق کیف پول دیجیتالی در دفعات متعدد، برای اقدامات خود ازجمله خرید اسلحه و تجهیزات مورد نیاز ارز دیجیتال دریافت کرده‌اند.

افسر موساد در اولین مأموریت از او می‌خواهد یک باند از خلاف‌کاران تشکیل داده و دوستان سابقش که از اراذل‌واوباش سابقه‌دار هستند را به گروه دعوت کند. پس از تشکیل این گروهک آموزش‌های مختلف امنیتی به آن‌ها آغاز می‌شود. باند زکریا استفاده از وسایل ارتباط‌گیری خاص و برخی تکنیک‌های ضداطلاعاتی مانند تبدیل محیط ناامن به فضای امن را آموزش می‌بینند. نکته جالب‌توجه آنکه همه این آموزش‌ها به‌صورت آنلاین در واتساپ بوده و در هر مرحله این افراد از سرپل خود به دلار پول گرفته و حس طمع آن‌ها افروخته می‌گردد.

سیروس (افسر موساد) پس از آموزش به گروهک زکریا مرحله دوم همکاری با اراذل‌واوباش را کلید زده و از آن‌ها کاره‌ای ساده‌ای چون پنچر کردن لاستیک خودروهای شهروندان یا آتش زدن برخی اماکن را طلب می‌کند. در این مرحله باند زکریا در مرحله ارزیابی نهایی قرارگرفته است. طبق اعترافات صورت گرفته توسط اعضای این گروهک جنایت‌کار، سیروس به دلیل عدم اشراف امنیتی دقیق یک گروه دیگر را نیز به باند زکریا اضافه کرده تا مأموریت اصلی آغاز شود!

در این مرحله افسر موساد از این باند اوباش‌ می‌خواهد دست به آدم‌ربایی زده و برخی افراد که درگذشته نیروی جهادگر بوده و یا شمایلی نزدیک به نیروهای انقلابی دارند را دزدیده و از با استفاده از تهدید و اعمال خشونت از آن‌ها فیلم تهیه کنند. هدف آن بود محتوای به‌دست‌آمده در اختیار رسانه‌های معاند در خارج از کشور قرار بگیرد.

باند زکریا قبل از انجام مأموریت اصلی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران دستگیر می‌شوند. نکته مهم آن‌که سیروس (سرپل و افسر موساد) از همان مرحله ارتباط‌گیری اولیه با اراذل‌واوباش در داخل در تور قرار داشته و با ریکاوری اطلاعاتی و جنگ سایبری توسط نیروهای کشورمان گمراه می‌شود. پس از زمین‌گیر شدن باند زکریا در تهران، تازه موساد متوجه می‌شود در چه دامی افتاده است.

بر اساس مستندات پرونده و اعترافات متهمان، عوامل اصلی این تیم متشکل از اراذل‌واوباش در قالب ۲ تیم عملیاتی بوده و رابط موساد با هر دو تیم یک نفر همان سیروس بوده است که نفرات تیم دوم او را به نام سیاوش می‌شناختند! ماجرای ارتباط‌گیری تیم دوم با موساد نیز قابل‌توجه است، میلاد اشرفی سردسته باند دوم اوباش در اینستاگرام و از طریق یک آیدی فیک بانام آزیتا به سیروس در سوئد متصل می‌شود.

سیروس مانند روش کار با باند ذکریا در ابتدا از متهم اشرفی می‌خواهد اقداماتی نظیر شعارنویسی و آتش زدن لاستیک را انجام دهد و در ادامه برنامه‌هایی مهم‌تر را به او ابلاغ می‌کند و از وی می‌خواهد که افرادی مطمئن را به گروه معرفی کند.

قدم‌به‌قدم با عملیات پاک‌سازی لانه موساد در سوئد توسط سازمان اطلاعات سپاه/ باند زکریا چگونه به ایستگاه پایانی رسید؟

قدم‌به‌قدم با عملیات پاک‌سازی لانه موساد در سوئد توسط سازمان اطلاعات سپاه/ باند زکریا چگونه به ایستگاه پایانی رسید؟

پس از دستگیری متهمان و طی روال قانونی پرونده و صدور احکام اولیه متهمان، پرونده جهت فرجام‌خواهی به دیوان عالی کشور ارجاع شد. پرونده در شعبه نهم دیوان عالی کشور بررسی و درنهایت رأی نهایی برای ۷ نفر از متهمان صادر شد. بر اساس رأی نهایی صادره از سوی دیوان عالی کشور، متهمان ردیف اول تا چهارم پرونده، به نام‌های حسین اردوخانزاده، شاهین ایمانی محمودآباد، میلاد اشرفی آتباتان و منوچهر شهبندی بجندی به جرم همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی و آدم‌ربایی به اعدام محکوم شدند.

سه متهم دیگر، بر اساس جرایمی ازجمله ارتکاب جرم علیه امنیت کشور، معاونت در آدم‌ربایی و نگهداری سلاح به ۵ تا ۱۰ سال حبس محکوم شدند. بر همین اساس صبح امروز، احکام ۴ نفر از اعضای اصلی باند اراذل‌واوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اجرا شد.

دو ضربه با یک هدف در بازی پایانی!

ضربه به شبکه همکار با گروهک تروریستی موساد در تهران و اعدام تمامی عوامل مؤثر آن دومین ضربه به رژیم موقت صهیونیستی در طول یک ماه گذشته است! هفته گذشته خبر رسید که عملیات مخفی موساد در کردستان عراق لو رفته و تمامی همکاران این شبکه به‌صورت کامل شناسایی‌شده‌اند، این ضربه اطلاعاتی به موساد قابل‌تأمل است.

رژیم موقت صهیونیستی چندین دهه است که به‌طور متناوب روی طرح کردها برای دستیابی به استقلال سرمایه‌گذاری کرده است، در شرایطی که موساد تلاش می‌کرد با استفاده از برخی اغتشاشات محله محور برخی گروهک‌های تجزیه‌طلب در شمال غرب کشور را فعال ساخته و آن‌ها را برای اجرای عملیات تروریستی آماده کند؛ افشای جزییات توطئه موساد و نیز دستگیری برخی سر شبکه‌های مزدور تفسیر مهمی دارد.

قدم‌به‌قدم با عملیات پاک‌سازی لانه موساد در سوئد توسط سازمان اطلاعات سپاه/ باند زکریا چگونه به ایستگاه پایانی رسید؟

قدم‌به‌قدم با عملیات پاک‌سازی لانه موساد در سوئد توسط سازمان اطلاعات سپاه/ باند زکریا چگونه به ایستگاه پایانی رسید؟

این سطح از شکست امنیتی به‌قدری است که رئیس سابق شاباک در توصیف آن در یادداشتی نوشته است: اگر بن گویر و اسموتریچ در دولت بی بی به وعده‌های خود به رأی دهندگان عمل کنند، حوادث سخت و خشونت‌های بسیار شدیدتری خواهیم داشت. واقعیتی که در آن مردم از رفتن به مراکز خرید می‌ترسند و سرمایه‌گذاری خارجی وجود ندارد!

طبق برآورد محافل صهیونیستی نزدیک به ۶۱ درصد ساکنان مناطق اشغالی در مورد آینده رژیم علی نگران بوده و در بین طرفداران نتانیابو این مقدار به ۴۱٪ و در مخالفان به ۸۲٪ رسیده است. این روزها سران رژیم موقت صهیونیستی در یک ابهام تحلیلی شدید به سر می‌برند، درحالی‌که آن‌ها در شوک ۷۰۰ بار قطعی برق در یک روز هستند، کمی آن‌سوتر دست و پای موساد در تهران و اقلیم کردستان قطع‌شده است؛ این ضربات همان امتداد مسیری است که ژنرال صهیونیست الیعاز چنی ماروم درباره‌اش گفته بود که بازی را سه هیچ به ایران باختیم!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 64
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 12
  • پاییز زیبا IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    10 75
    اینا رو ول کن
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      کشور حدود 2 هزار میلیارد تومان در اغتشاشات اخیر آسیب دید. اگر همین مقدار را قبلا به لبنان و غزه و یمن و عراق و سوریه و کرانه باختری کمک کرده بودیم، اصلا اسراییل و سعودی فرصت ایجاد اغتشاش در کشور را پیدا نمی کردند و جنگ به داخل خود اسراییل و سعودی کشیده می شد
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      10 3
      حسود خخ
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      50 27
      اگر بانک مرکزی ارزهای دیجیتال را و وزارت ارتباطات فیلترشکن ها را بتوانند کنترل کنند، 90% کار دشمن متوقف می شود
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      21 16
      سراغ تو هم میایم.
    • روزبه IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      20 0
      وقتی در سریالهای تلوزیونی و شبکه خانگی به نقش پررنگ و بیش از اندازه و غیرعادی اوباش در رخ دادهای اجتماعی اشاره می شه بایستی تحلیل گران سازمانهای متولی متوجه این موضوع میشدن که قضیه بودار هست! تحلیل گر اجتماعی در سازمانها و نهادهای متولی همیشه چند قدم از وقایع جامعه عقب تر تشریف دارن!
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      36 21
      ایران توانایی انداختن پارازیت روی ماهواره های معاندین دارد . چرا استفاده نمی کند ؟ حتی ماهواره ایلان ماسک را روی هوا می تواند ببندد . حتی ارسال کننده های زمینی ماهواره های معاندین به راحتی می توان فرکانسش را پیدا کرد و از بین برد .
    • زمستان خیلی سرد IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      8 25
      از پاییز زیبات لذت ببر. شاید پیش از زمستان خیلی سرد تو هم چال شی. زمستان خیلی سرد و چال شدن با هم مبارک!
    • محمد قزل IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      27 19
      همه این ۲هزار میلیارد را از حلقوم اغتشاشگران بیرون میکشند پدرشون را در میارند
    • CA ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      6 0
      گونی‌ها برای همه کمپ‌نشینان آلبانی مهیاست انشاءالله همشون دستجمعی با رئیسشون مریم ملعون و شوهر سومش ترکی الفیصل به گونی خواهند افتاد. بعد نوبت گاوهای آلسعود و صهیونیسنها مثل نتانیاهو خواهد رسید. مگه میشه قتل و ترور تو خیابانهای این کشور راه بندازی و قسر در بری. همه کفتارها بدام خواهند افتاد.
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    57 9
    نتیجه ترحم به اراذل و اوباش توسط قوه قضاییه همین هست که میرن با دشمن قسم خورده همدست بشن
  • DE ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    60 7
    بی بی سی چقدر ناراحت شده . به این ۴تا ارازل جاسوس میگه شهروند و طوری نوشته که انگار ۴تا انسان شریف و نیکوکار رو اعدام کردن .
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      12 1
      خخخخ
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    65 6
    خروج حدود هشتاد درصد سربازای آمریکایی از خاورمیانه نشون میده آمریکایی ها برآورد کلیشون اینه که اسراییل شانس زیادی در جنگ برابر ایران نداره و عملا غرب آسیا برای آمریکا نا امنه و بهتره سربازای آمریکایی از خاورمیانه خارج بشن
  • شهرام IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    28 2
    به خاطر همین اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی
  • احمدی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    25 8
    بی عرضگی مسولان بر خورد متناسب با جنایات جاسوسان خیانت در حق شهیدان و ملت ایران است / جاسوس= اعدام / مرگ بر هر خیانت کار به وطن
  • همایون IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    39 8
    از این اخبار خوب زیاد منتشر کنید ! دستگاههای امنیتی ، انتظامی و قضایی خطر اراذل و اوباش را دست کم گرفته اند !
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    16 15
    این سوئدیهای مفلس و یخ زده و رنگ پریده بدجوری پررو و گستاخ شدن که به خودشون اجازه میدن هزاران کیلومتر اینورتر در امور کشوری دخالت کنن که قدمت یبند کفششون از کل تاریخ تشکیلشون تو جنگلهای تاریک و باتلاق های توندرا و قطب بیشتره. از اونطرف شهروندان عزیزمون رو دستگیر و دادگاهی و حبس ابدی میکنن و از اینطرف هم با تروریستهای شناخته شده و خونخوار بر علیه کشور عزیزمون و امنیت ملیمون همدست و همکار میشن. حتما حتما حتما باید یک گوشمالی و توگوشی و تو پوزی جانانه بخورن
    • حمید IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      9 0
      منظورت از شهروند عزیز حمید نوریه؟
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      1 0
      دقیقا
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      13 5
      بله حمید نوری عزیز ملت ایران
  • علی افصحی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    17 10
    هماوردی سربازان گمنام امام زمان ستودنی است. این مجاهدان گمنام در یک رزم بی امان خاموش به دل دخمه های ایجادی دشمن صهیونیستی - اقلیمی، آمریکایی زده و هر بار شاه ماهی های درشتی شکار کرده که ضمن آن همه برنامه های مفصل تخریبی آنها را به هم ریخته و برنامه سازان را نیز در تور خود قرار می دهند. سلامتی و توفیق هرچه افزونتر این سربازان گمنام و بی توقع صلوات.
  • علی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    11 1
    دیگه از اون کامت های تکراری در صفحات مشرق خبری نیست،
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      6 0
      خدا رو شکر
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    20 14
    لعنت خدا برصهیونیست جهانی ونوکران داخلی وخارجیشون بخصوص ماسونهائیکه درمدت چهل سال گذشته برما ازطریق نفوذ حکومت کردند ومردمو ناراضی واموال ملت ایرانو بغارت بردند وهم اکنون هم مدعی اصلاح وطلبکارند
  • وطن پرست DE ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    4 2
    چه فایده! قوه قضاییه ازادشون می کنه.
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    3 7
    چرا در متن خبر نتانیاهو رو نتانیابو تایپ کردید؟ یه بلانسبت هم میگفتید، بلانسبت یابو!
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    10 4
    احسنت گل کاشتید . اگر مردم احساس ناامنی کنند ، حتما برای از بین بردن اغتشاشات ، دست به اسلحه خواهند برد . اغتشاشات با مماشات پایان نمی گیرد .
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    15 10
    ای کاش این نظر کامل چاپ بشه که مطالبه کهنه اکثریت ملته . وقتی که یک دزد و شروری را هی می گیرید هی رها می کنید هی می گیرید هی رها می کنید هی می گیرید هی رها می کنید که تا رکوردهای تاریخی و جهانی بیش از 50 بار دستگیری و آزادی برای یکسری هم رسیدیم و اون دست کماکان سرجاشه دیگه بعدش باید همین اراذل و اشرار و دزدها را یا در دامان موساد پیدا کنید یا کف خیابان در حال ترور و حمله به نیروهای پلیس و امنیت و آسیب زدن به مردم و بیت المال و یا اینکه جرات پیدا کنند که وسط روز و بین انبوه جمعیت بیان و تیزی زیر گلوی ناموس مردم بگذارن و خفت گیری کنن این ها خروجی اجرا نکردن احکام اسلامه اگر حکم قطع ید را اجرا کنید اگر چنین حکمی را از این همه باید و باید و باید و باید که فلان و فلان و فلان و فلان باشد تا دست قطع شود دربیارید ساده سازیش کنید آنوقت طرف سر دستگیری سوم چهارم تهش پنجمش یک دستش می ره و مجبور می شه بتمرگه سرجاش و به بازنشستگی اجباری می ره . رافت اسلامی برای آن جوانیه که دفعه اولشه و خطا کرده حتی دفعه دوم و شاید دفعه سوم هم بشه احکام ضعیف تری داد اما باید فهمید وقتی یکی 3 4 بار دستگیر شده و باز آزاد می شه 1 2 3 می پره سر خلاف , این دیگر آدم نمی شود شما اینجا دیگر به یک گرگ رحم کردین که بیرون بیاد به کشور و ملت آسیب می زنه نگه داشتنش هم چیزی جز هزینه اضافه نیست خب احکام قطع ید ساده سازی شود به بازدارندگی حتی پیش از جرم می رسیم یعنی دست اون سطح یکه وقتی قطع بشه دیگر خیلی ها اصلا به سمت این راه نمی رن .
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      1 3
      اشتباه نکردی که این نظر رو منتشر کردی ؟!!!!!
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 0
      جناب دو مسئله رو با هم قاطی کردی. احکام ضعیف و رأفت‌های من‌درآوردی که باید تغییر کنه یه بحقه، شرایط قطع دست که حکم خدای بزرگ است و باید رعایت بشه یه بحث دیگه. شاید خیلی از دزدی‌ها شرایط قطع دست رو داشته باشه اما قطع دست انجام نشه که میره جزء دسته اول یعنی اشکالات. اما مخلوق اجازه نداره شرایط وضع شده خدا در مورد قطع دست رو تغییر بده.
  • جالبه IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    4 7
    جالبه! با توجه به اعترافات جنایتکارانه زکریا و مصطفی که از صدا و سیما هم پخش شد، این دو اوباش آدم ربا و عامل موساد، اسمشان در لیست معدومین نیست!!!! احتمالا بازهم " رافت اسلامی" شفاعتشون رو کرده!!!! اونم با چندین فقره جرم و تبهکاری پیش از همکاری با موساد و در زندگی روزمره!!!!. رافت اسلامی شده دستاویزی برای تبرئه جنایتکاران و در آب نمک گذاشتنشان برای رخداد فتنه های پیش رو و جهت قتل و کشتار مردم بیگناه!. اینا چه جرم دیگه ای مونده که بکنند تا مستحق اشد مجازات شوند!؟! صرف همکاری از سر ترس آنها، آیا باید جنایاتشان و تکرار آنها نادیده گرفته شود و تخفیف جرم شود؟! عدالت را چقدر زیبا ترسیم می کنند این مدعیان !!!.
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    10 11
    صهیونیست ها اگر ذره ای فهم داشتند و می‌دانستند چه عاقبت سیاه و ترسناکی در انتظارشان است از همین امروز شروع به احتکار پوشک بزرگسال میکردند. مثل روز روشن اون لحظه تاریک رو دارم میبینم که میلیون ها راکت، پهپاد و موشک های پرقدرت در حال شخم زدن لانه موش ها و پناهگاه های این قوم کودک کش هستند.
  • یزدان IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    15 14
    در صورت تلاش بیشتر داستان نویس خوبی میشی
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      4 0
      بی‌بی ده هم به خاطر این داستانا داره سکته میکنه
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      10 11
      داستان‌نویس که شمایید با قصه‌های هزار و یک شب در مورد کشتگان اغتشاشات. خود بی‌شرف‌تون میکشتید خودتونم اشک تمساح می‌ریختید!
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 0
    این دفعه کامیون نداشتند
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 6
    شما به این میگین ضربه به رژیم صهیونیستی؟! دم اطلاعاتی های ضد ترورمون گرم ولی اینها ایرانی بودن ها. بگردین دنبال مقصرهای داخلی. همه ما کم و بیش مقصر باشیم شاید.
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    5 4
    هر کس هر کاری برای حفظ نظام اسلامی ایران می تواند انجام دهد باید وارد کار شود.
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    7 2
    ماشاالله سپاه
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    15 12
    عامل اغتشاشات آقا زاده های کا نادا نشین هستند
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      3 0
      عامل اغتشاشات به طور مشخص افراد دخیل در اغتشاشات از جمله حامیان و برنامه‌ریزان ک پیاده‌نظام مجازی و خیابانیش هستن نه هر کسی که ایرادی داره
  • آرش IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    6 5
    زامبی ها دوباره فراخوان دادن. یعنی دوباره باید شاهد شهید شدن مردم و بسیجی و پاسدار باشیم؟تا کی بایدبشینیم و ببینیم این عوضیا هر کاری میخان بکنن؟ باید ریشه این فراخوان ها که آلبانی نشین ها و سعودی و مرکز اعتدال است رو به شدت هدف قرارداد و همشون و به درک فرستاد. از هیچ چیز هم نباید ترسید .اگر این کارو بکنید تاچندین سال خودمونو از شر ضد انقلاب و نا امنی بیمه کردیم . حالا هی گوش نکنید . سه روز دیگه بیایم شهید مدافع امنیت بیچاره که بادست خالی میره توی دهن گرگ تشییع کنیم.رحم به آلبانی نشین نکنید با این کار همه کشورها هم متوجه میشن که هیچ کجا برای مخالفان ایران امن نیست و تعارف با کسی نداریم
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      3 3
      زامبی‌ها مرده‌اند. ترسی ندارن. محاسبات شورای امنیت عجیبه که به مردم اذن نمیده سه ساعته اغتشاش رو جمع کنیم و اغتشاش‌گران رو تو لونه‌اشون خفه کنیم
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      1 4
      واصح نمیگی . منطورت اینه ایران به کشور آلبانی حمله نطامی کنه ؟
  • Ali DE ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    9 10
    همه رآ باید اعدام میکردنند! چرا از این زامبی ها حالا از ۵ تا ده سالی دیگر نیز از پولی مردم در زندانها پزیراهی باید کرد. زامبی های با این سن او سال، که دیگر قابلی درمان نیست! یک زامبی، یعنی همیشه زامبی
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 1
      نمیشه دیگه ، شرمنده اخلاقت . 😅
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    6 0
    خدای متعال را شاکریم
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    5 2
    تلاش برای ناامنی و آدم‌ربایی چیزی نیست که با زندان پاک بشه. ابن جور جرایم نادمی نداره. چون فرد با قساوت تمام و در زمان کافی تصمیم به جنگ با نظام و مردم گرفته
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    7 1
    من متوجه نشدم ،چیطور موساد فکر کرده با ۴ نفر میتونه اسیبی به یک دولت بزنه ؟ با عقل جور درنماید
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    6 0
    انگیزه و هدف موساد با چهار نفر جاسوس اون هم برای ربایش چنتا ادم ، به کجا ؟مثلا ببرن ادمها رو ، یا چهارتا فوقش کوکتل مولوتوف بندازن ، چی بوده آخه ؟
  • هموطن IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    6 0
    حواستون به الهام علی‌اف. باشه دلقک بیشعور
  • شهرام IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    7 7
    فکر میکنید واقعیت همان است که مشرق نیوز گفته خیلی خوش باورید معدن سانسور اینجاست
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 9
      عقل میگه منبع خبر باید صالح باشه. قطعا جمهوری اسلامی صالح و زورگویان و دزدان منابع ملت‌های دنیا یعنی آمریکا و عوملش ناصالحند. به حکم عقل، خبر جمهوری اسلامی درسته نه داستان‌هایی که دشمنانش می‌سرایند. شما هنوز بابت دروغ‌های کشته‌سازی‌هاتون به ملت پاسخ‌گو نبودید بنابراین در جایگاه بدهکارید نه طلبکار
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 0
    عالی بود
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    5 5
    باخت " نتانیا... یابو" به مقاومت فعلا اولشه... بگیر که اومد...
  • CA ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 1
    اﻳﻦ ﺑﺎﺑﺎ اﺯ ﻭﻗﺘﻲ ﺗﻮ ﺯﻧﺪاﻥ ﺑﻮﺩﻩ ﺗﻮﻱ ﺗﻮﺭ ﺑﻮﺩﻩ
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    5 6
    خسارتی که اغتشاشگران به ایران زده باید تا ریال آخر از اغتشاشگران ورژیم صهیونیستی در جای مناسب گرفته شود. درضمن باید به ساکنان سرزمین اشغالی مدام تفهیم وتلقین گردد هرچه زودتر ازمنطقه اشغالی فرارکنند وگرنه همه آنها درآینده نابود میشوند
  • CA ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 0
    ممنون از مشرق
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    7 4
    رژیم موقت صهیونیستی خیلی خوب بود
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    4 1
    باید درملا عام اعدام میشدند باید مایه عبرت شود که هرکس با آل علی درافتاد برافتاد .
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    خطاب به مسئولین مرفه بی درد: داخل مملکت رو درست کنید تا جوانها فریب نخورند تا وقتی ظلم و تبعیض وجود دارد موسادها هم لاشخوری سیاسی خود رو خواهند کرد
  • IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    مصی میدانست شکست میخوره و پولش را فقط میگیره و خیالش راحته
  • احسان US ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    مثل ماجرای اون متهم جاسوسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس