کد خبر 1442524
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
آرامش مطلوب در کردستان برقرار است/ دستگیری ۲ لیدر اصلی تخریب اموال عمومی در سنندج

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: آرامش مطلوبی در سطح استان برقرار است و پلیس در مقابله با کسانی که اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی شهروندان کنند برابر قانون قاطعانه رفتار خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سردار علی آزادی در سنندج اظهار داشت: در پی اغتشاشات و نآرامی‌های اخیر در سنندج، جمعی از شهروندان با اعلام شکایت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب اموال آنان توسط چند نفر، خواستار دستگیری عاملان این کار شدند.

وی افزود: با توجه به مطالبات عمومی شهروندان در خصوص برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، بلافاصله چند تیم از مأموران انتظامی موضوع را به صورت ویژه بررسی کردند.

سردار آزادی تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ۲ نفر از متهمان این پرونده را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان در عملیات ضربتی در سنندج دستگیر کردند و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه از این اغتشاشگران یک قبضه اسلحه وینچستر به همراه تعدادی فشنگ کشف شد، خاطر نشان کرد: متهمان در اظهارات خود به تخریب اموال خصوصی و عمومی شهروندان اعتراف و اظهار داشتند که تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفتند و از اقدام خود ابراز ندامت و پشیمانی کردند.

سردار آزادی با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه با استفاده از ابزار دروغ‌پراکنی نسبت به عوام‌فریبی شهروندان اقدام می‌کنند، تصریح کرد: آرامش مطلوبی در سطح استان کردستان برقرار است و پلیس در مقابله با کسانی که اقدام به تخریب اموال و برهم زدن نظم و امنیت عمومی شهروندان کنند برابر قانون قاطعانه رفتار خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    3 1
    اعدام فقط اعدام تا زمین از وجود نجستشان پاک شود
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    1 1
    فعلا چسبیده اند به سیستان و عبدالحمید...
  • IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    شورشی بیسواد و بیفکر به دلیل انحراف توسط مسیح فقط موضوع بی حجاب کردن را پیگیری کرد و مسیح میدانست شکست میخوره و پولش را فقط میگیره و خیالش راحته و به نفع داخل کار کرد ولی شورشی باید عامل تورم و فقر و گرانی و دزدیده شدن اموال مردم و افزایش معتاد و مواد فروش را میگرفت که نگرفت و افراد ساده مثل این شهید کاره ای نیستند در این وضع

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس