هشدار حمد بن جاسم به صهیونیست‌ها: انتفاضه جدید قویتر است

حمد بن جاسم نخست وزیر سابق قطر ضمن محکوم نمودن تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، به اشغالگران درباره وقوع انتفاضه جدید که بسیار قویتر از انتفاضه های قبلی خواهد بود، هشدار داد.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه روسیا الیوم، حمد بن جاسم نخست وزیر سابق قطر حملات جدید رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها و مقدسات آنها را به شدت محکوم کرد.

وی ضمن هشدار به صهیونیست‌ها تاکید کرد: آنها باید بدانند که انتفاضه جدید قوی‌تر از انتفاضه‌های قبلی در ۲۰ سال گذشته خواهد بود.

وی افزود: آنچه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین با قتل عام خونسردانه فلسطینی‌ها، تخریب منازل و اموال آنها توسط اشغالگران رخ می‌دهد و هیچ گونه واکنش، محکومیت یا اعتراضی حداقل از سوی پایتخت‌های عربی در پی نداشته است و جهان بین المللی نیز واکنشی به آن نشان نمی‌دهد، به من ثابت می‌کند که آنچه اسرائیل انجام می‌دهد خارج از دایره مجازات و انتقاد است.

وی تاکید کرد: در میان سکوت بین‌المللی، تجاوزات اسرائیل علیه مردم فلسطین افزایش می‌یابد و این همان چیزی است که آنها را به ادامه سیاست‌های ظالمانه و خونریزی بیشتر تشویق می‌کند، چون اشغالگران از این مساله اطمینان پیدا کرده اند که از مجازات و پاسخگویی به اقدامات خود مصون هستند. در میان ناتوانی کامل جهان عرب (در مساله فلسطین) شاهد افزایش شمار شهرک نشینان در اراضی اشغالی ۱۹۶۷ هستیم، این یک واقعیت دردناک است که فلسطینی‌ها در این شرایط هیچ روزنه‌ای از امید را پیش روی خود نمی‌بینند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس