فان‌باستن همچنان علیه فن‌خال: گریه‎دار بازی می‌کنیم!

مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند، اصلا از نمایش این تیم در دیدار مقابل آمریکا راضی نیست.

به گزارش مشرق، تیم ملی هلند جام جهانی را خوب آغاز کرده و در نهایت موفق شد به عنوان صدرنشینی گروه نخست دست یابد. لاله های نارنجی دیروز در یک هشتم نیز کار دشواری برابر غلبه بر تیم ملی آمریکا نداشته و حالا حریف آرژانتین در یک چهارم شده اند. اما مارکو فان باستن علیرغم این نتایج درخشان، به انتقاد از سبک بازی شاگردان لوییس فان خال پرداخته و مدعی شد این سیستم بازی اصلا تماشایی و لذت بخش نیست.

مارکو فان باستن گفت: دو گل فوق العاده در نیمه اول به ثمر رساندیم و در نهایت به برتری رسیدیم. اما در باقی دقایق مسابقه هیچ اتفاق لذت بخشی در زمین رخ نداد و دیدن این بازی به گریه ام انداخت. به عنوان یک عاشق فوتبال، از خودم پرسیدم، به چه چیزی نگاه می کنم؟ ابتکار عمل در سبک بازی بازیکنان تیم ملی هلند صفر بود.

آیا این چیزی است که باید به آن افتخار کنیم؟ البته اگر در نهایت موفق به فتح رقابت های جام جهانی شویم همه مردم هلند خوشحال خواهند شد. اما نمی دانم که آیا می توانم بیشتر از این با این نمایش کنار بیایم یا نه. همه ما فوتبال را شروع کردیم، زیرا آن را سرگرم کننده و جذاب می‌دانیم، درست است؟ اما سبک بازی هلند اینگونه نیست."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس