رئیس‌کل دادگستری استان تهران: با متعرضین بیت‌المال برخورد قاطع شود

رئیس‌کل دادگستری استان تهران گفت: کسی که به بیت‌المال دست‌درازی کرده و از اعتماد مردم سوءاستفاده و حقوق آن‌ها را ضایع می‌کند، شایسته مسئولیت نیست و دستگاه قضا در کوتاه‌ترین زمان برخورد قاطع داشته باشد.

به گزارش مشرق، آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان قدس عصر امروز با حضور القاصی‌مهر، رئیس‌کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه جلال‌زاده، دادستان شهرستان قدس و جمعی از مسئولان و مدیران قضایی استانی و شهرستانی در سالن فرهنگ و هنر باغ ملی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات ابوالقاسم بازیار طی ۳ سال دوره خدمت قدردانی و طی حکمی از حجت‌الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، سید حمیدرضا حسینی به‌عنوان رئیس شعبه یک و رئیس جدید دادگستری شهرستان قدس معرفی شد.

جلوی ظلم و فساد اداری گرفته شود

حجت‌الاسلام رضا جوکار، امام‌جمعه شهرقدس در این مراسم ضمن قدردانی از اعضای شورای تأمین و نیروهای امنیتی و انتظامی در مدیریت، پیشگیری و برقراری آرامش در شهر و خنثی شدن توطئه‌های دشمن، اظهار داشت: مردم بصیر و آگاه با نظام جمهوری اسلامی همکاری داشته و با اغتشاشگران همکاری نکردند و این مهم بر حفظ امنیت اثرگذار است.

وی افزود: تا رفع برخی مسائل مانند اقتصادی و معیشتی در سطح کشور اغتشاشات ادامه خواهد داشت و باید خدمات در ادارات ارتقا یابد و سلامت و سرعت در انجام کار اداری ایجاد شود تا مردم احساس رضایت داشته باشند.

امام‌ جمعه شهرقدس در ادامه گفت: مردم مدت‌ها معطل کار اداری می‌شوند و به نتیجه نمی‌رسند که لازم است این وضع اصلاح شود و نظام اداری به سلامت برسد و جلوی ظلم و فساد گرفته و دست آن‌ها از نظام اداری برچیده شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان قدس بعضی از رگه‌های فساد در بعضی ادارات وجود دارد که موجب سلب اعتماد به نظام شده که برای حفظ نظام اسلامی باید با این‌گونه افراد برخورد شفاف و قاطع شود تا مردم احساس عدالت کنند و کسانی که با رأی مستقیم و غیرمستقیم مردم سرکار انتخاب می‌شوند علیه مردم خون آن‌ها را در شیشه نکنند و دستشان در جیب مردم نباشد.

جوکار با اشاره به متروپل‌های شهرقدس گفت: هر چند روز یک ساختمان در شهر ریزش می‌کند و رشوه‌های چند صد میلیونی پشت این اتفاقات قرار دارد و باید جلوی این فسادها و دلالی‌ها گرفته شود.

با متعرضین بیت‌المال در کوتاه‌ترین زمان برخورد قاطع شود

القاصی‌مهر، رئیس‌کل دادگستری استان تهران در ادامه با بیان اینکه با برنامه‌ریزی خیلی از آسیب‌ها و مشکلات قابل شناسایی و رفع شدن است تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی مقتدر است و شرق و غرب مقابل آن و در بیان توانمندی‌ها و اقتدار آن اذعان دارد و استکبار عالم را به زانو درآورده و پشتیبان منطقه است و با تمام برنامه‌ریزی‌های صهیونیسم بین‌الملل و بودجه‌های که کلانی برای ایجاد یاس و ناامیدی میان مردم و ایجاد آشوب در جامعه و تجزیه کشور صرف کرده‌اند در حالی‌ که این نظام مردمی است و توطئه دشمن با بصیرت مردم به نتیجه نرسید.

وی افزود: کسانی که در این ناامنی‌های اخیر شهید شدند و جان خود را از دست دادند آن‌ها هم از مردم بودند و به فضل الهی نظام مقدس این گردنه را پشت سر خواهد گذاشت.

رئیس‌کل دادگستری تهران تصریح کرد: داشتن روحیه انقلابی، خستگی‌ناپذیر بودن و بصیرت دینی، سیاسی و مقاومت داشتن را باید توجه داشت و افزایش داد و مسیری که مقام معظم رهبری نشان دادند و نقشه دشمن را برملا کردند، مشخص و روشن است.

وی در خصوص مسئله برخورد با فساد و سلامت اداری گفت: کسی که مردم به او اعتماد کرده و مسئولیتی را پذیرفته، اما به بیت‌المال دست‌درازی کرده و حقوق مردم را ضایع می‌کند، شایسته مسئولیت و امانت‌داری نظام نیست و دستگاه قضا در کوتاه‌ترین زمان باید برخورد قاطع داشته باشد.

القاصی‌مهر خاطرنشان کرد: در شهرستان قدس و دیگر شهرها یکی از اولویت‌های راهبردی برخورد قانونمند با مفسدین و متعرضین به حقوق بیت‌المال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس