کد خبر 1442837
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
ادامه ابهام درباره تعیین تکلیف کی‌روش و تیم ملی فوتبال

تکلیف کادرفنی تیم ملی فوتبال کشورمان در این هفته هم مبهم خواهد ماند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان سه‌شنبه هفته گذشته با شکست یک بر صفر مقابل آمریکا از صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر باز ماند.

پس از این اتفاق برخی از اعضای هیأت رئیسه و سایر مدیران فدراسیون فوتبال که همراه تیم ملی در قطر حضور داشتند همراه کارلوس کی‌روش و برخی ملی‌پوشان به ایران آمدند. روز شنبه نیز مهدی تاج در جلسه‌ای با سرمربی تیم ملی شرکت کرد و کی‌روش پس از این جلسه به پرتغال بازگشت. در شرایطی که انتظار می‌رود هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از حذف تیم ملی جلسه‌ای برای تعیین تکلیف کادرفنی تیم برگزار کرده و دلایل حذف از جام جهانی را بررسی کند، تا روز گذشته هیچ دستور جلسه‌ای در خصوص برگزاری نشست اعضای هیأت رئیسه برای آنها ارسال نشده بود.

بیشتر بخوانید:

ولز را با فوتبال ایرانی بردیم، نه کی‌روشی

با توجه به اینکه دستور جلسه هیأت رئیسه باید ۷ روز پیش از هر جلسه دراختیار اعضا قرار بگیرد با این تفاسیر به نظر می‌رسد در این هفته تکلیف کارلوس کی‌روش برای همکاری یا جدایی از تیم ملی مشخص نخواهد شد و باید منتظر آینده ماند.

در این باره برخی از اعضای هیأت رئیسه مخالف ادامه حضور کی‌روش در تیم ملی هستند اما باید دید در جلسه آتی چه تصمیمی در این مورد گرفته خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    مربی بی دستاورد .فقط پول بیت المال رو گرفت .نمیدونم دلیل اصرار بر کی روش چه بود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس